bedaki na cesti

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
OK, samo znak 60 zamenjati s 100, ko se ne dela, pa spet ni tak problem.
Ni tako enostavno. Omejitve se postavljajo po elaboratih, katere sestavijo strokovne službe različnih podjetij in so napisani in narisani po zakonu o cestah.
kolikšna je omejitev hitrosti na katerem mestu, je pogojena med drugim tudi s širino cestišča ob gradbišču, po katerem poteka promet. Če je torej za določeno širino predpisana omejitev 60, tam ne smeš postaviti znak za omejitev 100. Za vsako zaporo je v ozadju zakon, katerega je potrebno slediti, pregled zapore opravi najprej nadzorni inženir, lahko pa tudi inšpektor.
 
  • Haha
Reactions: KarEn in sajkek

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Ni tako enostavno. Omejitve se postavljajo po elaboratih, katere sestavijo strokovne službe različnih podjetij in so napisani in narisani po zakonu o cestah.
kolikšna je omejitev hitrosti na katerem mestu, je pogojena med drugim tudi s širino cestišča ob gradbišču, po katerem poteka promet. Če je torej za določeno širino predpisana omejitev 60, tam ne smeš postaviti znak za omejitev 100. Za vsako zaporo je v ozadju zakon, katerega je potrebno slediti, pregled zapore opravi najprej nadzorni inženir, lahko pa tudi inšpektor.
In zakon se lahko spremeni. Oz. bi se ga moralo, če se ugotovi, da ni OK.
saj polovica zapor po SLO je daleč od tega, kar je v predpisih ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Matey

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.931
113
pri taščici
Ni tako enostavno. Omejitve se postavljajo po elaboratih, katere sestavijo strokovne službe različnih podjetij in so napisani in narisani po zakonu o cestah.
kolikšna je omejitev hitrosti na katerem mestu, je pogojena med drugim tudi s širino cestišča ob gradbišču, po katerem poteka promet. Če je torej za določeno širino predpisana omejitev 60, tam ne smeš postaviti znak za omejitev 100. Za vsako zaporo je v ozadju zakon, katerega je potrebno slediti, pregled zapore opravi najprej nadzorni inženir, lahko pa tudi inšpektor.
Ja, 40 let je uspelo zakonodajalcu na 7,5m.sirine AC spraviti vstric 3 vozila siroka po tri metre.
Toliko je nasa zakonodaja vredna.
400m dolga ravnina je tudi prekratka da bi dovolili pri omejitvi 60kmh prehitevanje
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.244
113
400m je drugače razdalja na kateri se da izvesti marsikaj :fredi:

giphy.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.931
113
pri taščici
Ampak ocitno ta pravilnik velja samo za ta "odsek" ceste . Nekaj km naprej je pa.lahko v nepreglednem ovinku blizu his, omejitev 90 in crtkana crta. Na ravnino damo pa omejtev 60 in popno črto, sredi travnika
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

kemb

Majstr
7. okt 2018
825
856
93
Ni tako enostavno. Omejitve se postavljajo po elaboratih, katere sestavijo strokovne službe različnih podjetij in so napisani in narisani po zakonu o cestah.
kolikšna je omejitev hitrosti na katerem mestu, je pogojena med drugim tudi s širino cestišča ob gradbišču, po katerem poteka promet. Če je torej za določeno širino predpisana omejitev 60, tam ne smeš postaviti znak za omejitev 100. Za vsako zaporo je v ozadju zakon, katerega je potrebno slediti, pregled zapore opravi najprej nadzorni inženir, lahko pa tudi inšpektor.
Se strinjam, da je treba upoštevati zakonodajo, elaborate..
Zanimivo pa mi je, da v našem koncu na državni cesti, kjer je dovoljeno prehitevati, vedno ko barvajo črte po cesti neprekinjeno črto podaljšajo.
 
  • Haha
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Pri nas se isto dogaja.
Da ne omenjam, da so kakšno leto nazaj center sosednjega mesta v celoti prenovi (pločniki, cesta, razsvetljava) in po prenovi je omejitev 30km/h. Prej je bila pa 50km/h.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Ksz....

Jaz se sploh ne čudim da kak darsovec nastrada, potem ko sem videl kako merijo slanost cestišča... pa saj to moraš biti konkretno prtegjen da brez zapore pasu stopiš na sredino cestišča, kjer je omejitev 130, tretjina pa jih vozi nad omejitvijo, oni revež pa jim maha 20 cm od desnih špeglov :bonk: pa za tako stvar bi ja mogli začasno zaporo pasa narediti, klemfixe in takoj za njimi kamion, delavec pa vsaj 30m naprej od kamiona.

Verjetno je za 3 smrtnimi nesrečami na železnici tudi kak podoben Franc Jožef sistem
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Ksz....

Jaz se sploh ne čudim da kak darsovec nastrada, potem ko sem videl kako merijo slanost cestišča... pa saj to moraš biti konkretno prtegjen da brez zapore pasu stopiš na sredino cestišča, kjer je omejitev 130, tretjina pa jih vozi nad omejitvijo, oni revež pa jim maha 20 cm od desnih špeglov :bonk: pa za tako stvar bi ja mogli začasno zaporo pasa narediti, klemfixe in takoj za njimi kamion, delavec pa vsaj 30m naprej od kamiona.

Verjetno je za 3 smrtnimi nesrečami na železnici tudi kak podoben Franc Jožef sistem
Če je veliko prometa, je kar težavno meriti slanost. Če pa je promet v normali in vozniki predvidljivi (niso vedno), pa gre. So pa novi merilci z več funkcijami, kateri zmeri še temperaturo zraka in vozišča počasnejši in je potem delo z njimi še težje.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.528
1.712
113
Pa si ti videl kje stoji? Darsov kamion z lučkami se pravilno na odstavni parkira 200m prej, da če se že kaj zgodi (beri, zaspan ali zamoten tovrnjakar, ki vozi na pol na odstavnem pasu), ne nastrada delavec.

Jaz osebno z avtom ne upam ustaviti na odstavnem, če se le lahko odvlečem do prvega izvoza. Magari platišče uničim. Vidim pa marsikaj, največkrat tujce, ki gredo na WC.