Dobiš obisk na domu, z dobronamernim opozorilom. Super je ko štazi pazi nate.Če je policija sposobna preveriti trditev soseda, da drži, zakaj ne?
V zadnjih letih sem dvakrat po teden vozil po Švici in nisem videl policijskega avta. Izogibal pa sem se večjih mest.
Nevarnost na AC preti tudi zaradi nepozornosti na vožnjo med uporabo telefonov (pri karambolu pogosto priznajo), pri pregledovanju papirjev med vožnjo (kombiji in mali kamiončki), ter utrujenosti. Na cesti je delo nevarno in po navadi se zaposlene samo kritizira, kako delajo zastoje, zaspijo ob sneženju, ter nič pametnega ne delajo. Tukaj je zaposleni žal umrl, se je pa skozi več let na DARS-u nabralo tudi veliko vzdrževalcev, kateri so bili med delom hudo poškodovani (zaradi naletov vozil) in morajo sedaj živeti gibalno in kako drugače omejeno. Tudi psiha močno trpi ob takih zadevah. Potrebno je v izogib takih dogodkov opazovati in upoštevati signalizacijo in napotke vzdrževalcev, pa bo promet potekal precej bolj varno tako za zaposlene pri vzdrževanju, kot tudi za uporabnike cest.
Brez veze pisat, ne pomaga. Recimo, ko je omejitev 80/60, ker kaj delajo na AC in je pas zaprt. Jaz grem cca. 5km čez omejitev in v veliko primerih “delam zastoj”. Potem imaš pa bedake, ki letijo 100 in več mimo. Kolega dela na DARSu in je povedal, kakšna je razlika pri tem. Ampak razmišljat o drugih je brez veze, se mudi, samo za svojo rit je treba gledat.Nevarnost na AC preti tudi zaradi nepozornosti na vožnjo med uporabo telefonov (pri karambolu pogosto priznajo), pri pregledovanju papirjev med vožnjo (kombiji in mali kamiončki), ter utrujenosti. Na cesti je delo nevarno in po navadi se zaposlene samo kritizira, kako delajo zastoje, zaspijo ob sneženju, ter nič pametnega ne delajo. Tukaj je zaposleni žal umrl, se je pa skozi več let na DARS-u nabralo tudi veliko vzdrževalcev, kateri so bili med delom hudo poškodovani (zaradi naletov vozil) in morajo sedaj živeti gibalno in kako drugače omejeno. Tudi psiha močno trpi ob takih zadevah. Potrebno je v izogib takih dogodkov opazovati in upoštevati signalizacijo in napotke vzdrževalcev, pa bo promet potekal precej bolj varno tako za zaposlene pri vzdrževanju, kot tudi za uporabnike cest.
To se seveda strinjam, da je totalna neumnost. Se pač takrat dvigne omejitev, če cesta to dopušča.Na naših avtocestah je največkrat delo na cesti, omejitev 60, pa nobenega delavca na spregled. Takšne zapore potem trajajo par mesecev. Ni čudno, da jih noben ne upošteva več.
Recimo pred kratkim:
DARS O TEM, ZAKAJ NA GRADBIŠČIH NI VIDETI DELAVCEV: O povračilu stroškov za vinjeto pa – "ni vezana na količino prevoženih kilometrov"
Zaradi gradbenih del na obalnih cestah se za marsikaterega domačina pot na delo ali z dela...www.regionalobala.si
To je to. Dostikrat ni nobene potrebe, da je enaka omejitev na gradbišču če se dela izvajajo ali ko ni nikogar. Včasih je nuja (recimo zaradi ovir, ipd), večinoma pa ne. Se pač postavi različne table ko se dela izvaja in ko delavcev ni.To se seveda strinjam, da je totalna neumnost. Se pač takrat dvigne omejitev, če cesta to dopušča.
Če ti nobenega ne vidiš, še ne pomeni da se ne dela.Na naših avtocestah je največkrat delo na cesti, omejitev 60, pa nobenega delavca na spregled. Takšne zapore potem trajajo par mesecev. Ni čudno, da jih noben ne upošteva več.
Recimo pred kratkim:
DARS O TEM, ZAKAJ NA GRADBIŠČIH NI VIDETI DELAVCEV: O povračilu stroškov za vinjeto pa – "ni vezana na količino prevoženih kilometrov"
Zaradi gradbenih del na obalnih cestah se za marsikaterega domačina pot na delo ali z dela...www.regionalobala.si