bedaki na cesti

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.009
11.131
113
poglej sceno po tuhinjski, od kamnika je cca 14 km omejitev 50 vmes celo 30. To moraš bit prizadet da se tam voziš al pa da si doma tam, pa to požiraš. Mobilnost -1.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Nevarnost na AC preti tudi zaradi nepozornosti na vožnjo med uporabo telefonov (pri karambolu pogosto priznajo), pri pregledovanju papirjev med vožnjo (kombiji in mali kamiončki), ter utrujenosti. Na cesti je delo nevarno in po navadi se zaposlene samo kritizira, kako delajo zastoje, zaspijo ob sneženju, ter nič pametnega ne delajo. Tukaj je zaposleni žal umrl, se je pa skozi več let na DARS-u nabralo tudi veliko vzdrževalcev, kateri so bili med delom hudo poškodovani (zaradi naletov vozil) in morajo sedaj živeti gibalno in kako drugače omejeno. Tudi psiha močno trpi ob takih zadevah. Potrebno je v izogib takih dogodkov opazovati in upoštevati signalizacijo in napotke vzdrževalcev, pa bo promet potekal precej bolj varno tako za zaposlene pri vzdrževanju, kot tudi za uporabnike cest.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Ne vem, kako je bilo to označeno. Peljal sem se kako uro pred tem proti MB in ni bilo nič in nikogar na tistem mestu. Ko sem se vračal, se je nesreča na nasprotnem pasu že zgodila, na hitro bi rekel, da je bil DARS-ov tovornjaček, verjetno dva reševalna avtomobila, mogoče še policijski avto. Pogoji na cesti niso ravno omogočali zijanja, da bi bil 100 %. En policijski BMW me je malo pred tem prehitel in je na izvozu v Tepanju obrnil nazaj. Avtocesto so zaprli šele pozneje, takrat je bila še odprta. Delo (mogoče so šli kaj pobrat s cestišča) je bilo verjetno zaščiteno samo s tovornjačkom zadaj. Če ni tovornjak stal par metrov za delavcem, me žal ne čudi, da ga je nekdo povozil. Vidljivost ni bila idealna, prometa kar veliko, ampak nikakor toliko, da bi lahko bili kaki zastoji. Če pa je tovornjak stal par metrov za delavcem, pa ne vem, kako bi komu uspelo, da ga povozi. Nesreča je bila približno na mestu, kjer se neha hrib in iz treh pasov nastaneta dva. Torej so se vozila razporejala desno. Pešca ponoči pri 130 na avtocesti žal niti trezen ne boš zgrešil.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Na prehitevalnem? Prepričan sem, da so vozila po nesreči stala desno. Mislim, da sem nekje prebral, da ga je zadel na odstavnem pasu. Mogoče je meril na desnem robu voznega pasu. Vsekakor mislim, da bi moral biti tovornjak DARS-a postavljen tako, da delavca pred tovornjakom praktično ne moreš zadeti.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Presneto nevarno. Moral bi s tovornjakom fizično zapirati tisti pas avtoceste na katerem delavec postavi meritev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sass

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Nevarnost na AC preti tudi zaradi nepozornosti na vožnjo med uporabo telefonov (pri karambolu pogosto priznajo), pri pregledovanju papirjev med vožnjo (kombiji in mali kamiončki), ter utrujenosti. Na cesti je delo nevarno in po navadi se zaposlene samo kritizira, kako delajo zastoje, zaspijo ob sneženju, ter nič pametnega ne delajo. Tukaj je zaposleni žal umrl, se je pa skozi več let na DARS-u nabralo tudi veliko vzdrževalcev, kateri so bili med delom hudo poškodovani (zaradi naletov vozil) in morajo sedaj živeti gibalno in kako drugače omejeno. Tudi psiha močno trpi ob takih zadevah. Potrebno je v izogib takih dogodkov opazovati in upoštevati signalizacijo in napotke vzdrževalcev, pa bo promet potekal precej bolj varno tako za zaposlene pri vzdrževanju, kot tudi za uporabnike cest.
Brez veze pisat, ne pomaga. Recimo, ko je omejitev 80/60, ker kaj delajo na AC in je pas zaprt. Jaz grem cca. 5km čez omejitev in v veliko primerih “delam zastoj”. Potem imaš pa bedake, ki letijo 100 in več mimo. Kolega dela na DARSu in je povedal, kakšna je razlika pri tem. Ampak razmišljat o drugih je brez veze, se mudi, samo za svojo rit je treba gledat.
Isti primer je recimo pri nas na ravnem je zaselek 5 hiš, omejitev 50km/h. Jaz grem cca. 55, večinoma dobim ritopika zadaj. Pa ni samo, da ti lahko froc skoči na cesto. Je razlika v hrupu, če greš 50 ali pa 90 mimo. Ampak kot rečeno, bmk za druge.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.528
1.712
113

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Na naših avtocestah je največkrat delo na cesti, omejitev 60, pa nobenega delavca na spregled. Takšne zapore potem trajajo par mesecev. Ni čudno, da jih noben ne upošteva več.

Recimo pred kratkim:
To se seveda strinjam, da je totalna neumnost. Se pač takrat dvigne omejitev, če cesta to dopušča.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.009
11.131
113
na štajerskem baje norišnica. vsepovsod trki. petek alkohol v potokih. v mb en mrtev. pa dneva še ni konec.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
To se seveda strinjam, da je totalna neumnost. Se pač takrat dvigne omejitev, če cesta to dopušča.
To je to. Dostikrat ni nobene potrebe, da je enaka omejitev na gradbišču če se dela izvajajo ali ko ni nikogar. Včasih je nuja (recimo zaradi ovir, ipd), večinoma pa ne. Se pač postavi različne table ko se dela izvaja in ko delavcev ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sad

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.616
89
48
Na naših avtocestah je največkrat delo na cesti, omejitev 60, pa nobenega delavca na spregled. Takšne zapore potem trajajo par mesecev. Ni čudno, da jih noben ne upošteva več.

Recimo pred kratkim:
Če ti nobenega ne vidiš, še ne pomeni da se ne dela. :)

Omejitve niso postavljene samo zaradi varnosti delavcev.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Se strinjam z vsemi, da razni zunanji izvajalci na AC potrebujejo nenormalno dolge dobe pri izvajanju del in po pravilu se jim vedno še podaljša čas izvedbe, ker ne uspejo dokončati del do roka. Je pa potrebno vedeti, če je na novo asfaltiran del ceste (flika), se mora še približno pol dneva material ohlajati in utrditi, zato ni tam nikogar. Nikoli in res nikoli ne stoji zapora brez pomena, ker se vedno gleda čas, kdaj se jo postavlja. V teh časih je to zelo težko, ker se je v zadnjih letih promet enormno povečal.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.528
1.712
113
Ampak v zgornjem primeru je dejansko stala brez pomena 2x po 1 teden, ker so čakali, da se je beton izven območja avtoceste sušil. V praksi bi jo lahko odstranili in čez en teden postavili nazaj ampak to seveda ni predvideno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Schime

Guru
22. nov 2008
2.010
788
113
Če bi pa to naredili bi se pa spet drugi spraševali kaki so to bumbarji, da mal podirajo pa postavljajo.
Vsepovsod so dela na cesti in omejitve. Pač se je treba prilagoditi. Po Avstriji je omejitev 80km/h po 10km ali več zaradi del na cesti pa nobeden ne gazi veliko čez omejitev. Res je pa kar velikokrat sekcijsko merjenje na takih odsekih. Pri nas so pa večinoma odseki tako kratki, da kaj takega tudi postaviti ne morejo.

Ps: Ja tudi kazen sem že plačal na takem odseku. :cheer:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77