bedaki na cesti

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Tale bicikel ima z babo in dvema frocema vsaj 120 kg, od tega 50 kg (vreča cementa) opleta zadaj vsaj 1 meter za babo. Zdaj pa zavijaj desno, poglej nazaj in spusti balanco z eno roko, da boš nakazal smer. Japajade. Zato tudi ni ustavila, ker je vse našteto cel projekt, brez da se uležejo vsi štirje (bicikel, baba in 2 potnika) na sredino ceste.
ja njej ne gre lih, upam, da ta za njo ni njen dec
ampak ti bi pa suvereno tole odpeljal, s tvojim stegnom, brez elektrike
 
  • Haha
Reactions: jello

dask

Majstr
21. sep 2023
502
565
93
Tale bicikel ima z babo in dvema frocema vsaj 120 kg, od tega 50 kg (vreča cementa) opleta zadaj vsaj 1 meter za babo. Zdaj pa zavijaj desno, poglej nazaj in spusti balanco z eno roko, da boš nakazal smer. Japajade. Zato tudi ni ustavila, ker je vse našteto cel projekt, brez da se uležejo vsi štirje (bicikel, baba in 2 potnika) na sredino ceste.
In kdo je odgovoren za to, da so se tako naložili? Mal ZKP včasih ne škodi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Ko sem na kolesu ali peš, se zavedam, da tu ni neke hude fore v tem, kdo ima prednost in kaki so prometni predpisi. Če me bo avto zadel, bo bolelo mene.
V bistvu so ljudje, ki tako izzivajo, zelo pogumni. Za veliko poguma je seveda potrebno biti tudi precej nor.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.992
9.533
113
Ko sem na kolesu ali peš, se zavedam, da tu ni neke hude fore v tem, kdo ima prednost in kaki so prometni predpisi. Če me bo avto zadel, bo bolelo mene.
V bistvu so ljudje, ki tako izzivajo, zelo pogumni. Za veliko poguma je seveda potrebno biti tudi precej nor.
Največji hec je, da tuki ženska z naraščajem zadi niti pod razno nima prednosti in niti ne sme takole zavit. Je zanimivo gledat vsak dan na Miklošičevi, ko avto ustavi, greš čez cesto, pol pa ena takale na kolesu in s frocom zadi čukast gleda, ko te zagleda na prehodu, ko ona piči mimo avta po desni #onajenakolesu ne rab gledat pešcev, semaforjev, avtov....
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
...

Sem se tudi sam že velikokrat z boljš polovico skregal, ko sva na biciklu in misli da je ona kot kolesar vladar. Upoštevaj "fuc***ing" predpise, ki veljajo za vse ...
popravek: ne glede na fuc***ing predpise je potrebno upoštevati predvsem to, da so avtomobili precej težji in imajo precej bolj trd pleh, zato bodo v primeru trka v najslabšem primeru imeli malo vdrt pleh, medtem ko kolesarju polomljena kolena ali razbita glava ne uideta. jaz se vedno čudim pogumu nekaterih kolesarjev ali pešcev, kako suvereno prečkajo cesto, kot da bi imeli betonski zid na vsaki strani.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.809
113
Krivda je tukaj nepomembna. Poglej, kdo običajno fizično bolj nastrada v ritopikovskih incidentih. In ne, ni ritopik.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Na tole sem naletu.... jao, ženska totalno nesigurna na kolesu, gor pa ne enga, dva froca, da ne govorim o tem, da gre pol še avto izsiljevat, ker ona je na kolesu in ma otroke zadi. Pol bi se pa še dec kregal z voznikom, ki jim je očitno potrobil.

Tule je prvi problem že tip...ker se vidi kdo ima hlače (tisti, ki prevaža otroke..torej šef), šef je tudi prehiteval avtomobile, ker se je težko ustavit pri rdečem semaforju, zato je samo pomahal kam misli it (lulček zada, je pa poskušal držat tempo).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in kalbo

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.822
647
113
Slovenistan

Opa, nekateri bodo dejansko morali začeti razmišljati med vožnjo:fredi:

Za te "eskperimente" je že dolgo znano, da delujejo, vsaj za Avstrijo in Nemčijo. Obstajajo cela naselja in industrijske cone brez enega prometnega znaka in tam je promet zelo miren, ker npr. na vsakem križišču velja desno pravilo in podobno. Na začetku, ko so to naredili je bilo malo zmede, potem so se pa hitro naučili osnov prometnih pravil.