bedaki na cesti

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Točno. In če se na omejitvi 50 ne znaš peljat 50 (ali nočeš, ne moreš ipd), potem ti ta pravica pač ne bi smela več pripadat.
Plus: pri 47 oviraš druge, ki bi legalno vozili 50. Si 100%, da je to "po predpisih"?
Ja, je po predpisih. Drugo pa je, če je korektno do ostalih udeležencev.
Kar pa je itak brezpredmetno vprašanje, saj danes vsak gleda samo na svojo rit. Ravno danes sem se cijazil pol mesta za nekom s pod 40km/h (in ja, na omejitev 50km/h). Sem bil dobre volje, pa je hupa ostala nema. Sem misli, da je noter dedek, no bil je pa tip tam 50 let star.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.853
2.147
113
Na omejitvi petdeset po števcu se vsak zna peljat, vendar števec ne kaže točno, zato je realna hitrost 47.
Realna hitrost je v povprečnem vozilu z vgrajenim brzinonerjem težko natančno določljiva, saj se spreminja že s premerom pnevmatik in po nekaterih teorijah tudi z namernim odstopanjem brzinomerja. Ali katero od vozil za prikaz uporablja tudi npr. GPS kot dodaten vhodni podatek, mi ni znano.

Zakaj nam tudi gorivo prodajajo po litrih in ne teži, čeprav gostota (in s tem energijska vrednost, kar je edino pomembno) s temperaturo zelo niha? :)
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.676
2.742
113
Realna hitrost je v povprečnem vozilu z vgrajenim brzinonerjem težko natančno določljiva, saj se spreminja že s premerom pnevmatik in po nekaterih teorijah tudi z namernim odstopanjem brzinomerja. Ali katero od vozil za prikaz uporablja tudi npr. GPS kot dodaten vhodni podatek, mi ni znano.

Zakaj nam tudi gorivo prodajajo po litrih in ne teži, čeprav gostota (in s tem energijska vrednost, kar je edino pomembno) s temperaturo zelo niha? :)
Števec po pravilnikih ne sme kazati več od realne hitrosti.
BMW z vgrajeno navigacijo mi je kazal v nulo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.072
113
Zanimivo, kako vozijo po deželah, kjer je malo več dodane vrednosti in je ura njihovega dela precej več vredna. Po tej logiki bi se jim moralo muditi bolj kot nam.
V Švici sem z avtodomom enkrat zašel v cono 30. Noben ni vozil niti 25, ker je kazala info tabla in tudi števec na avtodomu, ki je kar lagal. Čez prelaze se zlepa ni noben odločil za prehitevanje, čeprav avtodom v strmino praviloma ni zmogel dovoljenih 80 km / h. Rad sem se umaknil, če se je dalo, da so se počasi spravili mimo in se praviloma tudi zahvalili. Ampak nikakor niso izginili, da jih po prvi serpentini ne bi več videl. Ravna magistralka, če je števec na avtodomu kazal malo čez 80, sem se približeval tistim spredaj. Res pa je, da tam ne nabijejo za vsak kozolec ali uvoz z njive dodatne omejitve kot pri nas. Očitno bolj skrbijo, da se tistih omejitev, ki so, bolj držijo. Kako, nisem čisto ugotovil. Policistov namreč nisem videl. Verjetno so neki stacionarni radarji, čeprav kaka ravnina ni imela nobenega objekta ob strani in niso mogli radarja kam skriti.
Res čudno, da tako tratijo svoj dragoceni čas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.002
9.522
113
Ravno dons na Dolenjki en tak defenzivneš, pa so kle kr pogosti. Na Dolenjki moraš na Rudniku na semaforju stisnit gas in se pelat 60, ker zeleni val ne upošteva da števc kaže manj, je to po mojem števcu 65, da lepo ujameš in dejansko padeš v center. Sam ne, defenzivnež bo peljal 52 in še to do tja boža gas in pol ko se mu prižge rumena čudežno najde gas ko bi že davno moral bremzo in piči prek 80 v čisto rdečo. In to ponavlja po celi Dolenjki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fe3 in krko

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.746
113
EU
Števec po pravilnikih ne sme kazati več od realne hitrosti.
BMW z vgrajeno navigacijo mi je kazal v nulo.
Števec mora kazati več, kot je realna hitrost zato, da ne moreš tožiti fabriko, ker si v ovinku zletel s ceste, ker te je števec "zavedel" . Tudi kazni za prekoračitev hitrosti ne boš mogel poslati fabriki, ker je tebi števec kazal "manj".
Nekoč so me v šoli za inštruktorje vožnje učili, da števec po "zakonu" mora kazati več. Ne vem kakšna je današnja zakonodaja glede tega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.676
2.742
113
Števec mora kazati več, kot je realna hitrost zato, da ne moreš tožiti fabriko, ker si v ovinku zletel s ceste, ker te je števec "zavedel" . Tudi kazni za prekoračitev hitrosti ne boš mogel poslati fabriki, ker je tebi števec kazal "manj".
Nekoč so me v šoli za inštruktorje vožnje učili, da števec po "zakonu" mora kazati več. Ne vem kakšna je današnja zakonodaja glede tega.
Ja napačno sem napisal, realna hitrost ne sme biti večja kot jo kaže števec. Hvala za opozorilo.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.807
2.605
113
Kolesar vozi po cesti po predpisih za vožnjo kolesarja.

Je ali Ni ovira za nekatere udeležence v prometu na tem delu ceste?
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.541
1.721
113
Zanimivo, kako vozijo po deželah, kjer je malo več dodane vrednosti in je ura njihovega dela precej več vredna. Po tej logiki bi se jim moralo muditi bolj kot nam.
V Švici sem z avtodomom enkrat zašel v cono 30. Noben ni vozil niti 25, ker je kazala info tabla in tudi števec na avtodomu, ki je kar lagal. Čez prelaze se zlepa ni noben odločil za prehitevanje, čeprav avtodom v strmino praviloma ni zmogel dovoljenih 80 km / h. Rad sem se umaknil, če se je dalo, da so se počasi spravili mimo in se praviloma tudi zahvalili. Ampak nikakor niso izginili, da jih po prvi serpentini ne bi več videl. Ravna magistralka, če je števec na avtodomu kazal malo čez 80, sem se približeval tistim spredaj. Res pa je, da tam ne nabijejo za vsak kozolec ali uvoz z njive dodatne omejitve kot pri nas. Očitno bolj skrbijo, da se tistih omejitev, ki so, bolj držijo. Kako, nisem čisto ugotovil. Policistov namreč nisem videl. Verjetno so neki stacionarni radarji, čeprav kaka ravnina ni imela nobenega objekta ob strani in niso mogli radarja kam skriti.
Res čudno, da tako tratijo svoj dragoceni čas.
Švica je slab primer, ker so kazni vezane na višino premoženja storilca.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Točno. In če se na omejitvi 50 ne znaš peljat 50 (ali nočeš, ne moreš ipd), potem ti ta pravica pač ne bi smela več pripadat.
Plus: pri 47 oviraš druge, ki bi legalno vozili 50. Si 100%, da je to "po predpisih"?

Pametuješ.
Ga ni policaja, ki bi nekoga v mestu kaznoval zaradi vožnje 3 km/h pod omejitvijo. Te pa bodo v večini EU "ocarinili" že, ko bo radar pokazal 50,3 km/h, ker nimajo toleranc kot jih ima SLO policija.
Pa v naseljih so tudi pešci, ki hodijo čez prehode, pa križišča kjer folk zavija in je realno povprečna hitrost lahko tudi daleč pod 50 km/h.

In res, če tudi tebe orenk moti, ker nekdo vozi 3 km/h pod omejitvijo, je čas da vrneš vozniško. Ker tudi ti nisi psihološki profil za šoferja. Si morda za bus uporabnika. Ko je na avtocesti drag race Raba vs Tam vs Man verjetno dobivaš živčne zlome. Jaz jih ne. Mi je business as usual, ne izgubljam živcev zaradi tega.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.130
10.992
113
kod Džej-Zija
Pametuješ.
Ga ni policaja, ki bi nekoga v mestu kaznoval zaradi vožnje 3 km/h pod omejitvijo. Te pa bodo v večini EU "ocarinili" že, ko bo radar pokazal 50,3 km/h, ker nimajo toleranc kot jih ima SLO policija.
Pa v naseljih so tudi pešci, ki hodijo čez prehode, pa križišča kjer folk zavija in je realno povprečna hitrost lahko tudi daleč pod 50 km/h.

In res, če tudi tebe orenk moti, ker nekdo vozi 3 km/h pod omejitvijo, je čas da vrneš vozniško. Ker tudi ti nisi psihološki profil za šoferja. Si morda za bus uporabnika. Ko je na avtocesti drag race Raba vs Tam vs Man verjetno dobivaš živčne zlome. Jaz jih ne. Mi je business as usual, ne izgubljam živcev zaradi tega.
Ti jih res ne, živciraš pa vse okoli sebe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in krko

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.002
9.522
113
Pametuješ.
Ga ni policaja, ki bi nekoga v mestu kaznoval zaradi vožnje 3 km/h pod omejitvijo. Te pa bodo v večini EU "ocarinili" že, ko bo radar pokazal 50,3 km/h, ker nimajo toleranc kot jih ima SLO policija.
Pa v naseljih so tudi pešci, ki hodijo čez prehode, pa križišča kjer folk zavija in je realno povprečna hitrost lahko tudi daleč pod 50 km/h.

In res, če tudi tebe orenk moti, ker nekdo vozi 3 km/h pod omejitvijo, je čas da vrneš vozniško. Ker tudi ti nisi psihološki profil za šoferja. Si morda za bus uporabnika. Ko je na avtocesti drag race Raba vs Tam vs Man verjetno dobivaš živčne zlome. Jaz jih ne. Mi je business as usual, ne izgubljam živcev zaradi tega.
Zmota. Že v tistem zakonu, ki bi ga ti kot cestni "vzgojitelj" moral poznat obstaja toleranca, torej za to, da voziš konstantno pod omejitvijo na svojem števcu ni nikakršnega tehtnega ali pa pametnega razloga in si žal ti velika ovira na cesti. To pa seveda nima nikakršne veze s prehodi za pešce, semaforji, zavijanji in podobno, ali s prilagoditvijo hitrosti razmeram. Če nisi fizično in umsko sposoben vozit po omejitvah, pol raje ti vrni vozniško in hodi peš.

S svojo vožnjo spravljaš ljudi ob živce, za tabo človk nikol ne ve, al bi stal na zavori, al bi dal avto v ler in s tem nevede ogrožaš tudi sebe, ker da sprovociraš toliko nevarnih situacij, kot jih vidimo na posnetkih ni normalno. Ko bo en tak pacient reševal svojo rit, ker mu ne bo zneslo, teb v obcestnem jarku ne bo nič pomagalo, da si imel zakonsko prav, boš komot sebe v špegu pogledal pa si rekel, to sem jaz sprovociral, kriv je pa on in ga mam posnetga.
Lohk zdej ti mene označuješ kolikor hočeš in s čimer hočeš, na cesti se po veliki večini držim pravil z določenimi razumskimi tolerancami oziroma prilagoditvami, ki so jasne vsakemu zdravo pametnemu šoferju, take paciente kot si ti v skladu s pravili defenzivne vožnje obvozim ob prvi varni priliki, z osebni avtom ponavadi ni težav najt priliko, ko sedim pa v kamperju sem pa itak na dopustu in se rajš ustavim za 15 minut, kot pa da bi za tako seronjo vozil, ker okrog takih kot si ti je vedno vse živčno in posledično nevarno.

Zdej pa le nazaj filmčke limat, upam da se ti enkrat ne maščuje.