Matr je trajalo, da sem se prebil čez ta čreva.
Kot ste že ugotovil, nikol ne bo sistema, ki bi bil pravičen za vse. Dejstvo je, da se sedaj veliko več ljudi vozi po AC in so se nekatere lokalne ceste, ki smo jih prej uporabljali za izogibanje cestnin, razbremenile.
Kdor kupi vinjeto, potem ne razmišlja več ali bo šel po AC ali po lokalni cesti (razen če se mu lušta). Marsikdo, je zaradi kupljene vinjete prevozil veliko več km po AC, kot bi jih sicer.
O vinjetah se govori že odkar so jih uvedli v AT - prejšnja vlada jih je za razliko ostalih uspela celo uvesti (čeprav že z mislimi na volitvah). Ne dvomim, da so naredili izračune o veljavnosti in cenah vinjet. Za tistega, ki se vozi po 1x letno po naših cestah je 35€ veliko, čeprav - tudi mi bi isto plačevali v AT, če ne bi uvedli krajših.
Je pa tukaj tako - turistov, ki pri nas dejansko dopustujejo je izredno malo, glede na ves promet, ki se vali skozi našo državo. Vsi ostali pa jo uporabljajo zgolj za prečkanje, pri tem pa uporabljajo naše ceste, za seboj puščajo kup nesnage ob cestah in so izjemno velika nevarnost na cesti, ker so večinoma že preutrujeni. Kolikšni so stroški države na ta račun, pa naj kdo drug izračuna. Da o onesnaževanju zraka ne izgubljam besed. Dejstvo je, da se čez našo državo valijo "ološ" turisti - tisti, ki pazijo, da ne bi zapravili niti centa več, kot je najbolj nujno. A čmo takim na meji začet ekološko takso zaračunavat?
@ evrokrat -> 1. če bi bil pomemben člen birokracije v Bruslju in nekdo, ki resnično zasluži svojo plačo, potem ne bi imel niti slučajno časa vsakih 5 minut en post naklamfat na tem forumu. Zato svoje pametovanje stresaj na bruseljske ovce. Nekje si omenil cigane in odnos Slovencev do le-teh. Sam sem 25 let preživel v neposredni bližini romov in tudi hodil v šolo skupaj z njimi. Večina teh fantov je zelo v redu, nekaj pa je tudi gaunerjev vmes. Zelo dobro vem, česa so romi sposobni, zato se lahko samo smejem blebetanju "vsevednih" birokratov v Bruslju, kako se Strojanovim in podobnim godi krivica. Fantje, če so romi res tako plemenito pleme, vam jih z veseljm pošljem z enosmerno karto v Bruselj, pa jih ponosno razkazujte okoli, samo ne meni razlagat kakšni revčki so. Dost off.
Potem pa nam spet "isti" birokrati solijo pamet okoli vinjet. Pa ti, ki se 2x letno pelješ čez SI v HR si upaš tukajle pljuvati po odločitvi prepovedi vzdrževalnih del med sezono. Tipično za teoretika, ki ljudem v praksi narekuje kako naj delajo. Če nisi skapiral, kaj sem ti hotel povedati, pa malo razmisli.
Zakaj ne moremo imeti poceni vinjet? Ker se pri nas ceste še gradijo in se za to najemajo dragi krediti. Gradnja cest danes je pa bistveno dražja kot nekdaj. Zato je tistim, ki imajo to že "pod streho" veliko lažje okoli igranja s cenami.
Spet - veliko vas tuli cena goriva na raven zahodnih držav, cestnine povečat, delovno silo pocenit, ker drugače ne bomo konkurenčni itd. Se je kdo od teh kdaj vprašal kdo bo potem lahko sploh kaj kupil? Vsi bi radi služili čedalje več, prodali čedalje več,hkrati pa naj bi ljudje zastonj delali. A samo meni tukaj ne gre računica skupaj?