Avtoslalom Šempeter 5.7.2009

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik schkorc pravi:
Hkrati pa z novo temo vabljeni na 4. Avtoslalom Šempeter, 27.9.2009

Le pripravite se na vročo jesen.
cheer.gif
Dva tedna prej, natančneje 13.9.2009 (termin 99% potrjen) bo namreč že 13. Turistični avtoslalom Ivarčko jezero 2009 Več informacij bo kmalu na www.avtoslalom.info.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licenco
uf-1.gif
Žal!
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.
Vpis v koledar pa je (ojoj ojoj), celik 150 ali nekaj takega evrov. In nobenega drugega stroška z zvezo ni.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licenco
uf-1.gif
Žal!
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.
Vpis v koledar pa je (ojoj ojoj), celik 150 ali nekaj takega evrov. In nobenega drugega stroška z zvezo ni.
+ dnevne licence (ki podražijo štartnino za 100%)
+ obvezno nezgodno zavarovanje dirkačev
+ plačilo komisarjev (+ potni stroški za vsakega posebej + malice...)
+ j... v glavo zadnji dan pred dirko
+ ...

Verjemi, da je organizator tega slaloma imel dobre razloge, da kljub temu, da so plačali članarino AŠ2005, niso šli delat dirke pod njihovim okriljem. Zanimivo zgodbo ti lahko pove tudi organizator lanskega slaloma v Gornji Radgoni.

Daj, probaj ti najprej nekaj organizirat, potem bodi pameten.
stupid-1.gif
Organizirat nekaj izven dirkališča kot je npr. v Logatcu in brez da bi tekmovalcem naprtil visoko štartnino.

Kar se pa odgovornosti tiče, AŠ2005 ob težavah ni nobena olajševalna okoliščina (sploh kadar ni razpisano prvenstvo), pomembno je, da imaš glede varnosti stvari urejene, kar pa je stvar zavesti organizatorja, AŠ gor ali dol.

Glede drifta vprašaj malo tekmovalce
wink-1.gif
, pri dragu se pa spomni zakaj so se problemi sploh začeli in zakaj so se organizirale dirke za hrvaško prvenstvo in čisto mimo AŠ.

Je pa žalostno, da potem ne smejo nastopat dirkači z licencami. Pravzaprav me resno zanima kakšni argumenti so v ozadju.
 

kovcek

Pripravnik
21. avg 2007
72
0
6
MS
Samo v vednost: dodatni stroški zaradi AŠ pri organizaciji draga letos v MS so znašali čez 1200 eur (članarina AŠ-u, dnevne licence, nezgodno zavarovanje voznikov in športnih funkcionarjev, dnevnica in kilometrina - na srečo le enega funkcionarja, katerega so btw. poslali iz Ljubljane oz. Vrhnike, lahko bi ga pa iz MB ali pa Ptuja - bili pa so obljubljeni kar trije)

Dragov v SLO pa ni ravno zaradi AŠ, to pa lahko potrdi kar nekaj ljudi kateri so, ali pa so hoteli, organizirati drag ;-)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licenco
uf-1.gif
Žal!
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.
Vpis v koledar pa je (ojoj ojoj), celik 150 ali nekaj takega evrov. In nobenega drugega stroška z zvezo ni.
+ dnevne licence (ki podražijo štartnino za 100%)
+ obvezno nezgodno zavarovanje dirkačev
+ plačilo komisarjev (+ potni stroški za vsakega posebej + malice...)
+ j... v glavo zadnji dan pred dirko
+ ...

Verjemi, da je organizator tega slaloma imel dobre razloge, da kljub temu, da so plačali članarino AŠ2005, niso šli delat dirke pod njihovim okriljem. Zanimivo zgodbo ti lahko pove tudi organizator lanskega slaloma v Gornji Radgoni.

Daj, probaj ti najprej nekaj organizirat, potem bodi pameten.
stupid-1.gif
Organizirat nekaj izven dirkališča kot je npr. v Logatcu in brez da bi tekmovalcem naprtil visoko štartnino.

Kar se pa odgovornosti tiče, AŠ2005 ob težavah ni nobena olajševalna okoliščina (sploh kadar ni razpisano prvenstvo), pomembno je, da imaš glede varnosti stvari urejene, kar pa je stvar zavesti organizatorja, AŠ gor ali dol.

Glede drifta vprašaj malo tekmovalce
wink-1.gif
, pri dragu se pa spomni zakaj so se problemi sploh začeli in zakaj so se organizirale dirke za hrvaško prvenstvo in čisto mimo AŠ.

Je pa žalostno, da potem ne smejo nastopat dirkači z licencami. Pravzaprav me resno zanima kakšni argumenti so v ozadju.

Dnevne licence so 20 evrov (ali 15??). In ne podražijo organizacije dirke (ker jih plačajo dirkači). Zakaj ne smejo na "divjih dirkah" nastopat dirkači z licencami? Ker so taki predpisi FIA.
Kdor dirka nezavarovan je itak bebec, tako da zavarovanja ne štej med "podražitve zaradi AŠ". Sam bi se zavaroval za dirko tudi, če bi nastopal na dirki, ki ni pod AŠ.
Sodniki so par 200 ali 300 evrov.

Naj organiziram dirko? Praktično sem organiziral (ali bil zelo neposredno vpleten v organizacijo) prav vsak drift v Sloveniji. In zato tudi vem, da v driftu ni nič narobe. Nekaj starih tekmovalcev je šlo, nekaj novih je prišlo. Skupna cifra se vrti nekaj nad 20 in tako je že ves čas.

Kaj AŠ pomeni, ko so problemi, pa tisti organizatorji, ki so imeli probleme, vedo. Obstaja znan citat dirketorja AŠ, ki je tožilce, ki dirkaške nesreče obravnavajo kot prometne nesreče in ne morejo razumeti, da tudi ob popolni organizaciji pride do sranja in potem po vsej sili iščejo krovca, označil za debile. Javno. "To je popolna neumnost tožilstva, da ne rečem popolni kretenizem. ... AŠ 2005 je prav gotovo zainteresirana stranka v tem primeru, da prikažemo absurdnost tega postopka". In za take primere ima AŠ pogodbo s Čeferinom.

In kar se mene tiče, izgovora za organiziranje dirke mimo AŠ ni - UE pa brez soglasja AŠ sploh ne bi smele izdajat dovoljenj za dirke (in avtoslalom je dirka), oz. tega, kolikor vem, niti ne bi smele.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Ne moreš vsega naprtit tekmovalcem, ker potem smo spet pri min 80€ štartnine... to bi pomenilo vsaj 50% upad tekmovalcev. Za 20 tekmovalcev pa niti pod razno ne grem organizirat prireditve. Daj povej še enkrat zakaj potem lani ni bilo več slalomov v Logatcu?

Nezgodno zavarovanje je izključno stvar vsakega posameznika in to nikakor ne sme bit obvezen strošek.

Avtoslalom mora bit namenjen in dostopen VSEM. Tudi lokalnim street racerjem. In če jih na vsako tekmo pride 5 novih, je to zame lep uspeh.

Da nisi ti slučajno na plačilni listi AŠ? Glede na izjave daješ občutek, da si eden tistih, ki pospravi 300€ v žep za dan pametovanja ob progi in ga skrbi izpad dohodka. Ker namreč še vedno nisi dal jasnega odgovora zakaj bi sploh hotel AŠ zraven pri organizaciji. Kaj konkretno bi imel od tega poleg višjih stroškov (ne glede na to kdo jih plača).

Evo, vse kar si želim so normalne razmere za organizacijo stroškovno dostopnih slalomov za vse. In upam, da ne bo spet kdo začel brezveze kakšnega sranja delat, ker potem spet ne bo več slalomov.
 

sandko

Zelenc'
19. feb 2008
5
0
1
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licenco
uf-1.gif
Žal!
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.
Vpis v koledar pa je (ojoj ojoj), celik 150 ali nekaj takega evrov. In nobenega drugega stroška z zvezo ni.
+ dnevne licence (ki podražijo štartnino za 100%)
+ obvezno nezgodno zavarovanje dirkačev
+ plačilo komisarjev (+ potni stroški za vsakega posebej + malice...)
+ j... v glavo zadnji dan pred dirko
+ ...

Verjemi, da je organizator tega slaloma imel dobre razloge, da kljub temu, da so plačali članarino AŠ2005, niso šli delat dirke pod njihovim okriljem. Zanimivo zgodbo ti lahko pove tudi organizator lanskega slaloma v Gornji Radgoni.

Daj, probaj ti najprej nekaj organizirat, potem bodi pameten.
stupid-1.gif
Organizirat nekaj izven dirkališča kot je npr. v Logatcu in brez da bi tekmovalcem naprtil visoko štartnino.

Kar se pa odgovornosti tiče, AŠ2005 ob težavah ni nobena olajševalna okoliščina (sploh kadar ni razpisano prvenstvo), pomembno je, da imaš glede varnosti stvari urejene, kar pa je stvar zavesti organizatorja, AŠ gor ali dol.

Glede drifta vprašaj malo tekmovalce
wink-1.gif
, pri dragu se pa spomni zakaj so se problemi sploh začeli in zakaj so se organizirale dirke za hrvaško prvenstvo in čisto mimo AŠ.

Je pa žalostno, da potem ne smejo nastopat dirkači z licencami. Pravzaprav me resno zanima kakšni argumenti so v ozadju.

Dnevne licence so 20 evrov (ali 15??). In ne podražijo organizacije dirke (ker jih plačajo dirkači). Zakaj ne smejo na "divjih dirkah" nastopat dirkači z licencami? Ker so taki predpisi FIA.
Kdor dirka nezavarovan je itak bebec, tako da zavarovanja ne štej med "podražitve zaradi AŠ". Sam bi se zavaroval za dirko tudi, če bi nastopal na dirki, ki ni pod AŠ.
Sodniki so par 200 ali 300 evrov.

Naj organiziram dirko? Praktično sem organiziral (ali bil zelo neposredno vpleten v organizacijo) prav vsak drift v Sloveniji. In zato tudi vem, da v driftu ni nič narobe. Nekaj starih tekmovalcev je šlo, nekaj novih je prišlo. Skupna cifra se vrti nekaj nad 20 in tako je že ves čas.

Kaj AŠ pomeni, ko so problemi, pa tisti organizatorji, ki so imeli probleme, vedo. Obstaja znan citat dirketorja AŠ, ki je tožilce, ki dirkaške nesreče obravnavajo kot prometne nesreče in ne morejo razumeti, da tudi ob popolni organizaciji pride do sranja in potem po vsej sili iščejo krovca, označil za debile. Javno. "To je popolna neumnost tožilstva, da ne rečem popolni kretenizem. ... AŠ 2005 je prav gotovo zainteresirana stranka v tem primeru, da prikažemo absurdnost tega postopka". In za take primere ima AŠ pogodbo s Čeferinom.

In kar se mene tiče, izgovora za organiziranje dirke mimo AŠ ni - UE pa brez soglasja AŠ sploh ne bi smele izdajat dovoljenj za dirke (in avtoslalom je dirka), oz. tega, kolikor vem, niti ne bi smele.

kakšni dirkači?nimam se za dirkača pa sem pri slalomih že kar nekaj časa zraven,spremljam pa že vso zadevo kakšnih 10 let,...ko se mi bo zahotelo dirkanja vrjemii,da ne bom vozil slalomov,...
sploh pa v glavnem slalom je namenjen VSEM,še enkrat čisto VSEM,...to pomeni,da lahko vozi vsak,ki bi si želel preizkusiti svoje vozniške spretnosti,....ne glede na starost in avtomobil ki ga ima,...in čisto vsak,ki je poizkusil je vrjetno opazil,da se v kritičnih situacijah drugače odzove,ko odpelje kakšne slalom,...
zdaj pa mi povej kako naj pridem na drift z AX-om na primer?
bonk.gif

še enkrat slalom je namenjen VSEM!!!če se pa gremo dirkanje pol pa pa organizirajte slalome v logatcu,in to na progi za paralelni rally kros,kjer bo tekmovalo nekaj tekmovalcev,....mogoče ena sezona rata z nekaj tekmovalci in nato konec,...
frown-1.gif
v to sem prepričan,...

slalomi morajo ostat dosegljivi širšemu krogu ljudi v tem je edina poanta slaloma,...tako je odkar slalomi obstajajo,...
poznam tudi avstrijsko prvenstvo,....takšnih problemov si z avtoslalomi ne delajo,....