Le pripravite se na vročo jesen.
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licencoŽal!
+ dnevne licence (ki podražijo štartnino za 100%)Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licencoŽal!
Vpis v koledar pa je (ojoj ojoj), celik 150 ali nekaj takega evrov. In nobenega drugega stroška z zvezo ni.
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
+ dnevne licence (ki podražijo štartnino za 100%)Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licencoŽal!
Vpis v koledar pa je (ojoj ojoj), celik 150 ali nekaj takega evrov. In nobenega drugega stroška z zvezo ni.
+ obvezno nezgodno zavarovanje dirkačev
+ plačilo komisarjev (+ potni stroški za vsakega posebej + malice...)
+ j... v glavo zadnji dan pred dirko
+ ...
Verjemi, da je organizator tega slaloma imel dobre razloge, da kljub temu, da so plačali članarino AŠ2005, niso šli delat dirke pod njihovim okriljem. Zanimivo zgodbo ti lahko pove tudi organizator lanskega slaloma v Gornji Radgoni.
Daj, probaj ti najprej nekaj organizirat, potem bodi pameten.Organizirat nekaj izven dirkališča kot je npr. v Logatcu in brez da bi tekmovalcem naprtil visoko štartnino.
Kar se pa odgovornosti tiče, AŠ2005 ob težavah ni nobena olajševalna okoliščina (sploh kadar ni razpisano prvenstvo), pomembno je, da imaš glede varnosti stvari urejene, kar pa je stvar zavesti organizatorja, AŠ gor ali dol.
Glede drifta vprašaj malo tekmovalce, pri dragu se pa spomni zakaj so se problemi sploh začeli in zakaj so se organizirale dirke za hrvaško prvenstvo in čisto mimo AŠ.
Je pa žalostno, da potem ne smejo nastopat dirkači z licencami. Pravzaprav me resno zanima kakšni argumenti so v ozadju.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
+ dnevne licence (ki podražijo štartnino za 100%)Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Buče. Čisto nič ni dražje. Varnostna služba stane enako, sodniki enako, rešilec z zdravnikom enako, gasilci enako, zavarovanje enako. Ali pa bi ti delal dirko brez tega? Ker potem si samo bedak, nič drugega.Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zahvali se naši panožni zvezi, ki tako "spodbuja" šport v Sloveniji, da je prepovedala tekmovanje voznikom z njihovo licencoŽal!
Vpis v koledar pa je (ojoj ojoj), celik 150 ali nekaj takega evrov. In nobenega drugega stroška z zvezo ni.
+ obvezno nezgodno zavarovanje dirkačev
+ plačilo komisarjev (+ potni stroški za vsakega posebej + malice...)
+ j... v glavo zadnji dan pred dirko
+ ...
Verjemi, da je organizator tega slaloma imel dobre razloge, da kljub temu, da so plačali članarino AŠ2005, niso šli delat dirke pod njihovim okriljem. Zanimivo zgodbo ti lahko pove tudi organizator lanskega slaloma v Gornji Radgoni.
Daj, probaj ti najprej nekaj organizirat, potem bodi pameten.Organizirat nekaj izven dirkališča kot je npr. v Logatcu in brez da bi tekmovalcem naprtil visoko štartnino.
Kar se pa odgovornosti tiče, AŠ2005 ob težavah ni nobena olajševalna okoliščina (sploh kadar ni razpisano prvenstvo), pomembno je, da imaš glede varnosti stvari urejene, kar pa je stvar zavesti organizatorja, AŠ gor ali dol.
Glede drifta vprašaj malo tekmovalce, pri dragu se pa spomni zakaj so se problemi sploh začeli in zakaj so se organizirale dirke za hrvaško prvenstvo in čisto mimo AŠ.
Je pa žalostno, da potem ne smejo nastopat dirkači z licencami. Pravzaprav me resno zanima kakšni argumenti so v ozadju.
Dnevne licence so 20 evrov (ali 15??). In ne podražijo organizacije dirke (ker jih plačajo dirkači). Zakaj ne smejo na "divjih dirkah" nastopat dirkači z licencami? Ker so taki predpisi FIA.
Kdor dirka nezavarovan je itak bebec, tako da zavarovanja ne štej med "podražitve zaradi AŠ". Sam bi se zavaroval za dirko tudi, če bi nastopal na dirki, ki ni pod AŠ.
Sodniki so par 200 ali 300 evrov.
Naj organiziram dirko? Praktično sem organiziral (ali bil zelo neposredno vpleten v organizacijo) prav vsak drift v Sloveniji. In zato tudi vem, da v driftu ni nič narobe. Nekaj starih tekmovalcev je šlo, nekaj novih je prišlo. Skupna cifra se vrti nekaj nad 20 in tako je že ves čas.
Kaj AŠ pomeni, ko so problemi, pa tisti organizatorji, ki so imeli probleme, vedo. Obstaja znan citat dirketorja AŠ, ki je tožilce, ki dirkaške nesreče obravnavajo kot prometne nesreče in ne morejo razumeti, da tudi ob popolni organizaciji pride do sranja in potem po vsej sili iščejo krovca, označil za debile. Javno. "To je popolna neumnost tožilstva, da ne rečem popolni kretenizem. ... AŠ 2005 je prav gotovo zainteresirana stranka v tem primeru, da prikažemo absurdnost tega postopka". In za take primere ima AŠ pogodbo s Čeferinom.
In kar se mene tiče, izgovora za organiziranje dirke mimo AŠ ni - UE pa brez soglasja AŠ sploh ne bi smele izdajat dovoljenj za dirke (in avtoslalom je dirka), oz. tega, kolikor vem, niti ne bi smele.