Hvala, glede na to, da je bil avto sestavljen par ur pred dirko (iz delavnice smo odšli v nedeljo ob 5ih zjutraj, se stuširali in odšli na poligon pripravljati), sem z rezultatom zelo zadovoljen, avto in jaz z njim sva imela na dirki prevoženih 20 skupnih kilometrov (kolikor sem jih naredil, da sem šel na optiko) po generalkiCitat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Lepo si peljal, zelo tekoče, neagresivno in HITRO. Čestitke.
Kako izgleda biti sovoznik v Cliotu? Po tej progi sem se peljal v dveh. Enkrat zraven žene (Barbare) in enkrat zraven Tomaža Gorenca. Verjetno se vprašanje nanaša na slednjegaCitat:
Uporabnik frido pravi:
No, pa poskusi vsaj malo opisat, kako izgleda biti sovoznik...Citat:
Uporabnik monaco pravi:
No ja, proga skoraj ni bila več slalom ampak bolj mini brzincCitat:
Uporabnik eXHair pravi:
Super poligonček, še lepša proga. Najbolj mi je bla všeč ravninca pred desnim ovinkom in spust v dolinco, ki je bla na koncu taka puklasta. Škoda edino, ker ni bla druga runda mokra. Sem upal, da se bo uscal
Rezultate (generalna razvrstitev za obe vožnji in skupno) najdete na www.amd-sempeter.si
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
To se moram naučit
Med učenjem pa dobesedno.Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
To se moram naučit
In to čimprej, ker potem prideš v novo sfero
Citat:
Uporabnik frido pravi:
Težava s časom je nastala, ko je Ribič prišel v cilj in se čas ni ustavil samo njemu ampak tudi Draganu. Meni osebno je zelo žal, da je do zapleta prišlo. Če pa realno pogledamo na vso zadevo, pa je dejstvo, da Gajič v Sloveniji na avtoslalomih nima konkurence ob normalnih okoliščinah bi bila njegova zadnja vožnja samo formalna potrditev tega. Razlika med njim in Ribičem v prvi vožnji je znašala cca. 3 sekunde. In to je realnost, ki si je marsikdo pri nas ni pripravljen priznati.
Citat:
Uporabnik frido pravi:
Vse skupaj je bilo zato, ker je Gajič prevozil (če se ne motim) 4 rdeče zastave. In na dirki je to enako, kot bi na cesti peljal čez štiri rdeče semaforje. Če te policaj vidi, pač ne moreš pričakovati, da te ne bo kaznoval.
Govoriti pa ne smemo o "Ribič kompleksu", ampak o kompleksu (žal) večine boljših avtoslalomistov. Bolj kot razmišljam... gre pač za tipično slovensko obnašanje.
Samo ena pripomba - proga je bila tako postavljena, tako da tudi velike in okorne krave niso imele nič težjih pogojev kot malčki a la corsa, autobianchi...Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Zakaj 'Ribičev' kompleks? Saj je edini, ki je poleg Dragota z neprimerno kračo (roko na srce, S2 je težka okorna krava, ne glede na konje) več, kot 1x zmagal v zadnjih par letih?
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Samo ena pripomba - proga je bila tako postavljena, tako da tudi velike in okorne krave niso imele nič težjih pogojev kot malčki a la corsa, autobianchi...Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Zakaj 'Ribičev' kompleks? Saj je edini, ki je poleg Dragota z neprimerno kračo (roko na srce, S2 je težka okorna krava, ne glede na konje) več, kot 1x zmagal v zadnjih par letih?
Btw, kje je bil pa twingo MRC?