Nos je res težak, svoje doda Quattro, ki avto dodatno tišči preko sprednje osi.
Turbo luknja pri belem S2 je nenormalna (tu imajo običajni motorji veliko prednost), res pa je, ko turbina prime, potem res prime.
Če ima kdo dovolj dobre posnetke, lahko na primer poštopa čase posameznih odsekov in primerja čase najhitrejših med keglji in na ravnini. Prepričan sem, da bodo rezutati zanimivi (tako analizo sem recimo naredil za lansko GHD Rogla in bil strašno presenečen nad rezultati primerjave predvoznikov (Ribič, Medo, Paradiž in jaz) in top tekmovalcev na merjenem odseku).
LP,
Milan
Turbo luknja pri belem S2 je nenormalna (tu imajo običajni motorji veliko prednost), res pa je, ko turbina prime, potem res prime.
Če ima kdo dovolj dobre posnetke, lahko na primer poštopa čase posameznih odsekov in primerja čase najhitrejših med keglji in na ravnini. Prepričan sem, da bodo rezutati zanimivi (tako analizo sem recimo naredil za lansko GHD Rogla in bil strašno presenečen nad rezultati primerjave predvoznikov (Ribič, Medo, Paradiž in jaz) in top tekmovalcev na merjenem odseku).
LP,
Milan