Mogoče pa je bila še bolj trda tema, ali zakaj bi drugače gospa šla na cesto, ni pogledala levo in desno, ter videla da iz njene desne prihaja vozilo?
Razlog zakaj je šla čez cesto je nepomemben, ker nepričakovane/nelegalne situacije se konstantno dogajajo v prometu. To bi avtonomna tehnologija vožnje MORALA zaznati in ustrezno reagirati vsaj z zaviranjem.Tole, kar se je zgodilo nakazuje, da je tehnologija v tistem avtomobilu še daleč od avtonomne in da dejansko testirajo ''samovozečo'' tehnologijo, ki je očitno na ravni današnje tehnologije vgrajene v avtomobile.
Recimo samo primer: trenutna tehnologija ACC - radarskega tempomata deluje tako, da NAMERNO programsko zanemari vse stoječe, nepremikajoče objekte, kar pomeni, da v kolikor se voziš z ACC in se pred tabo znajde stoječ avtomobil, ACC ne bo zaviral, temveč bo šele, ko bo nesreča neizogibna reagiral AEB sistem in začel zavirati na polno, s tem da do nesreče bo še vedno prišlo, a v bistveno zmanjšanem obsegu. Sedaj je na voljo že tehnologija pedestrian detection, ki bi v tej situaciji že morala odreagirati ustrezno.
Torej trenutna tehnologija, ki je še daleč od samovozeče.
Tako da, tole je bil po mojem mnenju en velik fail Uber-a in mi ni jasno, kako si s takim sploh upajo na cesto. Človek bi pričakoval, da bi v takem avtomobilu morala biti tehnologija bistveno naprednejša od današnje, ne pa, da ne zmore niti osnovnih varnostnih reakcij, ki jih že trenutno vgrajeni najsodobnejši asistenčni sistemi obvladajo.
Predvidevam, da bodo dobili lepo tožbo na vrat, vsekakor bo pa negativna publiciteta tudi naredila svoje. Pa upam, da se bodo zakonodajalci oz. izdajatelji dovoljenj za taka testiranja, kaj naučili iz tega.