AdBlue

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.260
1.515
113
Višji kot so obrati motorja, več ga ponucaš, zdej pa študirej. Način vožnje zelo vpliva na porabljeno količino. Nima to veze z novimi motorji.
Pojdi brati navodila med različnimi motorji različnih letnikov. Tudi velikosti rezervoarjev so čedalje večje.

Že s samim softwer updatom lahko spreminjajo porabo AB. Serviserji menda vejo kaj govorijo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Ja pozimi je večja poraba AdBlue a.
VW TRANSPORTER porabi cca 10 litrov na 4000 km. Takrat začne jamrat.
 
  • Wow
Reactions: Hanzi

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.260
1.515
113
Pojdi brat, čemu je sploh AB namenjen in kako deluje.
Aja sem pozabil s kom govorim :D Evo sem prebral in potrjuje kar sem napisal. Starejši motorji so porabili občutno manj.

Under Euro 5 regulation, AdBlue consumption for light passenger vehicles was as low as approximately 0.5 litres per 1000 kilometres, and so the replenishment of AdBlue was deemed to be something that needed attention only when performing service checks on the vehicle. The advent of stricter Euro 6 regulations has pushed AdBlue consumption as high as 6% of the overall fuel consumption in extreme cases with the normal usage being around 2.5 to 3%, necessitating much more frequent refilling.

Due to the rise of AdBlue consumption, the need to replenish the liquid more regularly has grown significantly. For example, a mid-size diesel passenger vehicle will likely consume a 60-litre tank of fuel over approximately 1000 kilometres, burning a further 1.5 to 1.8 litres of AdBlue in the process. Since the average AdBlue tank contains only 12 litres of the liquid, drivers are being compelled to refill their AdBlue once in every 6 to 8 times they top-up their fuel.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.453
3.552
113
Ne rabiš Euro 5 standarda not vlačit. No, lahko tudi Euro 4, razlika je ta, da ga na 5ki motorji ponucajo bistveno več kot na 4ki. :aplauz:
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.260
1.515
113
Ti kdaj priznaš, da nimaš prav?

Glede na to koliko ljudi še vedno toči adblue preko prtljažnika je Euro 5 še kako relevanten. Sem pa pozabil, da sem na alterju kjer se menja avto na 2 leti.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.154
2.471
113
Pri 4.000 prevoženih km je moj avto signaliziral, da ima za manj kot 2.500 km AdBlue, ker je rezervoar 17 litrov je poraba čez 2,5 litra na 1000 kilometrov.
Letošnji avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.260
1.515
113
Lahko pa tovarniško tank ni bil poln. Treba šparati.
Ampak ja, 2,5l ni nič neobičajnega. Pri meni je nova mašina tudi več porabila potem se je pa nekako normaliziralo na 1,5l. Režim in trase vožnje se niso spremenili.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Samo ta adblue naj bi trošil 3.0 dizel nekje 0,5 do1 L na 1000 km, sedaj pa eni pišete že 2,5 L na 1000 km ???

Bo treba delnice teh firm kupiti......
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Poraba zavisi od tega koliko se je proizvajalec odločil da želi biti ekologa v primerjavi s stroškom končnega uporabnika...kolikor mi je znano so se glavni šefi koncernov zmenili, da naj se poraba tiče okoli enega litra na 1000 km - okvirno. In tu nekje se zdaj vse skupaj giblje. Skratka - ekologija je stvar pogajanj.

Itak bo treba štromarja kupit, zdaj bojo nemci zagnali nazaj termoelektratne, da bomo filali zeleno energijo v el. avtomobile :cheer:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.453
3.552
113
Poraba zavisi od tega koliko se je proizvajalec odločil da želi biti ekologa v primerjavi s stroškom končnega uporabnika...kolikor mi je znano so se glavni šefi koncernov zmenili, da naj se poraba tiče okoli enega litra na 1000 km - okvirno. In tu nekje se zdaj vse skupaj giblje. Skratka - ekologija je stvar pogajanj.
:valjamse: a so se šefi zmenili tudi koliko bo poraba nafte? :aplauz:
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
:valjamse: a so se šefi zmenili tudi koliko bo poraba nafte? :aplauz:

Ne vem iz kje si ti uletel, a žal je povsod po svetu tako, da se veliki zmenijo -> kako bojo ovčke meketale (pri nas je identično...in ovčke ob nedeljah hodijo volit, ter si domišljajo, da imajo možnost izbire). Tako da..navadi (predvsem sprejmi) se da je 99% stvari domenjenih (v krogu parih velikih). Poraba goriva proizvajalcem vozil dol visi, ker le ta nima resnega vpliva na prodajo (= dobiček)...edino kar morajo pazit je to, da nima pretirano višje od ostalih primerljivih.

(ne vem če si takrat slišal..a za porabo AdBluja so se dobili šefi VW.ja, Mercedesa in še...hm (opla?) in so 'določili' ! kakšna bo poraba! Če bi želel res gledati na ekologijo bi morala biti faktor 3 - to je realnost, kar bi pa privedlo do naslednjega problema -> bencinarji bi tudi potrebovali podoben sistem (oz. boljšo filtracijo kot jo imajo), ker bi jih dizli prehiteli - kar za njih pomeni spet višje stroške izdelave - denar, denar, denar)

Wake up.