Jaz sem napisal 40-50kkm, ker sem z 8-co toliko delal takrat približno. Povedano po domače: ko sem šel na nov avto (enoprostorec ranga 1,9 dizel, cca 130km), se mi je smejalo tako pri registraciji kot pri servisih, gumah in vsem ostalem, hehe. Pri A8 te starosti lahko računaš da je tako kot bi imel za vzdrževati dva avta oz da je vse dvojno: poraba goriva, registracija, cene servisov... po drugi strani pa tudi pospeški (praktično dvojni), udobje... torej meni če povem po pravici ni žal za tastara dva modela, ker nista bila tako potratna, za tega D3 pa mi je bilo, ker je bilo res veliko servisiranja... je pa res da na prodajni ceni skoraj nimaš več kaj veliko izgubit... cena v 2. letih ne pade več za 10k€
, je pa res da če računaš da boš notri "vrgel" v obnovo 10k€ pri nabavni ceni 8k€ ne boš po dveh letih dobil kupca za 18k€, ampak mogoče za 4k€, torej toliko ali manj izgube v absolutem znesku kot če bi kupil nov avto 20k€.