50 evrov za vožnjo po mestu?

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Če bi tele 50 let stare trole izločili iz prometa bi znalo biti onesnaževanje že rešeno :D



Sicer pa ... na 24kur je bilo že lani povedano, da cestni promet predstavlja 20% izpusta CO2, osebni avtomobili pa polovico tega - se pravi 10% glede na celoto.

Kako je s trdnimi delci ne vem, ampak nekako dvomim, da so avtomobili edini krivec.



Če bi že uvajali takso, bi morala biti neka razumna vsota, pa še to samo okrog strogega centra, ki bi bila odvisna od tipa avtomobila - če imaš Hummerja H2 plačaj veliko, če imaš pa nekaj kar se smatra kot ekološko pa dobiš dodatni popust. Če se že hočemo it neko "pravičnost" pri vsej tej greznici.





Dnevnik:

http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/282679/
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

Če se ti bo zahotelo oditi na Bled, Bohinj ali Pokljuko boš avto parkiral pri Lescah in se peš odpravil novim dogodivščinam naproti. Tko bo, pa če se vserješ.
hysterical-1.gif

Kot ponavadi se vedno najde nekdo ki ne dojema dobro,to je ze standart.

Vrjetno je moj obisk na bled 5x letno drugace kot ti ki mi vsakdan hodis srat v Ljubljano,al ne?
Zraven se serjes kako je ljubljanska kotlina vedno v megli in kako je pri tebi lepo,kruh ti daje pa glih ta megla,pa ce se vserjes.

no, no mojster, ne se preveč na zadnje noge postavljat. Sam grem v Ljubljano največ 3x letno zato ne bi preveč glasen. Na srečo nas Gorenjcev se tudi pri nas doma dobi služba za spodoben denar. Da ne boste mislili, da se samo pri vas služijo veliki denarji.

P.s. Kruha mi na veliko srečo ne dajete, tako da pomiri konje, (pa če se vserješ).

Meni ni potrebno razlagat,dal si zabito primerjavo in jest sem ti odgovoril,zdej se pa ti jokaj ali vseri kolkr se hoces.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Nehajo naj ščititi kmetijska zemljišča!
V Sloveniji je problem zaraščanja kmetijskih zemljič, istočasno pa je kmetijskemu zemljišču praktično nemogoče spremeniti namembnost (razen pri III kategoriji).
Naj zadeve malo olajšajo, obrtno-podjetniške cone bodo začele nastajati tudi izven mestnih območij, cena stanovanj pa se bo zaradi cenejših stvabnih zemljišč tudi znižala...

To je samo del resnice. Pred tem je potrebno urediti še kakšno drugo zadevo. Bom vzel kar dva zelo konkretna primera iz Zasavja. OIC Kisovec je primer napol prazne obrtno-industrijske cone. Drug primer je bil pred nekaj leti, ko je v Zagorju neko podjetje hotelo graditi svojo tovarno pa je to preprečil nihče drug kot Regionalni center za razvoj, ker bi imel zaradi tovarne manj naravne svetlobe, to je bil uraden razlog.

Drugače pa tole bolj spada v politiko, vsaj po mojem mnenju.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.950
-8.676
113
Citat:
Uporabnik Nightcrawler pravi:
Sicer pa ... na 24kur je bilo že lani povedano, da cestni promet predstavlja 20% izpusta CO2, osebni avtomobili pa polovico tega - se pravi 10% glede na celoto.
Sigurno pa ni bilo povedano, da vsi ljudje samo z dihanjem proizvedejo 3x toliko CO2, kot ga ustvari ves promet
grims-1.gif

Torej, kdaj lahko od zelenih pričakujemo davek na dihanje?
bonk.gif
 

BlackHole

Pripravnik
23. avg 2007
764
0
16
Kolikor sem jaz razumel, bi se naj zavzemali za bolj čist zrak v mestu. In kako bo tega davka zrak bolj čist?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Evropske direktive, poročila, smernice. Vse to je bullshit in bo zgolj služilo kot izgovor lokalnim SLO šerifom, da si omislijo dodatno polnitev proračuna. Sem pa skoraj prepričan, da s strani EU še dooolgo ne bo mandatorne obveze v obliki direktive, še manj pa uredbe, ki bi nas OBVEZOVALA, da se spuščano v takšne oslarije.

Naj raje javni promet porihtajo. Potem bo folk sam odločil:
-svoj avto, gneča, zastoji, visoki stroški, živci
-javni prevoz, nič tžav z živci, stroškovno ugodno

Povečan promet in gneče v mestu bi ljudi kvečjemu spodbudili, da uporabijo javni prevoz, če bi bil ta dovolj dober. Pa ni. Žal.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Točno tako. Evropa zahteva red glede izpustov, ampak kako bo to država naredila, pa nič ne predpisuje. Pri nam pa "dajmo 50 evrov dnevno, pa bo stvar rešena".
bonk.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
kako pa imajo po drugih (večjih) evropskih prestolnicah to urejeno? verjetno nismo prvi, ki so dobili takšno direktivo. za london že vemo, kaj pa pariz, berlin, bruselj, rim, ...?
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
S podzemno, elektricnimi tramvaji, ipd. Ne bos verjel, koliko ljudi v teh mestih sploh nima avtomobila, ker ga enostavno ne rabijo. Javni prevoz je ugoden, tocen in te pripelje skoraj kamorkoli v mestu.

Pa ne mores primerjat mesteca, kot je Ljubljana z evropskimi prestolnicami, ki stejejo 5-10x toliko ljudi.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
EU je Slovenijo opozorila, da je zrak v mestih tako onesnažen, da bo treba ukrepati. Med predlogi ukrepov je ideja, da bi uvedli takse za vožnje v mestih.

http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20071122_3110826_60071159.php
hysterical-1.gif

To sem jest napisal 3 mesece nazaj da bi se mogla racunat taxa za tiste ki ne zivijo v Ljubljani ampak delajo tu in hkrati delajo guzvo,zvijo pa na neobremenjenih obmocjih,pa sta me dva takoj skurcala.

Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

In vsak si sam zbira lokacijo, kje bi rad imel šiht, ane
smirk-1.gif
Prisleki bi mogoče še uporabljali potniški promet in pustili avto na obrobju, če bi obstajala ta možnost in če bi bile cene približno normalne. Dokler bo prišla mesečna karta za avtobus okoli 520€ (recimo od nas) za štiričlansko družino, pa se bomo pač vozili z avti v LJ....
Nekateri presrani Ljubljančani ne vidite tudi 2m dlje od svojega nosa....
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik elo pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:

To sem jest napisal 3 mesece nazaj da bi se mogla racunat taxa za tiste ki ne zivijo v Ljubljani ampak delajo tu in hkrati delajo guzvo,zvijo pa na neobremenjenih obmocjih,pa sta me dva takoj skurcala.

Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

prišlekom, tem kmečkim nedeljskim voznikom s hribov bi morali sploh prepovedati vstope v mesta... le tako se bodo meščani, elita slovenstva, lahko s svojimi wagni vozili od doma do službe brez problema. v razdalji petih postaj s trolo...
kajne???

malce poglej kdo dela gnečo v mestnih središčih.
samo lokalni grbi (lokalni prebivalci), ki se vsak v svojem avtu peljejo v službo. pa čeprav se štemplajo ob 7.00 in 15.00, ter jih z istega bloka v isto podjetje hodi deset. le zakaj bi šli z dvemi avti če gredo lahko z desetimi???

res ni čudno, da te takoj sqrcajo, če pa pišeš bedarije...

kot da je za mestna središča ekološko bolj sporno to da v mesto pride hribowc, ki je na relaciji vsaj pravilno ogrel avto kot to, da meščan v svoji 5km relaciji avta niti ne ogreje. da pa se z mrzlim motorjem bolj onesnažuje se pa strinjamo, a ne???

po tej logiki bi morali mestno vožnjo prepovedati za meščane in lokalce, ne pa za tiste, ki prihajajo od zunaj.

uh, kako boleče, a??


p.s.: sem proti takim ukrepom, sem pa za povečanje cen goriva na račun ekologije in pravičnejše porazdelitve cestnine!

pa vseeno en lep pozdrav od hribowca!

podpis...

Najlažje je kokodajsat kako drugi delajo gužvo medtem, ko se sam z avtom vozi iz šiške na rudnik... to je po sistemu "moj drek meni diši".
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik sass pravi:
kako pa imajo po drugih (večjih) evropskih prestolnicah to urejeno? verjetno nismo prvi, ki so dobili takšno direktivo. za london že vemo, kaj pa pariz, berlin, bruselj, rim, ...?

Pelješ in se gužvaš kokr ti paše
smirk-1.gif
Da ne omenjam da zna folk celo vozt in niso brezvezni zastoji, javni promet je pa v nulo..

Da mamo podzemno ala Madrid, Pariz, grem takoj na njo, Kdo pa rab pol avto, če si v 15 min z enga konca LJ na druzga
smirk-1.gif

Tako pa sm peš hitrej kot z našimi busi
bonk.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
kolikor sem se jaz vozil po večjih zahodnoevropskih mestih, sem povsod videl zastoje. edino s to razliko, da se tam ni čisto vsako križišče zabasalo, kot je to v sloveniji praksa.
mogoče bi bila ena od rešitev tudi ta, da bi na vseh vpadnicah postavili velika parkirišča P+R, kot je to npr. pri dolgem mostu, potem pa bi bil na vpadnicah zunanji pas med 7 in 17 uro med delavniki rezerviran samo za avtobuse in taxije.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
EU je Slovenijo opozorila, da je zrak v mestih tako onesnažen, da bo treba ukrepati. Med predlogi ukrepov je ideja, da bi uvedli takse za vožnje v mestih.

http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20071122_3110826_60071159.php
hysterical-1.gif

To sem jest napisal 3 mesece nazaj da bi se mogla racunat taxa za tiste ki ne zivijo v Ljubljani ampak delajo tu in hkrati delajo guzvo,zvijo pa na neobremenjenih obmocjih,pa sta me dva takoj skurcala.

Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

In vsak si sam zbira lokacijo, kje bi rad imel šiht, ane
smirk-1.gif
Prisleki bi mogoče še uporabljali potniški promet in pustili avto na obrobju, če bi obstajala ta možnost in če bi bile cene približno normalne. Dokler bo prišla mesečna karta za avtobus okoli 520€ (recimo od nas) za štiričlansko družino, pa se bomo pač vozili z avti v LJ....
Nekateri presrani Ljubljančani ne vidite tudi 2m dlje od svojega nosa....

V Ljubljani mi ti nebos govoril kje in kako sem bom jest vozil,pa magar samo do kioska.

Sploh pa je dejstvo da je guzva zaradi prislekov,najebali bomo vsi,sedaj me pa se ti zalis s presranim ljubljancanom.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Tudi ti meni ne boš govoril, kje se bom v LJ vozil... pa če se vozim gor pa dol pred tvojim blokom
smirk-1.gif
Torej tvoj avto ne dela gužve in tudi ne onesnažuje? Verjetno vozniki, ki stojijo v gužvi (Ljubljančani ali neljubljančani) spoštujejo tvojo pravico, da se preseravaš z avtom tam kjer ni treba... saj si vendar Ljubljančan!



No dokler bodo osebki s tako omejenim pogledom na svet imeli možnost prevoza z avtom, v Ljubljani ne bodo rešili problema gužve in onesnaževanja. Namesto, da bi vsak poskrbel za optimalno rabo avtomobila, si nekateri predstavljajo, da imajo večjo pravico onesnaževanja kot drugi. Žalosno.... Me zanima kdaj bodo taki reveži (umsko) spoznali, da v bistvu kljub smradu, še sami sebi v glavo prdijo in se zato bolje počutjo
crazy1.gif




In to, da sem rekel da si presran Ljubljančan očitno ni bila žaljitev. Sam potrjuješ, da je to dejstvo....
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:

Tudi ti meni ne boš govoril, kje se bom v LJ vozil... pa če se vozim gor pa dol pred tvojim blokom
smirk-1.gif




Seljacino,jest ne,ti bo pa drzava to povedala,glih zaradi taki omejencev k si ti.
 
Nazadnje urejeno: