50 evrov za vožnjo po mestu?

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kazen v Londonu je 100 funtov
smirk-1.gif

Pri nas pa da bo letna karta samo 50 EUR o tem lahko sanjate.Rekli so da bo taksa tako velika da se prakticno ne bo splacalo v mesto, tako da za 50 EUR na leto mislim da ne bo prakticno kakega vecjega zmanjsanja prometa.
Samo da moras placati takso za vec mest potem pa ne vem kako bo.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
KSZ...

Ali imamo res tako hudičevo nesposobno vlado, da zna samo kasirat, drakonske kazni za prometne prekrške, cestnine na avtocestah, zdaj pa še takse za vstop v večja mesta.

Dajmo na zadevo pogledat malo z druge strani in se vprašajmo zakaj je vsak dan v LJ pol Slovenije, verjetno ne brez razloga, in začnimo odpravljat te razloge. Žal pa gre situacija ravno v nasprotno smer, vlada in mestna oblast delata na tem, da razmere še poslabšata. Jaz bi kot prvi ukrep uveljavil moratorij na gradnjo in širitev poslovnih con v Ljubljani, takih zadev kot je projekt Brdo. Samo če to naredimo bomo spet poslušali koliko delovnih mest bo šlo nekam v maloro. Nihče pa ne pomisli, da bi lahko bila kakšna poslovna cona v naši državi tudi izven Ljubljane. Naslednja zadeva zadeva v LJ je katastrofalni mestni promet, ki ni sposoben zadostno pokriti območje znotraj ringa, kaj šele zunaj. Železniške povezave z Lj niso katastrofalne, vsaj iz smeri Celja ne, je pa katastrofa infrastruktura Slovenskih Železnic. Večina vlakovnih kompozicij je primerna za mestni promet v radiju 10km od centra LJ.
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Jaz mislim, da bi moral minister za okolje odstopiti. Ne vem za kaj pri tem gre, mogoče Kjotski protokol (1. faza je od 2008 do 2012), vendar pa definitivno tole ni nekaj novega. Mislite, da se je Evropa čez noč spomnila, kakšne ukrepe bo treba sprejeti leta 2008? Naši so pa sigurno že vsa leta prej točno vedeli, kakšno je stanje v Sloveniji glede onesnaženosti.

Se pravi je ministrstvo zaspalo - na problematiko se niso ustrezno pripravili, zdaj pa hočejo na horuk nekaj vsilit. Odgovorni bi morali odgovarjat - v temnico spadajo.
 
Nazadnje urejeno:

alal

Zelenc'
19. avg 2007
23
1
3
Ne vem kaj si mislijo, da bom jaz v majhni Novi Gorici moral plačati, da se bom pripeljal domov,
dva metra stran se mi bo pa Italijan smejal in veselo onesnaževal
bonk.gif


Verjetno tudi, da ne bo ena taksa veljala za celotno Slovenijo, ampak boš moral plačati v vsakem mestu svojo
cheer.gif
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.984
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

Če se ti bo zahotelo oditi na Bled, Bohinj ali Pokljuko boš avto parkiral pri Lescah in se peš odpravil novim dogodivščinam naproti. Tko bo, pa če se vserješ.
hysterical-1.gif
 

Sniper

Fizikalc
24. jul 2007
169
34
28
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

Če se ti bo zahotelo oditi na Bled, Bohinj ali Pokljuko boš avto parkiral pri Lescah in se peš odpravil novim dogodivščinam naproti. Tko bo, pa če se vserješ.
hysterical-1.gif

Ne ne parkirati bo potrebno že na Torovem zato da nebo na koncu avtoceste pri Podtaboru gužva. Sicer pa Ljubljančani imajo zelo dobre povezave za gorenjsko. Vlak vsako uro, direktna povezava za Bled, za Kr. goro je treba kakšne pol urice čakat na avtobus... Sigurno bolje kot da se gužvajo mimo Radovljice pa še zraka nam ne bodo onesnaževali in zasedali parkirnih mest. Saj veš mi v Ljubljani delamo gužvo zaradi tega ker imamo tam službe in moramo pač priti nekako na delo, Ljubljančani pa na gorenjsko pridejo delat gužvo iz dolgčasa.
evil.gif
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
EU je Slovenijo opozorila, da je zrak v mestih tako onesnažen, da bo treba ukrepati. Med predlogi ukrepov je ideja, da bi uvedli takse za vožnje v mestih.

http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20071122_3110826_60071159.php
hysterical-1.gif

To sem jest napisal 3 mesece nazaj da bi se mogla racunat taxa za tiste ki ne zivijo v Ljubljani ampak delajo tu in hkrati delajo guzvo,zvijo pa na neobremenjenih obmocjih,pa sta me dva takoj skurcala.

Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

Malo se vprašaj zakaj "prišleki" se vsako dnevno vozjo v LJ . Zaradi centralizacije ker vse forsirajo u LJ in bogi ljudje se morajo vsakodnevno vozit iz drugih krajev v LJ , ker drugje ni služb. In taki ljudje so že hendikepirani zaradi tega, potem pa še naj avte parkirajo izven Ljubljane in grejo peš noter, da se bodo lahko Ljubljancani neovirano vozli po centru ?

Malo si naj pogledajo druge Evropske prestolnice napram katerim je Ljubljana navadna vas, pa noben ne sere da se ne smejo po mestu vozit. Da se pelješ po glavni ulici čez Budimpešto se vozis minimalno pol ure za tistih par km, da kakega Munchena ali Berlina sploh ne omenjam. In potem bodo izjavli da je v SLO zrak onesnažen. To da sodi med ta mesta NG je tudi nenormalna izjava, ker NG je vas za slovenske razmere, kaj šele za Evropske razmere. Kero cesto bodo sploh tam zaprli ? Tisti edini "center" ko je Tokyo bar je itak vlki 100 m × 100 m in tam avtomobili ne vozjo. Ostale ceste pa za mene niso noben center. Bodo Italjani hodli v Perlo igrat z avtobusi ?

Vse kar je tu vzadaj so še kako dodatno oskubit državljane SLO za €€€. Itak placujem vsaki dan garazno hišo kjer parkiram zaradi sluzbe, zdaj pa še hočejo kasirat da se jaz lahko v sluzbo pripeljem ? Na dan se vsaj 4 krat vsedem v avto in grem po opravkih , kaj mislijo da bom jaz z avtobusom opravljal moje delo ? Niso resni...
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
KSZ...

Tavzes je bil danes v Dnevniku. Očitno se je že malo pomiril. Rekel je, da bodo najprej izboljšali javni promet, potem pa šele posegali po tako drastičnih ukrepih. Je pa zanimivo, da je ugotovil, da se v Ljubljani odpira ogromno novih delovnih mest in da je to eden pomembnih vzrokov za onesnaženje. Super, zdaj naj pa še kaj naredi, da se bodo delovna mesta odpirala še kje drugje in ne samo v Ljubljani.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Nehajo naj ščititi kmetijska zemljišča!
V Sloveniji je problem zaraščanja kmetijskih zemljič, istočasno pa je kmetijskemu zemljišču praktično nemogoče spremeniti namembnost (razen pri III kategoriji).
Naj zadeve malo olajšajo, obrtno-podjetniške cone bodo začele nastajati tudi izven mestnih območij, cena stanovanj pa se bo zaradi cenejših stvabnih zemljišč tudi znižala...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

Če se ti bo zahotelo oditi na Bled, Bohinj ali Pokljuko boš avto parkiral pri Lescah in se peš odpravil novim dogodivščinam naproti. Tko bo, pa če se vserješ.
hysterical-1.gif

Kot ponavadi se vedno najde nekdo ki ne dojema dobro,to je ze standart.

Vrjetno je moj obisk na bled 5x letno drugace kot ti ki mi vsakdan hodis srat v Ljubljano,al ne?
Zraven se serjes kako je ljubljanska kotlina vedno v megli in kako je pri tebi lepo,kruh ti daje pa glih ta megla,pa ce se vserjes.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Problem je ker je EU opozorila samo na onesnaževanje in pri nas so se spomnili edine zadeve ki jo znajo obdavčit - avtomobile.

Seveda nihče ne pomisli na industrijo ipd....

Nekatere bi blo preprosto potrebno strpat v določene ustanove ker so paraoiki na kubik in ni upanja več da bi pri njih našli zdrav razum....

Zakaj je treba za vse kriviti avtomobile? Saj imamo Slovenci res malo preveč radi jih ampak hudiča smo pač taka država da je javni prevoz v kurcu in je avto tista mobilnost in produkt sodobnega časa, ki prinaša napredek! Res da so potrebne optimizacije ampak saj je vsem jasno, zrihtajte javne prevoze da bodo uporabni. Ne pa da imam z avtom 5min do šihta, s trolo pa 1 uro s prestopom vmes
jezen.gif
. Situacija se bo sama izboljšala!!!!
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.984
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

Če se ti bo zahotelo oditi na Bled, Bohinj ali Pokljuko boš avto parkiral pri Lescah in se peš odpravil novim dogodivščinam naproti. Tko bo, pa če se vserješ.
hysterical-1.gif

Kot ponavadi se vedno najde nekdo ki ne dojema dobro,to je ze standart.

Vrjetno je moj obisk na bled 5x letno drugace kot ti ki mi vsakdan hodis srat v Ljubljano,al ne?
Zraven se serjes kako je ljubljanska kotlina vedno v megli in kako je pri tebi lepo,kruh ti daje pa glih ta megla,pa ce se vserjes.

no, no mojster, ne se preveč na zadnje noge postavljat. Sam grem v Ljubljano največ 3x letno zato ne bi preveč glasen. Na srečo nas Gorenjcev se tudi pri nas doma dobi služba za spodoben denar. Da ne boste mislili, da se samo pri vas služijo veliki denarji.

P.s. Kruha mi na veliko srečo ne dajete, tako da pomiri konje, (pa če se vserješ).
 

ForeignBreed

Pripravnik
17. avg 2007
712
0
16
Bačka Palanka
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Ideja je odlična! Ma, ne 50€, 500€ na leto bi morala bit karta! Dandanašnji človek sploh ne more it več od doma z avtom, ker pol Slovenije vsak dan navali v LJ delat gužvo in svinjat zrak! Sam hrup, promet, svinjarija, vse zaparkirano....

zakaj vsi govorite kot da se gre o letni taksi? taksa je 50€ na dan...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
V Sloveniji imamo vsaj 2 specifiki:
1. avto je fetiš, je "must have", je ponos klenega Slovenca...
2. žal je za večino ljudi najbolj primerna oblika prevoza iz točke A do B

Če kdo misli, da se bo folk pri nas večinsko pripravljen voziti s trolami, rikšami in rolkami, se zelo moti. Tukaj ni govor le o kakovostnem javnem prevozu v samem mestu Ljubljana. Kaj pa sosednje občine? Pa drugi kraji po SLO od koder se vsako jutro valijo kolone v smeri proti LJ? Ja, folk dela v ljubljani. Serje, ščije in prdi v LJ, obenem pa je tam zato, ker je LJ delodajalec pač potreboval njegovo delovno silo. Kje je zdaj problem? V delavcu, ki vsak dan preživi za volanom dve do tri ure ali delodajalcu, ki ga očitno rabi kljub bistveno višjim stroškom (potni stroški)?

Vlada lahko pozabi na takšne bolane zamisli ali pa bo doživela spoznanje, kaj si v tej državi sme privoščiti.
Taksa je sicer lahko, a mora biti cenovno primerna - npr 1,5 EUR na dan.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.
Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.

Če se ti bo zahotelo oditi na Bled, Bohinj ali Pokljuko boš avto parkiral pri Lescah in se peš odpravil novim dogodivščinam naproti. Tko bo, pa če se vserješ.
hysterical-1.gif

Kot ponavadi se vedno najde nekdo ki ne dojema dobro,to je ze standart.

Vrjetno je moj obisk na bled 5x letno drugace kot ti ki mi vsakdan hodis srat v Ljubljano,al ne?
Zraven se serjes kako je ljubljanska kotlina vedno v megli in kako je pri tebi lepo,kruh ti daje pa glih ta megla,pa ce se vserjes.

Meglo je ljubljana mela vedno zaradi močvirja in to ze pred leti, ko je blo pol manj avtov.

Ce je v ljubljani po tvoji logiki megla zaradi avtomobilov, kaj potem je v Munchenu zaradi avtomobilov - večna tema ?

In še enkrat , ljudje ne hodijo srat v Ljubljano, marsikdo noče prit v Ljubljano, ampak žal morajo ker so dela in vse u Ljubljani - zaradi centralizacije. V jugi je bil Maribor enakovreden Ljubljani in če bi tak ostalo, bi bilo bolj razporejeno. Sedaj pa ko vse forsirajo samo u LJ , se ŽAL ljudje morajo vozit v LJubljano čeprav NOČEJO.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
BTW. kakšna je sploh evropska direktiva?? Rekli so samo da moramo nekaj narest glede onesnežanja.. Kaj pa kako je naš problem..
Seveda je naša država pol zmagovalec z idejami kaj treba narest
bonk.gif
 

MackaGrrr

Pripravnik
4. nov 2007
376
0
16
Pomoje bojo tko uredil recimo kje na Dolgem mostu parking, pa na Rudniku recimo... In od tam bo potem vozila trola al riksa al taxi, karkoli ze
grin1.gif


Drugac pa se strinjam, najprej naj uredijo trolejbuse da ne bojo ljudje nafilani k u konzervi sardin, in da bojo vozile tocno.. Ampak potem pa -zakaj pa trole zamujajo? Zarad avtov, ker se vsi avtomobili naserjejo cez center (predvsem mislm Slovensko) in zavijajo sem, tja, vmes se nekdo spomne da bi sel pa levo, potem sledi trobljenje, manjsi zastoj medtem ko je zelena luc na semaforju, trola se ne premakne s postaje ker se nima nikamor, itd. in nastane ne zmeda, ne zastoj ampak kolaps.
grin1.gif


Ce bojo takse 50 eur na dan, kdo se bo vozil po centru? Avtomobili s kaksnimi Jankovici in njemu podobna srenja... Ostali pa hajd na smrdljivo trolo se guzvat in vohat svic ljudi.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:



To sem jest napisal 3 mesece nazaj da bi se mogla racunat taxa za tiste ki ne zivijo v Ljubljani ampak delajo tu in hkrati delajo guzvo,zvijo pa na neobremenjenih obmocjih,pa sta me dva takoj skurcala.



Prisleki bi morali na obrobjih pustiti avtomobile in uporabit mestni potniski promet.

Tko to je pa ce se vserjete,danes vsak zagovarja da njegova 3 clanska druzina rabi 5 avtomobilov in da se brez tega umre.




prišlekom, tem kmečkim nedeljskim voznikom s hribov bi morali sploh prepovedati vstope v mesta... le tako se bodo meščani, elita slovenstva, lahko s svojimi wagni vozili od doma do službe brez problema. v razdalji petih postaj s trolo...

kajne???



malce poglej kdo dela gnečo v mestnih središčih.

samo lokalni grbi (lokalni prebivalci), ki se vsak v svojem avtu peljejo v službo. pa čeprav se štemplajo ob 7.00 in 15.00, ter jih z istega bloka v isto podjetje hodi deset. le zakaj bi šli z dvemi avti če gredo lahko z desetimi???



res ni čudno, da te takoj sqrcajo, če pa pišeš bedarije...



kot da je za mestna središča ekološko bolj sporno to da v mesto pride hribowc, ki je na relaciji vsaj pravilno ogrel avto kot to, da meščan v svoji 5km relaciji avta niti ne ogreje. da pa se z mrzlim motorjem bolj onesnažuje se pa strinjamo, a ne???



po tej logiki bi morali mestno vožnjo prepovedati za meščane in lokalce, ne pa za tiste, ki prihajajo od zunaj.



uh, kako boleče, a??





p.s.: sem proti takim ukrepom, sem pa za povečanje cen goriva na račun ekologije in pravičnejše porazdelitve cestnine!



pa vseeno en lep pozdrav od hribowca!
 
Nazadnje urejeno:

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.253
113
glede na izjave ki jih daješ v zadnjem času se mi zdi da je hribovc pri tebi stanje duha...