Zonta, Dars in odpad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.470
7.161
113
pri taščici
Zadnjic pridem v neko gorejsko firmo, pa en tujc na "sprejemu" ki je znal angkesko par besed.
WTF
Kah hudica ste sedaj to zaposlil?
No potem se prikaze star skladiscnik , od katrega zvem da caka ta filipinc nek slepar in da ni zaposlen pri firmi kamor sem jaz pripeljal.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.830
934
113
tu in tam
Zadnjic pridem v neko gorejsko firmo, pa en tujc na "sprejemu" ki je znal angkesko par besed.
WTF
Kah hudica ste sedaj to zaposlil?
No potem se prikaze star skladiscnik , od katrega zvem da caka ta filipinc nek slepar in da ni zaposlen pri firmi kamor sem jaz pripeljal.
No, saj tebe je tudi težko zastopiti, kaj si mislil s tem prispevkom..si na ravni omenjenega filipinca.:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in jest5

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.603
5.186
113
Na Darsu obujajo idejo, da bi sami izvajali avtovleko

Če se DARS-u to ne splača, kako bi se lahko drugim ... Kak je sploh bil ta sistem doslej? Ali je DARS izbranemu izvajalcu ali izvajalcem plačeval kak pavšal za pripravljenost? Sicer si ne znam predstavljati, da bi bilo to poceni, ko v resnici rabiš avtovleko. Moraš plačati vse ure čakanja. Če pa je plačeval pavšal za pripravljenost, pa bi DARS lahko v razpisu določil tudi cenik, ki ga izvajalec koncesije mora sprejeti, oziroma se določi s pogajanji in velja.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.780
6.696
113
Če zunanji izvajalec opravlja storitve avtovleke, se za žep primejo njihove žrtve. Če bo to storitev opravljal DARS pa se bomo za žepe prijeli čisto vsi. Že sama ideja nas bo stala ohoho.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.247
4.220
113
Sej toliko miljonov oz. miljard, kot gre na naših AC, ko vse stoji nima cene. Naj dars kupi za vsako bazo buldožer pa en helikopter pa nesrečo pospravi v roku pol ure. Bo ceneje kot sedaj, ko promet vsakih 14 dni stoji pol dneva ker "odpravljajo posledice prometne nesreče". Pa policija naj si omisli 3d skenerje pa drone pa naj poslika tiste dokaze v 30 min, ne da meri z analognim trakom razdalje, pa opažanja zapisuje v beležke in to celih 5h. Vse to košta 100x več denarja kot to da koncesionarji z vlečnimi službami računajo 100x cene dejanskega stroška.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in sajkek

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.513
7.713
113
Sej toliko miljonov oz. miljard, kot gre na naših AC, ko vse stoji nima cene. Naj dars kupi za vsako bazo buldožer pa en helikopter pa nesrečo pospravi v roku pol ure. Bo ceneje kot sedaj, ko promet vsakih 14 dni stoji pol dneva ker "odpravljajo posledice prometne nesreče". Pa policija naj si omisli 3d skenerje pa drone pa naj poslika tiste dokaze v 30 min, ne da meri z analognim trakom razdalje, pa opažanja zapisuje v beležke in to celih 5h. Vse to košta 100x več denarja kot to da koncesionarji z vlečnimi službami računajo 100x cene dejanskega stroška.
Policija 3d skenerje uporablja ze cca 10 let. Ampak edino ti si fenomen ki bi prisel v 5min na kraj, vse poskeniral in sel. Pa verjetno bi se dohtarju rekel naj neha ozivljat ker je treba cesto spraznit.
 
  • Haha
Reactions: Seba81

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.247
4.220
113
Policija 3d skenerje uporablja ze cca 10 let. Ampak edino ti si fenomen ki bi prisel v 5min na kraj, vse poskeniral in sel. Pa verjetno bi se dohtarju rekel naj neha ozivljat ker je treba cesto spraznit.
Sej vem da se uporabljajo, ampak ne povsod in ne vedno. Enostavno je en kup birokratskega dela, ker se noben ne zaveda da 1h stanja v zastoju tudi stane. Konkretno če vzamemo povprečno slovensko plačo je delovna ura vredna več kot 20 EUR, torej vsaka oseba ki stoji v zastoju dela gospodarstvu škodo 20eur/h.

In noben me ne bo prepričal da je zaradi obrnjenega šleparja s koruzo treba štajersko avtocesto zapret za več kot 8h (in to še v obe smeri). Škode na tovoru/vozilu je bilo par 10k eur, škode na gospodarstvu je bilo pa par 100k eur. To je en tak banalen primer z naših cest. Pa ni edini, spomnem se še tistega mesa ko je stala mislim da gorenjka par ur zato da so svinjske polovice ali kaj že naložili v drug hladilnik, vmes je moral pa inšpektor vsak kos mesa pregledat, če je še po standardu za uporabo. Pa ne me hecat. To se enostavno ne rešuje tako, kamion se porine s ceste in se je odpre (vsaj za en pas) ostalo se pa rešuje potem ko promet steče.

Skratka tehničnih ovir da bi se pri prometni nesreči sprostilo cesto v roku 1h ni, so samo birokratke ovire.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

tesfalar

Majstr
1. nov 2008
1.137
105
63
Zanimivo, kako v gostilni pa na forumih imamo celovito rešitev v minuti, a od onih šolanih strokovnjakov iz DARSa pa od policije pa noben na enako idejo ne pride...
To mi je res fascinantno.
Pa isti efekt opažam pri težavah zdravstva, pa fuzbala, pa še kje.
 
  • Haha
Reactions: Gatto