Zimske gume

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.006
113
kod Džej-Zija
No ja, bolj je dejstvo, da je avto tudi za neuke še vedno približo vodljiv, če ima slaba zadaj, poleg tega ima voznik precej več informacij, če se začne zdrs spredaj. Večina ljudi zdrsa zadka, sploh nenadnega, ni sposobna nevtralizirati.

P.s. Imam štiri enake dobre zimske gume in stalni 4wd pogon. Ob zadnjem sneženju po AC vozil brez težav prek 100 km/h, ko so se ostali cijazili v povpračju nekje 50 km/h. Nekateri Ljubljančani znamo voziti tudi v snegu.
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.948
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pač ostani doma če nimaš za zimske zadaj. To lahko piše tisti ki kolne cestarje, ker ne more priti po klancu iz obvoznice, saj mu je le ta prestrm. Če se v snegu ne zavedaš da je zunaj sneg in da nimaš zimskih zadaj, potem....
Če ostaneš seri klanca zna biti kar pestro, sploh če imaš kolono za seboj in če znaš samo tisto kar so te avgusta naučili v avtošoli.


Verjetno me nisi razumel.Vse 4 pnevmatike se sigurno ne obrabijo enako. In zadnjo sezono jih pač tako namestiš, kot sem napisal, potem pa itak kupiš nove. Jst jih imam 2 morda 3 sezone , potem pa nove.
Vprašanje je pa bilo, kako namestiti različno obrabljena kolesa.
nahrung002.gif
saj tako jaz delam zadnja leta, pa mi nekajkrat ni zneslo priti iz 250nmv na 900. Tolažil sem se tem da ni zneslo nikomur z singel pogonom brez verig.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.948
113
pri taščici
Vem kaj imaš ti in predvidevam kako voziš. Nisem te še videl pisati kritike čez cestarje. Jaz jo občasno napišem, samo takrat je 20+ cm snega na cesti v hribih. In v takih razmerah ljubljanske srajce do avta niso sposobne priti, kaj šele da bi se kam odpeljale.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Pa kakšna dejstva? Vožnja po 5 cm vode na poligonu so dejstva? Mene pri cca miljon prevoženih km voda še ni odnesla, odnesla me je pa že poledica, plundra ali poleti mokra cesta. Vsi samo o akvaplaningu sanjajo in teste delajo - kaj to meni pomaga ko je treba priti v zasnežen breg ali navzdol! V obeh primerih rabim spredaj oprijem, zadaj ga rabim samo za "alter racer wanna be" divjanju po lj obvoznici.
Se strinjam da je večji šit če ti rit odnese, ampak ustavil se pa ne boš pred otrokom, pa če imaš zadaj še tako oh in sploh super duper gume. Če veš kaj imaš in znaš vozit, še ne boš zaj, četudi so zadaj slabše gume. Če ti pa nenapovedano na cesto skoči otrok, bo pa mučo bolje če so prednje gume boljše, ker se boš prej ustavil. Kriv ali ne kriv, nikogar nočem ponoči sanjati zaradi "alter" nasvetov in "aquaplaning" testov za zimske gume.

Sicer je pa na letnih testih enako.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Saj si dovolj napisal, lahko kar nehaš. Z tvojim 4wd pogonom lahko mnogo bolje pospešuješ, obvladaš ovinke, voziš hitro. Ko se je treba ustavit si pa na istem kot tisti z prednjim pogonom. Le da slednji so vozili 50, ti pa 100, kar pomeni cca 4x daljšo zavorno pot (ja, žlajfe imajop vsi "4wd"). Pri tvojem postu se mi je najprej prikazal pred očmi model za lado nivo, ki me je ob mučenju moje petke čez toško čelo leta cca 1999 lepo izsilil, potrobil in obvozil. Ko se je klanec prevesil navzdol, sem ga v prvem ovinku videl pod cesto. Bi mu pomagal, pa se nisem mogel ustavit, tako kot se on ni mogel. Le da sem zaradi razlike v hitrosti jaz ovinek zvozil, on pa ne.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.184
3.645
113
Marlbor
Vedno sem imel bolje gume na sprednjih kolesih, zaradi zaviranja in speljevanja. Ko se avto enkrat premika, ne vidim razloga zakaj bi ga kar naenkrat zanašalo in sukalo, če znaš vožnjo prilagoditi razmeram na cestišču. Letos se vozim celo z letnimi gumami (ja ravno neugodna zima), pa sem tu in tam tudi verige namestil in avto leti kot po tračnicah, tudi po rondojih.
Jebiga glavno da sprednji del grabi, zadnjega pa takntak elektronika popravlja.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
hysterical-1.gif


Elektronika popravlja na zadnjih kolesi, predvideva, da imaš pogon na sprednja. Daj vklopi tisto v glavi, če imaš. ASR kako deluje v komabinaciji z ESP?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.006
113
kod Džej-Zija
Za vožnjo pri normalnih hitrostih je treba pač malo več predvidevanja in varnostne razdalje. Poleg tega se 4wd-ji obnesejo bolje tudi pri zaviranju, ker zaviranje z motorjem deluje na vsa kolesa in je takrat zadek stabilnejši. Poleg tega AC s snegom ne predstavlja tako skrajnih razmer, kot jih ti opisuješ. Vseeno je pa popolnoma odveč po normalni cesti voziti 30 km/h in na AC 50 km/h, se ti ne zdi?
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
off: ESP v snegu je sr*** Danes nisem nikam prišel v breg ker mi avto sploh ni pustil, čim sem zmanjšal gas sem bil na meji da mi sred brega avto crkne, čim sem pa dal malo več gasa mi je pa sam navor jemal!

On: Vedno boljše gume spredaj! če imaš FWD rabiš spredaj oprijem ne zadaj. Če bremzaš rabiš spredaj ne zadaj. Zaradi te moje logike nisem potreboval še zavarovalnice, kolega, ki uporablja logiko boljše gume zadaj jo je že uporabil. Na istem odseku obema srna skočila pred avto. Oba sva obvozila srno(jaz sem mel še stari avtomobil), on žal ni ostal na cesti.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.184
3.645
113
Marlbor
Vsak, ki ima že vsaj malo vozniških izkušenj, ve da so boljše gume pomembne predvsem za sprednjih kolesih. Razni NFS racerji pa po forumih pač tupijo svoje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.948
113
pri taščici
Ko so že nekateri pametni glede aquaplaninga. Sprednje gume morajo odvesti bistveno več vode kot zadnje, ki se dejansko po kolesnicah prvih vozijo.
Mene še niste prepričal da bi imel spredaj slabše kot zadaj. Če mi malenkost uide zadek se ga pa tudi da ujeti, če le nimaš v eni roki telefona, pod nosom cigareta, drugo roko na kolenu sopotnice, voziš pa s koleni.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

Kaj vse zemlja nosi, pa to nemoreš verjet. Folku špila v glavi da je adijo pamet. Človeku doklažeš z dejstvi, pa še kar vztraja pri svojem...to ne moreš verjet.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
ksz:

Kaj vse zemlja nosi, pa to nemoreš verjet. Folku špila v glavi da je adijo pamet. Človeku doklažeš z dejstvi, pa še kar vztraja pri svojem...to ne moreš verjet.

ne vem sicer na koga repliciras, ampak res ...

vcasih se mi zdi da so tukaj na forumu sami mladi vozniki .... beri:desetletvozniskihizkusenjmyass
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.948
113
pri taščici
Kakšna dejstva?
Tisti video s passatom? Samojed je lepo napisal izkušnjo. Sam pa kljub temu da imam zadaj vedno slabše gume(ajd marca je mogoče že obratno), bp sledim tempu vožnje ostalih udeležencev. Če ni dolga kolona se tudi lotim prehitevanja.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Spoštovanje za privoženih 1M kilometrov ni kaj; samo, če je še vedno oz sta še vedno mnenja, da je treba dat boljše gume spredaj, vama žal fizika ni ravno poznana; brez zamere
smile-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.184
3.645
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Spoštovanje za privoženih 1M kilometrov ni kaj; samo, če je še vedno oz sta še vedno mnenja, da je treba dat boljše gume spredaj, vama žal fizika ni ravno poznana; brez zamere
smile-1.gif
Sorry, odstrani se iz teme, ker kvasiš neumnosti.