Zimske gume

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
A ni smisel ESP da _pomaga_, namesto da poslabša?
shocked-1.gif

Ja, pomaga ! In deluje, če je le vsaj malo zbrihtana glava za volanom.
Alter drkačem ne pomaga nič.
Za njih je ESP kriv, ker se ne morejo z ročno obračat...
hysterical-1.gif
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če imaš avto, ki ne moreš izklopit ASRja ( ta skrbi, da se koleda ne vrtijo v prazno in NE ESP; ESP je sistem, ASR je del sistema ), prodaj taka jajca, ker v tem primeru ti ASR zamori motor do te meje, da crkne.

V mojem primeru, ki vozim konstriukcijsko 12 let staro gajbo to ne drži, ker še vedno malo "trza" in tako motor ne crkne.

Ne bom prodal teh "jajc", ker sem nasplošno vseeno zadovoljen z avtomobilom. So pa pač situacije, kjer avto ne blesti
smile-1.gif
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
A ni smisel ESP da _pomaga_, namesto da poslabša?
shocked-1.gif

Ja, pomaga ! In deluje, če je le vsaj malo zbrihtana glava za volanom.
Alter drkačem ne pomaga nič.
Za njih je ESP kriv, ker se ne morejo z ročno obračat...
hysterical-1.gif

Zakaj mam občutek, da vsi živite v mestu in dejansko nimate pojma, kako je živeti na vasi?
Nimamo vsi opcije kupit avta z AWD-jem.
Resno me zanima, če ste vsi tako perfektni vozniki. Ne vem zakaj potem kupujete avte z vsemi temi elektronskimi pomagali, saj pa pri vas je samo prva in peta prestava pa to vse gre
smile-1.gif


Jaz se še recimo navajam na ESP prej sem mel staro kripo in je prišla v vsaki breg, pač sem držal plin pa je šlo. Tukaj je malo drugače, ampak ravno tako gre. Prejšnji dve leti, pa ni bilo toliko snega, da bi se lahko navadil.
Sem pa ponosem, da mi je že uspelo priti v klanec in to pri neki normalni hitrosti, brez da se je vklopil ASR
smile-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Nima veze a je švabo. Moj ima. Vem pa, da pri nekaterih se res ne da izklopiti sistema. Pri nekaterih pa deluje, da dlje časa držiš tipko, ki trajno onemogoči sistem.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
A ni smisel ESP da _pomaga_, namesto da poslabša?
shocked-1.gif

Ti je že Alijen odgovoril. Včasih zadostuje, da se kolo parkrat obrne v prazno, da pride do podlage, kar pa ti esp na vse načine poskuša preprečiti. Z zafiro sem imel neverjetne težave, v klanec pred hišo nisem mogel, če ni bil skidan. Zdaj v C8 ga enostavno izklopim, preden zavijem gor in se peljem brez težav.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Poanta je: če se boljše pelješ brez njega, je vprašanje njegov smisel.

Če dela slabo le v določenih razmerah, pa je za razmisliti o samodejni zaznavi teh razmer.

Saj to ni nova tehnologija, ki še ni imela časa zoret...
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ja, bo držalo. Sem pozabil prej dopisat, da se mi samodejno nazaj vklopi, ko presežem določeno hitrost (ne vem zdaj točno).
Ne vem, imaš ene, ki pravijo da brez ne bi nikamor prišli, ene ki so absolutno proti in takšne kot sem jaz, ki me načeloma ne moti, če je vklopljen, želim pa možnost izklopa, ko to želim.
 

borutko

Zelenc'
28. apr 2011
2
0
1
Sem med tistimi, ki prisegajo na ESP, namreč čez naše hribe bi letel ven na vsakem drugem ovinku
smile-1.gif
 

prestige

Zelenc'
24. feb 2013
7
0
1
Ne maram ESPjev in teh anti zdrs zadev, ker ko rabiš malce gasa, da prideš do podlage, ti ravno to onemogoča in se potem brez veze zakoplješ.

Sicer na renualtu lahko zadevo hitro izklopim, sam se vseeno vedno prizge avtomatsko nazaj.. je mogoce kasna resitev?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.118
6.948
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik borutko pravi:
Sem med tistimi, ki prisegajo na ESP, namreč čez naše hribe bi letel ven na vsakem drugem ovinku
smile-1.gif

Koliko avtov pri vas leži pod cesto v ovinkih. Še pred desetimi leti skoraj ni bilo ESP avta vozimo se pa že sto let...
Te bo treba mal v avtošolo poslat oziroma na vransko.
Tam baje veliko vejo. Še nisem bil, me pa malo mika.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Brez zamere, ampak glede na to kakšne občasno streljaš ti ne bi škodilo it na trening varne vožnje na Vransko. Sem bil dvakrat in ti lahko povem, da sem se kljub vsaj milijon prevoženimi km, tako z osebnimi kot terenskimi avti, naučil kakšno novo stvar. Tudi tisto teorijo kam spadajo boljše gume ti razložijo.
priden.gif


Dejstvo je, da če znaš voziti večinoma ne potrebuješ elektronike, niti awd, dobre gume pa so nekako pogoj (sploh pozimi), ker nekateri se že leta s starimi jajci vozijo b.p. iz hribov v dolino in nazaj (če ne gre nataknejo ketne pa), drugim vsa elektronika novodobnih vozil ter celo 4x4 ne pomaga.
zmaga.gif

Zadnji pogon (teža avta spredaj, zadaj 50:50) in DSC, brez problema skoraj vedno, če te matra priti v klanec ga delno ali popolnoma izklopiš. Pogoj so seveda odlične gume na vseh štirih kolesih.
Pajero na novih zimskih gumah gre kamorkoli kadarkoli. Samo moraš prav tako znati voziti, ker vsemogočen nisi z nobenim pogonom. Največja težava zna bit isamo pri spustu po poledeneli cesti. Btw, ABS je poraz v snegu (sploh na terencih) ...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Aja, pa še replika @samojedu: z Nivo je letel s ceste, ker je bil prehiter in ni upošteval da je težji avto težje ustaviti. Glede reševanja pajerota s katrco se ti pa lahko samo nasmejim, ker to enostavno NI MOGOČE. Ne da prepotentnež s terencem ne bi mogel iti s ceste (sem tudi sam že marsikaterega potegnil nazaj na cesto), ampak da bi ga ti s katrco uspel spraviti nazaj na cesto. 800kg al kolk tehta katra niti v snu ne potegne od 1.5 do 2.4 tone težkega terenca iz grabna.
hysterical-1.gif


Nekdo je jamral, da vsak nima možnosti kupiti awd. Pando 4x4, Nivo ali pa starega Subaruja si dan danes lahko vsak privošči, saj so solidni že od jurja naprej.
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.118
6.948
113
pri taščici
Jaz sem pri 30+ ugotovil da se ne znam s kolesom voziti, kaj šele kaj več. In to priznan in poskušam se tega naučiti vendar mi ne uspeva po načrtih. In vem da tako kot jaz vozim vozi večina voznikov. Ne zaveda se pa se da v kritični situacijo delamo napako. Jaz se tega vsaj zavedam in poskušam zadevo odpraviti, čeprav je ni lahko, priznam.
Vransko: nisem še bil z avtom, imam pa nekaj tečajev za sabo še kot motorist ko so na vranskem še gobe nabiral in smo peticije podpisoval za izgradnjo. Tečaje pa je izvajala policija, Legan, amzs in podobni.

Še enkrat napišem. Za slalomiranje po ljubljanski obvoznici z najmanj 200 konji je res bolj pametno imeti zadaj boljše kot spredaj. Če želiš priti do obvoznice je pa bolje imeti spredaj boljše, sicer te mora Keber porivati s parkinga. V tem primeru ti zadaj niti ketne ne nucajo
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ja vidiš, kako vam dela fizika. Spravil sem ga ven, kako je pa drugo vprašanje. Model ni mogel iz jarka, ker je bi pač v jarku in je nasedel med drugim. Z upoštevanjem fizika ga je bilo treba samo malo pod kotom potegnit, pa so mu zagrabila kolesa in si je sam pomagal ven. Skratka, če ti na videz zgleda nemogoče, še ni nujno da ni izvedljivo.
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik borutko pravi:
Sem med tistimi, ki prisegajo na ESP, namreč čez naše hribe bi letel ven na vsakem drugem ovinku
smile-1.gif

Koliko avtov pri vas leži pod cesto v ovinkih. Še pred desetimi leti skoraj ni bilo ESP avta vozimo se pa že sto let...
Te bo treba mal v avtošolo poslat oziroma na vransko.
Tam baje veliko vejo. Še nisem bil, me pa malo mika.

Kar pojdi hitro tja, se boš še kaj naučil.
grims-1.gif