Zimske gume

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.944
113
pri taščici
Na forumu sem bral kako so jih nekateri na licu mesta demantiral. Mislim da exhair, Mtl pa še kdo najbrž. No ta dva sta izobčenca na alterju, tako kot jaz, ker ne mukamo tako kot čreda.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
hysterical-1.gif


Dej pejt ovce strižt, magar, bo bolj koristno od tvojega mukanja.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.004
113
kod Džej-Zija
No no, v bistvu "cela" čreda (večina ljudi
wink-1.gif
) ropota o tem, kako morajo bit sprednje boljše. Pri tem čredi ne pomaga niti več primerov filmčkov, ki neposredno dokazujejo nasprotno. Pa ne vleči exHaira v debato, ki ni ravno povprečen voznik, kar se tiče tehničnega znanja vožnje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
No, če smo pošteni, tisti filmčki nimajo kaj dosti s real life situacijami. Kdaj pa se zgodi, da moramo vijugati levo desno po cesti? Bolj real life situacije so vožnja v hrib, če je le ta zasnežen, speljevanje na klancu, če je na njem sneg, vozilo pa obstoji. Zaviranje na snegu brez sukanja volana, etc...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Bo potrebno malo večkrat zapeljati na AC, ali kako si naj razlagam tale stavek? Če pa že, pa je vožnja po regionalnih nekje v rangu 20 do 50kmh, tudi če bi se že ruknil pri tej hitrosti, kaj več kot zvite pločevine ne bi smelo biti.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bo potrebno malo večkrat zapeljati na AC, ali kako si naj razlagam tale stavek? Če pa že, pa je vožnja po regionalnih nekje v rangu 20 do 50kmh, tudi če bi se že ruknil pri tej hitrosti, kaj več kot zvite pločevine ne bi smelo biti.

A res al kaj? Omejitve 90 km/h pri nas ne poznamo? To je običajna hitrost izven naselja. Pa če me spomin ne vara, imamo, kar nekaj ovinkov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Ko je sneg na cesti, je še na AC hitrost 80kmh, na regionalnih pa...pač...v soboto se peljem...nekje 50kmh smo vozili, pa je bilo na cesti 1cm ali 2cm snega.

Lahko pa si zastavite izziv, posnamite cesto, ki ima takšne ovinke, kot so tisti v videu. Torej cca 6-8 ovinkov, kjer se mora volan zavrtet za 90 stopinj v razmaku 3-5 metrov. Jaz se ne spomnim, da bi naletel na kaj takega.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
A to si/ste omejen že od rojstva al to samo tukaj na Alterju? Več ali manj se zimske gume uporabljajo za mokre ceste (v času zime), ker pri nas ni stalnega snega kot nekje na daljnem severu. In volana ni potrebno obrniti za 90 stopinj, da ti odnese rit. Včasih je dovolj že čisto malo in je riti avtmobila tam, kjer bi moral biti nos. Ne potrebuješ snega, da bi ugotovil kako nevarno je imeti slabe gume zadaj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.944
113
pri taščici
Ampak da ti pa v mokri cesti odnese rit pri vožnji po omejitvah moraš biti pa že res ekspert. Sem mislil da se pogovarjamo o vožnji po snegu. Tudi tisti video je narejen na snegu.
Sicer pa so omejitve 90, samo ko rečem da sem prehiteval ker so vozili 50 sem pa norc, (samo) morilec.... Na suhi cesti se lahko vozi do 150, alter vozniki z alter vozili tudi 200.
Tisti stožci so simulacija ovire v ovinke oziroma otroka ki ti prileti na cesto. V vsakem ovinku te čaka več ovir, tudi otroci skačejo vsako minuto po cesti. Speljevanje iz križišča, parkirišča, vožnja v klanec itd pa se mogoče zgodi enkrat na zimo in tisto se že nekako prevozi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.944
113
pri taščici
še to: če so zadaj slabše zimske gume kot spredaj nevarne, priporočam vožnjo z letnimi gumami in verigami spredaj po kakšnem klancu navzdol, oziroma naredite test v tej kombinaciji s tistimi stožci. To zakon dovoljuje. Pa da vidimo kaj o tem pravijo strokovnjaki na alterju in vranskem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.944
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
A to si/ste omejen že od rojstva al to samo tukaj na Alterju? Več ali manj se zimske gume uporabljajo za mokre ceste (v času zime), ker pri nas ni stalnega snega kot nekje na daljnem severu. In volana ni potrebno obrniti za 90 stopinj, da ti odnese rit. Včasih je dovolj že čisto malo in je riti avtmobila tam, kjer bi moral biti nos. Ne potrebuješ snega, da bi ugotovil kako nevarno je imeti slabe gume zadaj.
to je možno pri kakšnem bavarcu ki pa mora biti vsaj M, se bolje pa Alpina. Kot vidiš smo omejeni, nimam zgoraj naštetih vozil. Kaj pa sedaj?
Mi se pogovarjamo če se ne motim o povprečnem avtu s sprednjim pogonom, kar Passat v videu tudi je.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Huj si k baba, driska ni nič proti tebi.

Si pogledal video, ki sem ga nalimal v tej temi? Ne passat, temveč tisti, kjer sta dva avtomobila na mokri cesti?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.182
3.643
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Nisem vedel, da v snegu vozimo le naravnost, da samo speljujemo in zaviramo, zavijamo pa ne.
bonk.gif
To je glavno načelo varne vožnje v snegu. Izogibaj se nenadnem zavijanju, pa ne boš imel problemov. Tudi nobene zadnje gume ne pomagajo, pri obvladovanju vozila.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
ksz

Nove gume spredaj ali zadaj

Citat:
The local tire store told me that due to insurance regulations, when a customer buys just one pair of tires, they MUST go on the rear.

Jaz bi jih vsekakor dal zadaj. Ne samo zato, ker imam pogon zadaj. Precej se vozim po lokalnic cestah in ce zacne odnasat nos, imam se vedno volan in zavore. Ce mi odnase rit, tudi zavora ne bo kaj dosti pomagala. Volana pa tako ali tako nimam tam.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.944
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Jebem vas nakladače pa vašo logiko.

When replacing only two tires, the new ones go on the front.

The truth: Rear tires provide stability, and without stability, steering or braking on a wet or even damp surface might cause a spin. If you have new tires up front, they will easily disperse water while the half-worn rears will go surfing: The water will literally lift the worn rear tires off the road. If you're in a slight corner or on a crowned road, the car will spin out so fast you won't be able to say, "Oh, fudge!"

There is no "even if" to this one. Whether you own a front-, rear- or all-wheel-drive car, truck, or SUV, the tires with the most tread go on the rear. Don't believe it? Watch this.

Youtube

Tega nisem videl, priznam. Me pa zanima kakšna je bila razlika v globini profila oziroma sami gumi. Kdor si natakne na eno os 8mm, na drugi ima pa 2 ali pa 3 mm potem.. takemu res ni pomoči, pa ni važno kakšne ima kje montirane. Zato jaz vsako leto gume menjam spredaj zadaj.
si še kaj drugega lepil?
Če bi imel dvigalo bi posnel nek video v snegu pri vožnji v klanec. Z dvigalko se mi pa ne da dvigovati avta in primerjati dobre gume s slabimi spredaj/zadaj... In ko boš imel nekaj kmzasneženega klanca vsak dan za prevozit me zanima kaj boš kam nataknil?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Jst pa mislim, da slabšo gumo ( manjkajoči profil) namestiš na prednjo stran, kjer je motor in je posledično avto težji in z to težo nadomesti tiste 2 ali 3 mm manjkajočega profila, kjer je pa avto lažji ( npr. zadaj), pa naj bo boljša guma z največ profila. To je moje mnenje, tako montiram gume na svoj avto in nimam problemov.
zmaga.gif

Kdo ti potem profil na zadnjih nuca da potem prestaviš na sprednji del
sprasujem se.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Nič, po 5 letih jih zavržeš...s 8mm profila
wink-1.gif
=

No...pozabljaš edino, da je alter poln drifterjev.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Citat:
Uporabnik Alijen pravi:
. zal je res samo minus da ne morem izklopit espja ker ce se ti slucajno vklopi rabis kar cas da se izklopi. in je z espjem lahko se bolj nevarno

Niti prek odstranitve varovalke za ESP ( predvidevam da je ista od ABS in istočasno tud ABS odstraniš)