Zavorni diski - firma?

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Nikjer...repliciral sem Hooomziju
smile-1.gif

U, res je...
bonk.gif


Brez zamere obema
 

hoomzi

Pripravnik
5. jul 2013
59
0
6
imata prav, sem šel v delavnico pa malo po "piksnah" prebrat, litijeva je res samo do 130st.C,
dejta mi sam tole povedat ker vidim da se kar spoznata na masti, pol pa najbolje da nehamo z offtopicom:)
Kakšno mast bi potem uporabljala za homokinetične zglobe? jaz ko sem menjal manšete in bral kaj bi uporabljal sem dobil odgovor da ravno to litijevo z dodatkom MoS2 (molibidendisulfid al kaj že:)) ker je baje edina ki ne nažira gume in tudi zraven manšete ki sem jo kupil kasneje kot mast je bila notri tubica ravno te masti, potem ta mast ni dobra za vodila bremz, samo zaradi temperaturne obstojnosti ali so protiprašne gumice bolj občutljive? zaenkrat vodil se nisem nekaj hudo mazal bolj pogledam kakšna so, in če zgleda vredu raje pritisnem gumice nazaj pa pustim
drugace za ploščice namazat pa res jaz uporabljam bakreno in zaenkrat se nisem imel problemov, mast tudi zdrži in ostane na bremzah, praktično tako dolgo kot zdrzijo ploščice ali diski, za silikonsko sem pa res mislil da zdrzi veliko manjše temperature, tako da se opravičujem;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Za homokineticne je MoS2....oz grafitna...
Ne vem pa na kaksni osnovi je...(litijevi...aluminijevi...kalcijevi)
V tisti tubi je poltekoca...se prav gradiacije NLGI 0 al pa 1

Tud guma mansete je lahko drugacna od gume pri vodilih
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Za homokinetične zglobe mora biti MoS2, ker zdrži višje obremenitve - generalno boljša mast. Na pa da ne razžira gume. To je pravzaprav litijeva mast z dodatkom MoS2.
"guma" manšete je drugačna, taka ki je navadna mast ali olje ne razžira. Saj tudi semeringa ne, protiprašne gumice na zavorah so pa druga pesem.

In ta MoS2 nikakor ni za gumice zavor!!!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
ne sparaj na zavorah. jaz tlacim na avto samo original, eventuelno ATE. nikoli nobenih problemov, zavore grabijo takoj, ko se dotaknes zavore, nic cvilenja poleti, tresenja, ...

zavore so podobna zgodba kot gume. das 30% vec in imas najboljse kar trg ponuja ...
ja samo standardni ate ni najbolše kaj trg ponuja....
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
ne sparaj na zavorah. jaz tlacim na avto samo original, eventuelno ATE. nikoli nobenih problemov, zavore grabijo takoj, ko se dotaknes zavore, nic cvilenja poleti, tresenja, ...

zavore so podobna zgodba kot gume. das 30% vec in imas najboljse kar trg ponuja ...


ja samo standardni ate ni najbolše kaj trg ponuja....

...KAR trg ponuja...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik sparkyboy pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
ne sparaj na zavorah. jaz tlacim na avto samo original, eventuelno ATE. nikoli nobenih problemov, zavore grabijo takoj, ko se dotaknes zavore, nic cvilenja poleti, tresenja, ...

zavore so podobna zgodba kot gume. das 30% vec in imas najboljse kar trg ponuja ...


ja samo standardni ate ni najbolše kaj trg ponuja....

...KAR trg ponuja...
ni najbolJše kar trg ....