Zavorni diski - firma?

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...

malo čudno je to da se govori o varnosti na prvem mestu in se kupuje "najboljša" roba potem bi pa to doma montirali??
rajši dam "slabšo" firmo in peljem k nekomu ki ve kaj dela
Če ti ne znaš še ne pomeni da nihče ne zna.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.034
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...

malo čudno je to da se govori o varnosti na prvem mestu in se kupuje "najboljša" roba potem bi pa to doma montirali??
rajši dam "slabšo" firmo in peljem k nekomu ki ve kaj dela
Če ti ne znaš še ne pomeni da nihče ne zna.

Ne ne znam in tudi tisti ki sprasuje kako se menja ne zna,ker drugace ne bi spraseval.nihce pa ni omenjal da doma nihce ne zna menjat
priden.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Pravilna odločitev za ATE. Morda lahko vprašam, kje si dobil solidno ceno? Predlagam ti še, da povprašaš Herkules. Ponavadi je tam najugodneje.

LP
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Tamala macolca gre ponavad lepo lih v celjust...rocaj pa cez un U del vn...in lepo na vzvod porines batek not...pitagora...diagonala kvadra je daljsa od stranice
wink-1.gif

S tem postopkom si ne boš nič pomagal pri zadnjih čeljustih, ker je treba med potiskanjem bat tudi vrtet.

Aja, pa glede na to, da je nekdo omenil "postopek pri Golfu" ... ta postopek je potreben pri vseh vozilih z zavornimi čeljustmi zadaj ter klasično ročno zavoro na zajlo zadaj ... torej ne glede na znamko.
 

panaque

Pripravnik
23. sep 2007
225
2
18
Ljubljana
Pred slabim letom sem tudi jaz na Toyoti zamenjal vse diske in ploščice za ATE.
Dobro prime, zanima me samo, zakaj mi če malo stisnem pedal eden od diskov malo cvili, če pa fajn pohodiš je pa OK.
 

hoomzi

Pripravnik
5. jul 2013
59
0
6
lahko da bi ti pomagala samo bakrena mast na spojih med ploščicam in kleščam, včasih pa škripanje brez zaviranja ali z rahlim zaviranjem kaže tut na zrak v sistemu;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Zrak da skriplje?
Prej "suhe" ploscice...namazes mal z zadnje strani kjer se dotika batek...mast deluje kot dusilec vibracij...vibracije povzrocako cviljenje
Al pa defektne ploscice z prevelkimi koscki bakra...ponavad majo takrat tud diski krozne rise not!

@crash....a to je posebnost VAGa? Pr lantri sem mel tko ampak ni blo treba vrtet istocasno...si zavrtel batek prej (nultiral) in ga pol porinu nor v celjust...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Aia pa mast mora bit namenska silikonska...da ne bo kdo navadne litijeve daju!!!
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Citat:
Uporabnik hoomzi pravi:
mast mora bit bakrena, silikonska je kvecjemu za vodila mazat

Tocno tako! Obstaja se temu namenjena ATE mast (ne tista za zavorne bate),ampak meni se zdi bakrena dolgotrajnejsa
 

hoomzi

Pripravnik
5. jul 2013
59
0
6
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Zrak da skriplje?
Prej "suhe" ploscice...namazes mal z zadnje strani kjer se dotika batek...mast deluje kot dusilec vibracij...vibracije povzrocako cviljenje
Al pa defektne ploscice z prevelkimi koscki bakra...ponavad majo takrat tud diski krozne rise not!

@crash....a to je posebnost VAGa? Pr lantri sem mel tko ampak ni blo treba vrtet istocasno...si zavrtel batek prej (nultiral) in ga pol porinu nor v celjust...

aja tudi zrak lahko škriplje...zavorna tekocina se zaradi temperaturnih sprememb ne razteza prav veliko, oz. skoraj nic, medtem ko zrak se in ce je v cevkah ali kleščah melenkost zraka in se ta med voznjo segreje ter razteza lahko rahlo pritisne ploščice ob disk in zacnejo skripat, res da sem premalo premislil in prehitro pisal, saj se to dogaja med voznjo in ne med zaviranje, tako da lahko je bil moj post malenkost zavajujoč, ampak kar sem rekel vseeno drzi;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Citat:
Uporabnik hoomzi pravi:
mast mora bit bakrena, silikonska je kvecjemu za vodila mazat

Ubistvu je vseeno kjero das...z bakrenimi koscki ma malo boljso toplotno prevodnost...sama mast je pa ista...samo brez bakrenega prahu je.

Pri ATE moras pazit...

Plastilube je samo proti skripanju...pac da namazes batek da ne skripljejo ploscice....ne mazes nobenih vodil ker napihne gumice...govorim iz lastne izkusnje!

Pol mas pa...imena trenutno ne vem na pamet....mislim da je Bremzcylinderpaste...plava kovinska tuba....ta ne napihuje gumic in je ok za vodila....lahko je pa tud proti skripanju

Po moji napaki sem plastilube vrgu stran in vse delam s to in ni problemov
 

hoomzi

Pripravnik
5. jul 2013
59
0
6
bakrena mast zdrži nekje 600-700 stopinj, silikonska pa okrog 250 tle je razlika, kar se vodil tiče je pa tako da načeloma vse masti nažirajo gumo, tako da kjer je stik z gumo, volanske letve homokinetični zglobi itd itd, se uporablja litijeva MoS2 mast ki načeloma ne nažira gume... V končni fazi je pa tako kot si rekel funkcionirala bo vsaka;)
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Ne bi se čisto strinjal.
1.) Bremzcylinderpaste - plava kovinska pasta je za tam, kjer se zna zgoditi, da mast pride v stik z zavorno tekočino. Z njo se namaže zavorne batke, ko se sestavlja zavorne klešče. Seveda se splača tudi, ko se menja ploščice, malo te masti stisniti pod protiprašno gumico ZAVORNEGA BATKA!

2.) Vodila pod protiprašnimi gumicami je potrebno mazati s SILIKONSKO MASTJO, ker kot si omenil, bakrena, Plastilube, litijeva, bo napihnila gumice, ki bodo v kratkem čisto fertik.

3.) Za vse ostalo, torej odprta vodila in predvsem hrbtna stran ploščic se maže z Bakreno ali keramično mastjo, ali z ATE Plastilube. In ravno mazanje hrbtne strani ploščic najbolj uspešno preprečuje škripanje zavor.
Dobra bi seveda bila tudi litijeva mast in tudi je, ampak samo na začetku. Problem je, da je litijeva samo za do cca 110 stopinj, zavore pa vemo da se močno grejejo, zaradi česar litijeve kmalu ni nikjer več. Plastilube se mi zdi, da je za do cca 270 stopinj (govorim na pamet, če bo koga zanimalo točno, bom pa preveril).
Bakrena pa je kar do kakih 900 stopinj. Iz izkušenj se najbolje obnese bakrena, keramične še nisem probal.
Ene najboljših bakrenih past so Wuerth, če jo ima Kent, je gotovo tudi odlična.

Obstajajo tudi v Sprayih, pri katerih pa ne veš kaj kupuješ, vsaj jaz ne znam oceniti. Namreč dobi se tudi take Spraye, v katerih je mast preveč granulatasta.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Mocno se motis...

Prvo silikonska zdrzi okol 1100 stopinj...mas jo tud na PC procesorju...sam tm je alu prah ki je se bolj temp prevoden

drugo...vse masti na osnovi petrokemije (osnova izdelave je nafta oz majo not kaj izdelanga iz nafte) nazirajo gumice pri bremzah...btw litijeva obicna zdrzi do 120 C....ce ma sinteticno olje not pa do 250 C
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mocno se motis...

Prvo silikonska zdrzi okol 1100 stopinj...mas jo tud na PC procesorju...sam tm je alu prah ki je se bolj temp prevoden

drugo...vse masti na osnovi petrokemije (osnova izdelave je nafta oz majo not kaj izdelanga iz nafte) nazirajo gumice pri bremzah...btw litijeva obicna zdrzi do 120 C....ce ma sinteticno olje not pa do 250 C

Da na osnovi petrokemije nažirajo gumo, se strinjava, da silikonska zdrži višje temperature in ne škoduje gumicam, se pa tudi strinjam. Ne vem kje sva glede tega zadnjega na različnih bregovih.