Zavarovanje hibridnih vozil (pri zavarovalnicah)

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
ZM je primeni zapisana zelo, zelo slabo.

Pri vecini je,... Andy za tak avto bi ti svetoval edino Triglav,saj se zna pri MB zelo komplicirati v primeru vecje skode,kraja naceloma nebi smela biti aktulna se nekaj let.

Ravnokar sem govoril z mojim prodajalcem pri Vis-u, ki zavarujejo preko Triglava in mi je rekel, da je še posebej vprašal njihovega agenta in je rekel, da ima od Triglava posebej navodila, da se zavaruje le za moč bencinskega motorja.



Khm, Triglav polica

Ja, samo to le dokazuje, da ste jo vi zavarovali za 111kW, ne dokazuje pa, da je to prava moc, po kateri se lahko zavaruje Ampero.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:


Ja, samo to le dokazuje, da ste jo vi zavarovali za 111kW, ne dokazuje pa, da je to prava moc, po kateri se lahko zavaruje Ampero.

Res je,ampak prilepil sem ti jo zato ker si ravno omenil Triglav.
Meni osebno je logično da se zavaruje po največji možni moči,vsaj glede na sistem ki ga imamo v Sloveniji.

Itak pa razlika ni neka visoka številka,tako da konec sveta nebo
grin1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vem, gre se za princip. Kaj pa pravis za primer Toyote Prius in ostalih hibridov, kjer se zaracuna le moc bencinskega motorja, kljub temu da so zmozni sestevati moci bencinskega in elektro motorja?
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Možni so že, vendar kratek čas in v omejenem obsegu.
Prius do 70 km/h ne more seštevati moči, nad tem območjem, pa elektrika lahko prispeva le do 36 dodatnih konjičev največ kako minuto, če je baterija polna do maksimalne dovoljene kapacitete.

A smo že prišli do dekreta zavarovalničarjev, ki naj bi določal, po čem se zavaruje odgovornost? Po maksimalni moči na kolesa? Po maksimalni moči enega od motorjev? Po maksimalni moči seštevka obeh motorjev? Po generatorju naključnih števil?
smile-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Torej predlagaš, da pokličem na ZM in vprašam, če je vse ok?

A če ni, mi lahko ZM naredi nadgradnjo, glede na to, da je moj agent odšel na dopust?

Sem že jaz preverjal moje trditve in za Ampero to 100% velja kot sem napisal, za ZM ti lahko tudi jaz uredim doplačilo do ustreznega razreda AO.
grims-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Resnično johnny77. Mene od ZM ni nihče poklical, da bi me na karkoli opozoril. Po moje še sami ne vedo.

To je stvar komunikacije med stranko in agentom, v tarifaciji/kontroli se ne ukvarjajo s KW ipd... tam so pomembne ustrezne
priloge (predpolica, bonus, itd).

sem dobil že marsikakšne variante predhodnih polic in popravljal za drugimi, zato je pa treba imeti nekaj interesa tudi do poznavanja avtomobilov, da lahko lažje in pravilno sklepaš avtomobilska zavarovanja, je pa res včasih bolj fajn pogledat kakšno blondiknko in ji kimati zraven
cheer.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
Skratka, kar napiše uvoznik/proizvajalec v SLO homologacija je zakon. Ni pa niti tako zelo vklesan v skalo, kot bi si človek mislil...
smile-1.gif

V te stvari se že nekaj časa nisem vtikal, vendar kot vem je homoligacija izdana na podlagi COC dokumenta s katerim proizvajalec poda osnovne karektaristike in se uvoznik ne more hecat in napisati kar nekaj po svoje, če ne, bi imela ampera napisane 109kw in ne 111 kot ima.... Lahko pa se motim in lahko vsak uvoznik po svoje vpisuje in se znajde?!?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
ZM je primeni zapisana zelo, zelo slabo.

Pri vecini je,... Andy za tak avto bi ti svetoval edino Triglav,saj se zna pri MB zelo komplicirati v primeru vecje skode,kraja naceloma nebi smela biti aktulna se nekaj let.

Če misliš da je Triglav toliko dober, pa ostali zanič, hmm potem veš zelo malo... je pa res da je največji na trgu, saj je tud Mercator...
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Vem, gre se za princip. Kaj pa pravis za primer Toyote Prius in ostalih hibridov, kjer se zaracuna le moc bencinskega motorja, kljub temu da so zmozni sestevati moci bencinskega in elektro motorja?

Po parih posvetovnjih danes, Amperj je jasno 111kw, po krajšem razlaganju delovanja motorja Priusa ipd... ja bi morali zavarovati najvišjo skupno moč, ki jo je vozilo zmožno "spravit" skupaj v danem trenutku in ne tisto ki nam je bolj ljubša.

Kljub gužvi, se bom potrudil da pridem tej zadevi čim preje do dna tako da bo za vse prav (pravilno) za ene bolj, za druge mogoče manj.
Ni mi namen dvigovat premijo, namen mi je ustrezno zavarovati, da nima stranka težav in posredno tudi jaz, bolj ena stanka manj kot pa eno slabo zavarovanje narejeno iz moje strani.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Možni so že, vendar kratek čas in v omejenem obsegu.
Prius do 70 km/h ne more seštevati moči, nad tem območjem, pa elektrika lahko prispeva le do 36 dodatnih konjičev največ kako minuto, če je baterija polna do maksimalne dovoljene kapacitete.

A smo že prišli do dekreta zavarovalničarjev, ki naj bi določal, po čem se zavaruje odgovornost? Po maksimalni moči na kolesa? Po maksimalni moči enega od motorjev? Po maksimalni moči seštevka obeh motorjev? Po generatorju naključnih števil?
smile-1.gif

tisto zadnje še najbolj velja za Alter
grims-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Vem, gre se za princip. Kaj pa pravis za primer Toyote Prius in ostalih hibridov, kjer se zaracuna le moc bencinskega motorja, kljub temu da so zmozni sestevati moci bencinskega in elektro motorja?

Po parih posvetovnjih danes, Amperj je jasno 111kw, po krajšem razlaganju delovanja motorja Priusa ipd... ja bi morali zavarovati najvišjo skupno moč, ki jo je vozilo zmožno "spravit" skupaj v danem trenutku in ne tisto ki nam je bolj ljubša.

Kljub gužvi, se bom potrudil da pridem tej zadevi čim preje do dna tako da bo za vse prav (pravilno) za ene bolj, za druge mogoče manj.
Ni mi namen dvigovat premijo, namen mi je ustrezno zavarovati, da nima stranka težav in posredno tudi jaz, bolj ena stanka manj kot pa eno slabo zavarovanje narejeno iz moje strani.

Kdo pa je pristojen za urejanje teh šifrantov? Gotovo ne zavarovalnice same, ampak nekdo nad njimi.

Počakal bom še na mnenje, ki ga bo pridobil Matey, ker včeraj mi je bilo dodatno zagotovljeno, da imajo od Triglava navodila zavarovati moč bencinskega motorja.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
ZM je primeni zapisana zelo, zelo slabo.

Pri vecini je,... Andy za tak avto bi ti svetoval edino Triglav,saj se zna pri MB zelo komplicirati v primeru vecje skode,kraja naceloma nebi smela biti aktulna se nekaj let.

Če misliš da je Triglav toliko dober, pa ostali zanič, hmm potem veš zelo malo... je pa res da je največji na trgu, saj je tud Mercator...

Pa jih poznam kar dobro in ti povem da je ZM med najslabšimi.

Žal če delaš tam, te bo verjetno bolj boli,ampak taka je resnica. Ko se bo pa kvaliteta spremenila,bo pa tudi mnenje drugačno.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Ker ste tukaj lastniki hibridov in znalci kako so urejeni pogonski sklopi itd bi vas prosil naslednje:
- laičen opis delovanja pogonskega sklopa za oba tipa hibridov
- kopijo homoligacijskega kartona (z zakrito št. šasije)
- kopijo prometnega dovoljenja ( prav tako z zakritimi podatki o lastniku, šasiji in reg. tablici)

Da se pripravi izčrpen dopis in dobi izčrpen odgovor.

Hvala in l.p.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Paraleleni hibridi (Prius, Prius Plug-In, Lexus hibridi, Peugeot 3008, Citroen DS5(?)):
- Prius in Lexus že v menjalniku, ki je planetarni sistem zobatih koles stalno prilagaja delovanje glede na potrebo. Ali gre le na električni pogon, ali gre na bencinski pogon in npr. hkrati preko elektromotorja polni baterijo, lahko pa tudi delata bencinski in elektro pogon. Preko planetarnega sistema zobatih koles se moči obeh seštejejo in gredo na kolesa
- Peugeot in mislim da tudi Citroen pa delujejo tako, da motor na notranje izgorevanje poganja sprednji kolesi, elektro motor pa zadnji kolesi. Po potrebi se lahko moči seštejejo tako, da vsa 4 kolesa poganjajo na enkrat

Zaporedni hibridi:
- Ampera/Volt: žene ju večinoma elektro motor, ki se napaja iz baterije. Ko se le-ta izprazni, se zažene bencinski generator, ki dofilava baterijo le toliko (oz. v minimalnem bufferju), kolikor so potrebe elektro motorja za vožnjo, zato, da baterijo uporabnik polni iz vtičnice, ne pa iz bencina. Moči se NE seštevata. Ko se baterija sprazni, postane ozko grlo moči bencinski motorj, ki ima moč le 82 konjski 1.4l bencinski motor, vendar je elektro motor zmožen kratkotrajnih burstov polne moči ravno zaradi bufferja, ki ga ustvari v bateriji. Dolgoročno pač to ne gre. Ravno zato imata Ampera in Volt tudi Mountain mode način vožnje, kjer uporabnik, pri prazni bateriji lahko poveča ta buffer zaloge električne energije, da ga na dolgotrajni vožnji v klanec ne bi zmanjkalo, da bi bencinski motor postal ozko grlo.

Homologacijo in prometno za Ampero pa lahko poskenira lost1, glede na to, da je to počel že včeraj
cool-1.gif


Mimogrede, vse Priuske na mobile.de so deklarirane kot 100kW in ne 98 konjske, za kolikor se jih registrira v Sloveniji:
http://suchen.mobile.de/auto/s...ant1.modelId=27
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Dejansko so vsi hibridi od Toyote,Pižoja itd. neprimerljivi z Ampero-Voltom.

Stvar enostavno ni primerljiva in če seštejete skupno moč in s tem povišate premijo, bo se našel nekdo in začel kontra kampanijo. Pa se gremo kdo ma daljšega in ne kaj je prav. Itak bomo zgubili, ker vam je v ineteresu več pokasirat.

Mail na Toyoto že pišem, da v kali zatrem to neumnost.