Paraleleni hibridi (Prius, Prius Plug-In, Lexus hibridi, Peugeot 3008, Citroen DS5(?)):
- Prius in Lexus že v menjalniku, ki je planetarni sistem zobatih koles stalno prilagaja delovanje glede na potrebo. Ali gre le na električni pogon, ali gre na bencinski pogon in npr. hkrati preko elektromotorja polni baterijo, lahko pa tudi delata bencinski in elektro pogon. Preko planetarnega sistema zobatih koles se moči obeh seštejejo in gredo na kolesa
- Peugeot in mislim da tudi Citroen pa delujejo tako, da motor na notranje izgorevanje poganja sprednji kolesi, elektro motor pa zadnji kolesi. Po potrebi se lahko moči seštejejo tako, da vsa 4 kolesa poganjajo na enkrat
Zaporedni hibridi:
- Ampera/Volt: žene ju večinoma elektro motor, ki se napaja iz baterije. Ko se le-ta izprazni, se zažene bencinski generator, ki dofilava baterijo le toliko (oz. v minimalnem bufferju), kolikor so potrebe elektro motorja za vožnjo, zato, da baterijo uporabnik polni iz vtičnice, ne pa iz bencina. Moči se NE seštevata. Ko se baterija sprazni, postane ozko grlo moči bencinski motorj, ki ima moč le 82 konjski 1.4l bencinski motor, vendar je elektro motor zmožen kratkotrajnih burstov polne moči ravno zaradi bufferja, ki ga ustvari v bateriji. Dolgoročno pač to ne gre. Ravno zato imata Ampera in Volt tudi Mountain mode način vožnje, kjer uporabnik, pri prazni bateriji lahko poveča ta buffer zaloge električne energije, da ga na dolgotrajni vožnji v klanec ne bi zmanjkalo, da bi bencinski motor postal ozko grlo.
Homologacijo in prometno za Ampero pa lahko poskenira lost1, glede na to, da je to počel že včeraj
Mimogrede, vse Priuske na mobile.de so deklarirane kot 100kW in ne 98 konjske, za kolikor se jih registrira v Sloveniji:
http://suchen.mobile.de/auto/s...ant1.modelId=27