Zavarovanje hibridnih vozil (pri zavarovalnicah)

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Dejansko so vsi hibridi od Toyote,Pižoja itd. neprimerljivi z Ampero-Voltom.

Stvar enostavno ni primerljiva in če seštejete skupno moč in s tem povišate premijo, bo se našel nekdo in začel kontra kampanijo. Pa se gremo kdo ma daljšega in ne kaj je prav. Itak bomo zgubili, ker vam je v ineteresu več pokasirat.

Mail na Toyoto že pišem, da v kali zatrem to neumnost.

Kako ni primerljiva? A če pritisneš gas do konca, nimaš polne moči bencinskega motorja IN elektro motorja?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Oboje je pa prepočasno. Pa najbrž pri 180 Prius sploh ni več EKO, kak M3 je pa bolj eko od Priusa.
evil.gif

A M3 z brzino pada poraba?
sprasujem se.gif

Ne, ampak priusu sunkovito naraste, ko pride do svojih max zmožnostih, katere so pa zgolj minimalne zmožnosti M3ja.

Pri top gear so naredili test, Prius vs M3 na njihovi stezi, s tem, da je prisu vodil in vozil "na polno", M3 pa mu je zgolj sledil. Verjetno ni presenečenje, da je imel M3 manjšo porabo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Glej Andi1, ti se v te stvari odlično spoznaš in vseeno enačiš dva različna sistema.
Vem, da te žuli to zavarovanje, ampak poglej na stvar realno.

Jaz imam pri polnem gasu na razpolago 100kw pol minute? pa še to ne ker je redko baterija na 100%, potem pa imam na razpolago točno 73,60kw.
Ti pa imaš na razpolago 111kw 15-20minut?,če nafilaš baterije doma in pelješ do 130km/h.

Potem pa še je "milijon" drugih možnosti delovnja oz. pogojev.
Pri Priusu je za vožnjo motor skoraj vedno za pogon+polnjenje baterije, potem je motor + el.motor+polnjenje, potem je samo el. motor in na mestu ko stoji motor polni baterijo(spet milijon pogojev za to).

pri Amperi pa samo od 135km/h+ motorni pogon 63kw. Pri ostali uporabi je pogon samo od 111kw el.motorja. Seveda je smiselno doma polnit baterijo drugače je koncept nakupa zgrešen.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Dejansko so vsi hibridi od Toyote,Pižoja itd. neprimerljivi z Ampero-Voltom.

Citat:
Stvar enostavno ni primerljiva in če seštejete skupno moč in s tem povišate premijo, bo se našel nekdo in začel kontra kampanijo. Pa se gremo kdo ma daljšega in ne kaj je prav. Itak bomo zgubili, ker vam je v ineteresu več pokasirat.
Mi je prav žal da imaš tako razmišlanje, ker od tistih 10€ več provizije jaz zagotovo ne bom obogatel, boš pa ti ali kater drug
lastnik hibrida fajn lahko nasrkal, če ne bo zavarovanje ustrezno narejeno, ampak na koncu bo spet agent kriv ker ti je premalo
upošteval in ti si bil pa raje tiho in si mislil kako si poceni čez prišel, potem boš spet ti tisti revček katerega so nategnili... Ko bi nekateri ljudlje gledali manj egoistično in širše, ja saj vem, žal to eni niso zmožni...

Citat:
Mail na Toyoto že pišem, da v kali zatrem to neumnost.
Toyota ti kvečjemu lahko da podatek kako deluje pogon, kako se pa zavaruje bo pa morala dati zavarovalnica,
kajti ona sprejme riziko in vedno se upošteva višji, razen če ni res drugače dogovorjeno...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Glej Andi1, ti se v te stvari odlično spoznaš in vseeno enačiš dva različna sistema.
Vem, da te žuli to zavarovanje, ampak poglej na stvar realno.

Jaz imam pri polnem gasu na razpolago 100kw pol minute? pa še to ne ker je redko baterija na 100%, potem pa imam na razpolago točno 73,60kw.
Ti pa imaš na razpolago 111kw 15-20minut?,če nafilaš baterije doma in pelješ do 130km/h.

Potem pa še je "milijon" drugih možnosti delovnja oz. pogojev.
Pri Priusu je za vožnjo motor skoraj vedno za pogon+polnjenje baterije, potem je motor + el.motor+polnjenje, potem je samo el. motor in na mestu ko stoji motor polni baterijo(spet milijon pogojev za to).

pri Amperi pa samo od 135km/h+ motorni pogon 63kw. Pri ostali uporabi je pogon samo od 111kw el.motorja. Seveda je smiselno doma polnit baterijo drugače je koncept nakupa zgrešen.

Malce zavajas. Takoj, ko ti na Priusu spustis pedalko za gas, se ti baterija spet napolni za naslednje pospesevanje s polno mocjo bencinskega in elektro motorja. In to se na Priusu dogaja stalno. Menda ne vozis konstantno s polnim gasom. Torej, na Priusu je polna moc elektro in bencinskega motorja na voljo v vsakem trenutku.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
To niti ni pomembno, kako se bodo vozila zavarovala je odvisno od zavarovalnice. Ampak dokler od zavarovalnice dobiš podpisano pogodbo (polico) na kateri je tvoje vozilo in bilokatera od moči je polica veljavna. Sam bi se zagrebel za nižjo moč ker je logično da je ceneje.

Povezava moči nima veze z izplačilom škode ker je bilo stanje motorja v vozilu ENAKO ob sklenitvi pogodbe kot pa ob izplačilu škode. Torej vozilo ni podzavarovano.

Če pa pač zavarovalnici določi da ima vozilo višjo moč in da se mora tako zavarovati potem niti ne podpiše pogodbe (police) z nižjo močjo. To pa je stvar zavarovalnice, ampak glede na to da je teh vozil tako malo to ne bo rešeno še nekaj časa in do takrat lepo zavaruješ ceneje (in če imajo zavarovalnice kaj mozga bodo vsaj za take male skupine vozil ki imajo velik "marketing efekt" zavarovale po nižji moči).
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Toyota Priuse prodaja tukaj že vsaj 10 let in od prvega naprej so očitno zavarovali po moči ben. motorja.

Ti pa odkrivaš toplo vodo in groziš, da bodo problemi če se kaj zgodi. Na začetku te teme sem napisal, da bom plačal takšno premijo kakršno mi boste zaračunali. Saj je vedno tako, a ne.

Očitno je zavarovalnica dala 73,60kw in ne 100kw. Konec debate. Zmenite se in naredite tako kot je potrebno in prav.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Glej Andi1, ti se v te stvari odlično spoznaš in vseeno enačiš dva različna sistema.
Vem, da te žuli to zavarovanje, ampak poglej na stvar realno.

Jaz imam pri polnem gasu na razpolago 100kw pol minute? pa še to ne ker je redko baterija na 100%, potem pa imam na razpolago točno 73,60kw.
Ti pa imaš na razpolago 111kw 15-20minut?,če nafilaš baterije doma in pelješ do 130km/h.

Potem pa še je "milijon" drugih možnosti delovnja oz. pogojev.
Pri Priusu je za vožnjo motor skoraj vedno za pogon+polnjenje baterije, potem je motor + el.motor+polnjenje, potem je samo el. motor in na mestu ko stoji motor polni baterijo(spet milijon pogojev za to).

pri Amperi pa samo od 135km/h+ motorni pogon 63kw. Pri ostali uporabi je pogon samo od 111kw el.motorja. Seveda je smiselno doma polnit baterijo drugače je koncept nakupa zgrešen.

Malce zavajas. Takoj, ko ti na Priusu spustis pedalko za gas, se ti baterija spet napolni za naslednje pospesevanje s polno mocjo bencinskega in elektro motorja. In to se na Priusu dogaja stalno. Menda ne vozis konstantno s polnim gasom. Torej, na Priusu je polna moc elektro in bencinskega motorja na voljo v vsakem trenutku.

seveda, če so baterije polne vsi pogoji zagotovljeni. Napisal pa si mi ob polnem gasu, zato sem ti odgovoril tako.

Še vedno trdim, da zadeva ni primerljiva s Priusom, je pa s PiP.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.779
15.842
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
To niti ni pomembno, kako se bodo vozila zavarovala je odvisno od zavarovalnice. Ampak dokler od zavarovalnice dobiš podpisano pogodbo (polico) na kateri je tvoje vozilo in bilokatera od moči je polica veljavna. Sam bi se zagrebel za nižjo moč ker je logično da je ceneje.

Povezava moči nima veze z izplačilom škode ker je bilo stanje motorja v vozilu ENAKO ob sklenitvi pogodbe kot pa ob izplačilu škode. Torej vozilo ni podzavarovano.

bedarija na kubik. ti plačuješ določeno premijo vezano na moč motorja ter kubaturo in če imaš na polici vpisano manjšo (napačno) moč motorja in s tem povzročiš škodo, gre definitivno za podzavarovanje. s tem se v primeru manjše škode ne bo nihče ubadal in boš dobil izplačano brez problema, če pa bo šlo za kakšno večjo oz. veliko škodo pa verjemi, da bo zavarovalnica storila vse, da izplača manj... in v tem primeru nastrada samo in izključno lastnik.

to je enako, kot da bi hišo vredno 250.000€ gradbene vrednosti zavaroval na 150.000€, seveda plačeval temu primerno nižjo premijo, ko pa bi prišlo do škode in bi te zavarovalnica obvestila, da imaš hišo podzavarovano in boš dobil izplačano veliko manj, kot bi moral (če bi plačeval višjo premijo za pravilno vrednost hiše), ti pa bi jim na vsak način hotel dopovedati, da imaš ti konec koncev le v rokah zavarovalno polico podpisano z obeh strani... oprosti prijatelj, ampak tako pa to ne gre pri premoženjskih zavarovanjih.

ali pa še bolje - kaj misliš, da bi se zgodilo, če bi zavaroval avto kot da ima 1.6 motor (tudi po prometni bi podatki držali) v resnici pa se je naredil swap motorja na 2.5 motor, kasneje pa ta avto povzroči prometno nesrečo, zavarovalnica pa ugotovi, da notri ni serijski ampak veliko močnejši motor? bi bilo spet vse ok, saj imaš konec koncev veljavno polico? nikakor.

pa še enkrat - meni in garfieldd-u se tu nikakor ne gre za večji zaslužek zavarovalnic, jaz osebno delam v nasprotno smer, kolikor se le da, temveč v VAŠE DOBRO, saj boste v primeru napačnega zavarovanja ter prometne nesreče na koncu kratko potegnili izključno vi in ne zavarovalnica, poizkusite to razumet no.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.779
15.842
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Očitno je zavarovalnica dala 73,60kw in ne 100kw. Konec debate. Zmenite se in naredite tako kot je potrebno in prav.

73,60kw je določil agent/zastopnik/posrednik in ne zavarovalnica. in le-ti se lahko zmotijo, saj so/smo konec koncev ljudje. ampak zavarovalnice same pa takih napak ne dopuščajo, predvsem ko pride do kakšnih (večjih) škod. in ravno zato se gre sedaj v detajle te zadeve, da ne bo potem kdaj po nepotrebnem kaj hude krvi.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.779
15.842
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Toyota Priuse prodaja tukaj že vsaj 10 let in od prvega naprej so očitno zavarovali po moči ben. motorja.

Ti pa odkrivaš toplo vodo in groziš, da bodo problemi če se kaj zgodi.

eee, jonny jonny, ločiš ti morda med opozarjanjem in grožnjo? in če se nekaj počne že 10 let še ne pomeni, da je to prav.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
To niti ni pomembno, kako se bodo vozila zavarovala je odvisno od zavarovalnice. Ampak dokler od zavarovalnice dobiš podpisano pogodbo (polico) na kateri je tvoje vozilo in bilokatera od moči je polica veljavna. Sam bi se zagrebel za nižjo moč ker je logično da je ceneje.

Povezava moči nima veze z izplačilom škode ker je bilo stanje motorja v vozilu ENAKO ob sklenitvi pogodbe kot pa ob izplačilu škode. Torej vozilo ni podzavarovano.

bedarija na kubik. ti plačuješ določeno premijo vezano na moč motorja ter kubaturo in če imaš na polici vpisano manjšo (napačno) moč motorja in s tem povzročiš škodo, gre definitivno za podzavarovanje. s tem se v primeru manjše škode ne bo nihče ubadal in boš dobil izplačano brez problema, če pa bo šlo za kakšno večjo oz. veliko škodo pa verjemi, da bo zavarovalnica storila vse, da izplača manj... in v tem primeru nastrada samo in izključno lastnik.

to je enako, kot da bi hišo vredno 250.000€ gradbene vrednosti zavaroval na 150.000€, seveda plačeval temu primerno nižjo premijo, ko pa bi prišlo do škode in bi te zavarovalnica obvestila, da imaš hišo podzavarovano in boš dobil izplačano veliko manj, kot bi moral (če bi plačeval višjo premijo za pravilno vrednost hiše), ti pa bi jim na vsak način hotel dopovedati, da imaš ti konec koncev le v rokah zavarovalno polico podpisano z obeh strani... oprosti prijatelj, ampak tako pa to ne gre pri premoženjskih zavarovanjih.

pa še enkrat - meni in garfieldd-u se tu nikakor ne gre za večji zaslužek zavarovalnic, jaz osebno delam v nasprotno smer, kolikor se le da, temveč v VAŠE DOBRO, saj boste v primeru napačnega zavarovanja ter prometne nesreče na koncu kratko potegnili izključno vi in ne zavarovalnica, poizkusite to razumet no.

Nope imam čisto prav. To s hišo gre mogoče primerjati za kasko, tam pa je še manj pomembna moč motorja, je pa res pomembna cena .. in če bi zavaroval avto ki stane 50k eur za 20k eur je logično da je podzavarovan.

Moč motorja je samo en (umeten) parameter ki (umetno) vpliva na ceno (kao riziko) in kot rečeno kolikšno moč motorja vpiše zavarovalnica je njen problem, dokler je pravi VIN, registracija in tehnična brezhibnost bo moj avto zavarovan kot vsak drug.

Lahko pa citiraš kje v zakonu ali pa v splošnih pogojih zavarovalnic je omenjena moč motorja pa bomo preučili kaj točno tam piše (in vem da ni to nikjer točno določeno, je samo dober faktor nategovanja).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Očitno je zavarovalnica dala 73,60kw in ne 100kw. Konec debate. Zmenite se in naredite tako kot je potrebno in prav.

73,60kw je določil agent/zastopnik/posrednik in ne zavarovalnica. in le-ti se lahko zmotijo, saj so/smo konec koncev ljudje. ampak zavarovalnice same pa takih napak ne dopuščajo, predvsem ko pride do kakšnih (večjih) škod. in ravno zato se gre sedaj v detajle te zadeve, da ne bo potem kdaj po nepotrebnem kaj hude krvi.

In podpisana pogodba od agenta gre na sedež zavarovalnice in tam jo pregledajo in potrdijo. Če jo ne, dobiš nazaj agenta da popravita napako. (in napačna moč motorja na zavarovalni polici je napaka, recimo če ti pozabi zavarovat šipe pa to ni napaka)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.779
15.842
113
glej, na podlagi različnih moči motorjev v avtomobilih so se izoblikovali nevarnostni razredi za zavarovanje avtomobilske odgovornosti. več kilowatov kot imaš, bolj si rizičen, večjo premijo boš plačeval. dej no, sej nisi tok trd, vem pa, da misliš, da imaš povsod prav. tukaj se motiš.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.779
15.842
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Očitno je zavarovalnica dala 73,60kw in ne 100kw. Konec debate. Zmenite se in naredite tako kot je potrebno in prav.

73,60kw je določil agent/zastopnik/posrednik in ne zavarovalnica. in le-ti se lahko zmotijo, saj so/smo konec koncev ljudje. ampak zavarovalnice same pa takih napak ne dopuščajo, predvsem ko pride do kakšnih (večjih) škod. in ravno zato se gre sedaj v detajle te zadeve, da ne bo potem kdaj po nepotrebnem kaj hude krvi.

In podpisana pogodba od agenta gre na sedež zavarovalnice in tam jo pregledajo in potrdijo. Če jo ne, dobiš nazaj agenta da popravita napako. (in napačna moč motorja na zavarovalni polici je napaka, recimo če ti pozabi zavarovat šipe pa to ni napaka)

določene napake se žal ugotovijo šele veliko kasneje (največkrat v primeru škode) ampak se jih zaradi tega ne ignorira.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Zakaj imajo potem zavarovalnice različne lestvice (po moči)? A potem ker ima triglav daljšo lestvico smo tisi ki smo pri njem zavarovani podzavarovani?!
rolleyes-1.gif


Skratk moč je faktor rizika, zavarovalnica to upraviči s tem da viša ceno oz. če smo točni niža ceno tam kjer je riziko manjši. Če se eni odločijo da ima avto manj kw od max. možnih je čisto vseeno dokler stojijo za svojim papirjem (veljavno polico).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.779
15.842
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratk moč je faktor rizika, zavarovalnica to upraviči s tem da viša ceno oz. če smo točni niža ceno tam kjer je riziko manjši. Če se eni odločijo da ima avto manj kw od max. možnih je čisto vseeno dokler stojijo za svojim papirjem (veljavno polico).

zavarovalec/zavarovanec sploh nima opcije da se odloča (kar se AO tiče, kasko je drugo, pa še tam se ne moreš velio zmišljevati). kaj je pravilno določi zavarovalnica in če se pri tem ob sklepanju zastopnik ali stranka zmoti, nosi v končni fazi krivdo izključno stranka, tako žal je. pač še nisi imel izkušenj s takšnimi zadevami, jaz pa sem v svojih 6ih letih, odkar sem v zavarovalništvu, videl že marsikaj. drugače pa - le čevlje sodi naj kopitar, torej.....
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Citat:
In podpisana pogodba od agenta gre na sedež zavarovalnice in tam jo pregledajo in potrdijo. Če jo ne, dobiš nazaj agenta da popravita napako. (in napačna moč motorja na zavarovalni polici je napaka, recimo če ti pozabi zavarovat šipe pa to ni napaka)

Kar se KW tiče to ne drži kar si napisal, preverja se upravičenost do bonusa/malusa z ustreznimi dokazili, pravilni začetki in poteki zavarovanja, ali je priložena vsa potrebna dokumentacija (prometna ni potrebna in se ne more ugotavljat KW na prometni in polici)

Ja avtomobili imajo lahko različne KW, dostikrat vozila iz uvoza, naprimer moja Laguna (ni hibrid), v e-taxu je ni s tem motorjem,
in pri zavarovanju uporabim avto z enako opremo ampak spremenim pa KW ( pravilno je kw -samo da pride do izraza pišem KW)
na dejanske kot jih imam na homoligaciji vpisani...

Lahko k meni pride nekdo, in reče da ima tak in tak avto, in da ima toliko KW (teoretično lahko napišem kar hočem), prometne še nima tako da tega ne morem potrditi in mu lahko na osnovi njegovih podatkov napišemo drugačne KW, stranka podpiše pogodbo in se strinja s tem kar je podpisala, če ne pozna kaj je na pogodbi ima pa zato agenta, da ji tolmači kaj je in kaj ni.... Ko podpišeš pogodbo, si jo podpisal, če pa misliš da te je agent "nasral" seveda ga lahko tožiš, ampak kako boš pa dokazal da te je on, ker katero koli pogodbo ki jo podpišeš moraš, prej prebrati in se strinjati z vsebino. A pogodbe, ki jih dobiš v roke kar tko na približno pogledaš in podpišeš, pol pa če ti kaj ni prav, vališ krivdo na tistega ki ti je pogodbo pripravil, ja seveda, taka je praksa pri nas... Itak so vedno drugi krivi...

Za Ampero/Volta mislim da je sedaj dovolj jasno kako mora biti zavarovana, za ostale pa bomo tudi preverili kaj in kako...