Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Vse niso. Že tretja je za 73kw.
In ostale? Tista je ena od izjem.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Vse niso. Že tretja je za 73kw.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Dejansko so vsi hibridi od Toyote,Pižoja itd. neprimerljivi z Ampero-Voltom.
Stvar enostavno ni primerljiva in če seštejete skupno moč in s tem povišate premijo, bo se našel nekdo in začel kontra kampanijo. Pa se gremo kdo ma daljšega in ne kaj je prav. Itak bomo zgubili, ker vam je v ineteresu več pokasirat.
Mail na Toyoto že pišem, da v kali zatrem to neumnost.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Oboje je pa prepočasno. Pa najbrž pri 180 Prius sploh ni več EKO, kak M3 je pa bolj eko od Priusa.
A M3 z brzino pada poraba?
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Dejansko so vsi hibridi od Toyote,Pižoja itd. neprimerljivi z Ampero-Voltom.
Mi je prav žal da imaš tako razmišlanje, ker od tistih 10€ več provizije jaz zagotovo ne bom obogatel, boš pa ti ali kater drugCitat:
Stvar enostavno ni primerljiva in če seštejete skupno moč in s tem povišate premijo, bo se našel nekdo in začel kontra kampanijo. Pa se gremo kdo ma daljšega in ne kaj je prav. Itak bomo zgubili, ker vam je v ineteresu več pokasirat.
Toyota ti kvečjemu lahko da podatek kako deluje pogon, kako se pa zavaruje bo pa morala dati zavarovalnica,Citat:
Mail na Toyoto že pišem, da v kali zatrem to neumnost.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Glej Andi1, ti se v te stvari odlično spoznaš in vseeno enačiš dva različna sistema.
Vem, da te žuli to zavarovanje, ampak poglej na stvar realno.
Jaz imam pri polnem gasu na razpolago 100kw pol minute? pa še to ne ker je redko baterija na 100%, potem pa imam na razpolago točno 73,60kw.
Ti pa imaš na razpolago 111kw 15-20minut?,če nafilaš baterije doma in pelješ do 130km/h.
Potem pa še je "milijon" drugih možnosti delovnja oz. pogojev.
Pri Priusu je za vožnjo motor skoraj vedno za pogon+polnjenje baterije, potem je motor + el.motor+polnjenje, potem je samo el. motor in na mestu ko stoji motor polni baterijo(spet milijon pogojev za to).
pri Amperi pa samo od 135km/h+ motorni pogon 63kw. Pri ostali uporabi je pogon samo od 111kw el.motorja. Seveda je smiselno doma polnit baterijo drugače je koncept nakupa zgrešen.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Glej Andi1, ti se v te stvari odlično spoznaš in vseeno enačiš dva različna sistema.
Vem, da te žuli to zavarovanje, ampak poglej na stvar realno.
Jaz imam pri polnem gasu na razpolago 100kw pol minute? pa še to ne ker je redko baterija na 100%, potem pa imam na razpolago točno 73,60kw.
Ti pa imaš na razpolago 111kw 15-20minut?,če nafilaš baterije doma in pelješ do 130km/h.
Potem pa še je "milijon" drugih možnosti delovnja oz. pogojev.
Pri Priusu je za vožnjo motor skoraj vedno za pogon+polnjenje baterije, potem je motor + el.motor+polnjenje, potem je samo el. motor in na mestu ko stoji motor polni baterijo(spet milijon pogojev za to).
pri Amperi pa samo od 135km/h+ motorni pogon 63kw. Pri ostali uporabi je pogon samo od 111kw el.motorja. Seveda je smiselno doma polnit baterijo drugače je koncept nakupa zgrešen.
Malce zavajas. Takoj, ko ti na Priusu spustis pedalko za gas, se ti baterija spet napolni za naslednje pospesevanje s polno mocjo bencinskega in elektro motorja. In to se na Priusu dogaja stalno. Menda ne vozis konstantno s polnim gasom. Torej, na Priusu je polna moc elektro in bencinskega motorja na voljo v vsakem trenutku.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
To niti ni pomembno, kako se bodo vozila zavarovala je odvisno od zavarovalnice. Ampak dokler od zavarovalnice dobiš podpisano pogodbo (polico) na kateri je tvoje vozilo in bilokatera od moči je polica veljavna. Sam bi se zagrebel za nižjo moč ker je logično da je ceneje.
Povezava moči nima veze z izplačilom škode ker je bilo stanje motorja v vozilu ENAKO ob sklenitvi pogodbe kot pa ob izplačilu škode. Torej vozilo ni podzavarovano.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Očitno je zavarovalnica dala 73,60kw in ne 100kw. Konec debate. Zmenite se in naredite tako kot je potrebno in prav.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Toyota Priuse prodaja tukaj že vsaj 10 let in od prvega naprej so očitno zavarovali po moči ben. motorja.
Ti pa odkrivaš toplo vodo in groziš, da bodo problemi če se kaj zgodi.
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
To niti ni pomembno, kako se bodo vozila zavarovala je odvisno od zavarovalnice. Ampak dokler od zavarovalnice dobiš podpisano pogodbo (polico) na kateri je tvoje vozilo in bilokatera od moči je polica veljavna. Sam bi se zagrebel za nižjo moč ker je logično da je ceneje.
Povezava moči nima veze z izplačilom škode ker je bilo stanje motorja v vozilu ENAKO ob sklenitvi pogodbe kot pa ob izplačilu škode. Torej vozilo ni podzavarovano.
bedarija na kubik. ti plačuješ določeno premijo vezano na moč motorja ter kubaturo in če imaš na polici vpisano manjšo (napačno) moč motorja in s tem povzročiš škodo, gre definitivno za podzavarovanje. s tem se v primeru manjše škode ne bo nihče ubadal in boš dobil izplačano brez problema, če pa bo šlo za kakšno večjo oz. veliko škodo pa verjemi, da bo zavarovalnica storila vse, da izplača manj... in v tem primeru nastrada samo in izključno lastnik.
to je enako, kot da bi hišo vredno 250.000€ gradbene vrednosti zavaroval na 150.000€, seveda plačeval temu primerno nižjo premijo, ko pa bi prišlo do škode in bi te zavarovalnica obvestila, da imaš hišo podzavarovano in boš dobil izplačano veliko manj, kot bi moral (če bi plačeval višjo premijo za pravilno vrednost hiše), ti pa bi jim na vsak način hotel dopovedati, da imaš ti konec koncev le v rokah zavarovalno polico podpisano z obeh strani... oprosti prijatelj, ampak tako pa to ne gre pri premoženjskih zavarovanjih.
pa še enkrat - meni in garfieldd-u se tu nikakor ne gre za večji zaslužek zavarovalnic, jaz osebno delam v nasprotno smer, kolikor se le da, temveč v VAŠE DOBRO, saj boste v primeru napačnega zavarovanja ter prometne nesreče na koncu kratko potegnili izključno vi in ne zavarovalnica, poizkusite to razumet no.
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Očitno je zavarovalnica dala 73,60kw in ne 100kw. Konec debate. Zmenite se in naredite tako kot je potrebno in prav.
73,60kw je določil agent/zastopnik/posrednik in ne zavarovalnica. in le-ti se lahko zmotijo, saj so/smo konec koncev ljudje. ampak zavarovalnice same pa takih napak ne dopuščajo, predvsem ko pride do kakšnih (večjih) škod. in ravno zato se gre sedaj v detajle te zadeve, da ne bo potem kdaj po nepotrebnem kaj hude krvi.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Očitno je zavarovalnica dala 73,60kw in ne 100kw. Konec debate. Zmenite se in naredite tako kot je potrebno in prav.
73,60kw je določil agent/zastopnik/posrednik in ne zavarovalnica. in le-ti se lahko zmotijo, saj so/smo konec koncev ljudje. ampak zavarovalnice same pa takih napak ne dopuščajo, predvsem ko pride do kakšnih (večjih) škod. in ravno zato se gre sedaj v detajle te zadeve, da ne bo potem kdaj po nepotrebnem kaj hude krvi.
In podpisana pogodba od agenta gre na sedež zavarovalnice in tam jo pregledajo in potrdijo. Če jo ne, dobiš nazaj agenta da popravita napako. (in napačna moč motorja na zavarovalni polici je napaka, recimo če ti pozabi zavarovat šipe pa to ni napaka)
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratk moč je faktor rizika, zavarovalnica to upraviči s tem da viša ceno oz. če smo točni niža ceno tam kjer je riziko manjši. Če se eni odločijo da ima avto manj kw od max. možnih je čisto vseeno dokler stojijo za svojim papirjem (veljavno polico).
Citat:
In podpisana pogodba od agenta gre na sedež zavarovalnice in tam jo pregledajo in potrdijo. Če jo ne, dobiš nazaj agenta da popravita napako. (in napačna moč motorja na zavarovalni polici je napaka, recimo če ti pozabi zavarovat šipe pa to ni napaka)