Ker ima verjetno tako v prometno dovoljenje (oziroma homologacijo) vpisano moč motorja.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem mi naj pa nekdo pove, zakaj so ostali hibridi lahko zavarovani le za moč bencinskega motorja, kljub temu, da lahko delujeta oba hkrati in se moči seštevajo?
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ker ima verjetno tako v prometno dovoljenje (oziroma homologacijo) vpisano moč motorja.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem mi naj pa nekdo pove, zakaj so ostali hibridi lahko zavarovani le za moč bencinskega motorja, kljub temu, da lahko delujeta oba hkrati in se moči seštevajo?
Vprašal sem tehnično službo, oziroma odsek za avtomobilska zavarovanja, pa so tako rekli na zavarovalnici kjer delam.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ker ima verjetno tako v prometno dovoljenje (oziroma homologacijo) vpisano moč motorja.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem mi naj pa nekdo pove, zakaj so ostali hibridi lahko zavarovani le za moč bencinskega motorja, kljub temu, da lahko delujeta oba hkrati in se moči seštevajo?
Pa še povej kje piše da če sta moči dve (kot v tem primeru) da se zavaruje po največji?!
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ok, cele litanije ste napisali, noben pa še ni napisal, kaj ima hibrid vpisan v homologacijo ali prometno dovoljenje?
Tisto je edini podatek, ki je pomemben za razvrstitev vozila v ustrezni premijski sistem.
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Itak je obračun glede na moč motorja blesav če se pogovarjamo o AO...nekdo se lahko z yugecom ravno tako pelje 100km/h po naselju in se trešči v 3 parkirane porše in nardi ogromno škode...nevarno se lahko voziš z močnim ali šibkim vozilom..
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem mi naj pa nekdo pove, zakaj so ostali hibridi lahko zavarovani le za moč bencinskega motorja, kljub temu, da lahko delujeta oba hkrati in se moči seštevajo?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Matey, kako pa kaj pri tebi kaže?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem mi naj pa nekdo pove, zakaj so ostali hibridi lahko zavarovani le za moč bencinskega motorja, kljub temu, da lahko delujeta oba hkrati in se moči seštevajo?
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem mi naj pa nekdo pove, zakaj so ostali hibridi lahko zavarovani le za moč bencinskega motorja, kljub temu, da lahko delujeta oba hkrati in se moči seštevajo?
Večkrat si že napisal o tem seštevnju moči, kar pa nikakor ni res. Moč na kolesih hibrida bo seštevek moči bencinskega motorja in kratkotrajne moči iz BATERIJE. Pri Priusu je na papirju moč iz baterije 26 kW, v praksi pa tako moč odda samo za kakšno sekundo, potem pa ko bencinski motor pride do max obratov pade tok na 90 A kar pri 200 V pomeni zgolj še ca. 18 kw boosta.
Nikakor v nobenem pogoju pa Prius ne proizvede več kot 100 kW moči (v praksi ca. 90 kW), zakaj je temu tako in zakaj je potem el. motor 60 kW, če baterija ni zmožna proizvesti take moči si pa preberi tu (hint del moči gre iz ICE -> MG1 -> MG2, del pa direktno iz ICE na kolesa):
http://www.elektro-vozila.si/forum/6-Hibridi/961-Toyota-Prius
Če se dotaknemo še Ampere in njene moči si pa na Siolu sam prilepil tale graf:
http://www.motortrend.com/roadtests/alternative/1010_2011_chevrolet_volt_test/photo_43.html
Torej max moč na kolesih je nekje na oko 36% večja kot pri Priusu, torej če za Priusa trdimo, da ima 100 kW ima potem tvoja Ampera 136 kW.
Če bodo zavarovalnice prišle do zaključka, da se enostavno sešteje bencinski in elektro motor je pa to en velik šus v glavo.