Spoštovani,
na Radiu 1 spoštujemo različna mnenja in se skušamo na vsa tudi odzivati. Naj vam pojasnimo, da skušamo kot komercialni radio zadovoljiti čim več poslušalcev, zato se zavedamo, kako pomembne so vaše želje.
Prav zaradi želje, da se čimbolj približamo poslušalcem, preverjamo priljubljenost pesmi različnih zvrsti in izvajalcev v našem centru za medijske raziskave. Naj vam pojasnimo, da glasbo za Radio 1 izbiramo tako, da med novimi in tudi starejšimi hiti izbiramo pesmi, ki so po našem mnenju primerne za Radio 1. Naša usmeritev je tako imenovan format AC (adult contemporary), torej glasba, ki je primerna za odraslo publiko. Ker smo postaja AC-formata, naš namen ni ustvarjanje hitov. Predvajamo namreč predvsem skladbe, ki so že postale uspešnice in so všeč našemu ciljnemu poslušalstvu. To pomeni, da mora biti pesem ne samo stilsko in zvočno ustrezna, ampak tudi že znana uspešnica.
Naš namen je tako predvajati zgolj glasbo, ki je všeč poslušalcem – običajno so to že uveljavljene uspešnice. Te se predvajajo, vse dokler se njihova priljubljenost pri večini poslušalcev ne zmanjša. Dovolite, da vam še pojasnim, da so za naš radio, ki dejansko živi od oglaševanja, predvsem pomembne smernice konkurenčnega trga. Ta pa ugotavlja, da se je najpomembnejše prilagajati večini, ki sodeč po raziskavah v povprečju posluša radijski program manj kot dve uri na dan in so zadovoljni, ker v kratkem času slišijo najbolj priljubljene uspešnice. S tem pa se tisti, ki nas poslušate več ur dnevno ali cel dan, znajdete v slabšem položaju, saj imate občutek, da se pesmi ponavljajo. Da se izognemo prepogostem ponavljanju, skladbe razvrstimo v različne časovne bloke in na ta način poskušamo doseči kar se da veliko raznovrstnost.
V obzir je treba vzeti dejstvo, da so naši glasbeni okusi različni in je težko ustreči vsakomur. Naj pa še dodam, da se zelo trudimo izbrskati čim več dobre glasbe, ki bi ustrezala večini.
V upanju, da ostanete med našimi poslušalci, vas lepo pozdravljam,
Andrej Vodušek, programski direktor Radia 1