Tale tema je lep skupek razlogov zakaj so firme kot Amazon, IKEA in (kolikor berem) tud Mimovrste tako uspešne kot so.
Lahko citirate 1000 zakonov in jih navajate kot opravičilo za prodajalčevo reakcijo ampak dejstva so sledeča.
- Kupec je kupil TV in upravičeno pričakuje da bo zadeva delovala.
- Njegova edina interakcija je bila s prodajalcem, zato seveda hoče tudi svojo težavo rešiti preko tega kanala.
- Kupec se noče ubadati s pravnimi nebulozami in si razbijati glave s tam ali je boljši ta ali oni člen. Kupec hoče gledat svoj TV. Čimprej.
- Prodajalec bi se tega moral zavedati. Vsako poleno pod noge kupcu pri tem postopku je samo slaba reklama.
- Shoppsterja se ne dotaknem več, samo zaradi te teme.
Kot že stokrat povedano, še moja izkušnja z Amazonom. Vsako vračilo je bilo rešeno brez debate v nekaj dneh. Returns forma -> sprintan label za dostavno službo -> keš na račun. Brez debate o stvarni napaka, odstopu o pogodbe, garanciji, ali bogve čem še.
Z vidika kupca je to točno to kar hočem. Ko dobim že domov crknjeno stvar, je grenak priokus tu in običajno s tem proizvajalcem nočem več imeti opravka. Vrnjen denar je potem v večini primerov šel v konkurenčni, nemalokrat dražji artikel.
Zakaj bi se kupca v tej zgodbi označvalo za nateguna pa nikakor ne razumem. Vse kar človek hoče je gledat svoj jebeni TV.