Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

tomi

Guru
1. sep 2007
18.047
9.233
113
40
MB
Ojoj, zdaj te bo Tomi obtožil, da si nategun.

če mu je trgovec sam to svetoval, pol je ziher pokrit s strani proizvajalca/uvoznika ali pa je uvoznik celo sam, in majo pač tako politiko, kar je čist ok, ni pa ok prikrivanje da vračaš pokvarjeno robo pod pretvezo, če to ne ločiš ...
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.703
1.035
113
Saj so vsi napisali, da vrneš v 14 dneh z razlogom, da gre za nedelujoč izdelek. Pa si bil proti in vztrajal, da je treba uveljavljati stvarno napako.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.795
9.040
113
Tukaj 14 dni nima nobene veze. Če uveljavljaš stvarno napako, lahko vrneš v pol leta (po starem zakonu). Vračilo v 14 dneh brez razloga je namenjeno drugim stvarem in ne če izdelek ne deluje.
Bi pa znalo bit tukaj prej odvisno od dobavitelja in ne trgovca, katere stvari se menja brez debat in katere se pošilja na servis. Trgovcu je še najlažje zamenjat izdelek, ima najmanj sitnosti s stranko, odvisno je pa, kako potem to "požre" dobavitelj oziroma proizvajalec. Verjetno je pa tud jasno, da se enih BT slušalk ne bo šlo popravljat, TVju, kateremu je pa crknil napajalnik, se bo pa samo zamenjalo napajalnik in bo šel v novo škatlo in ponovno na polico.
 

H19ED

Guru
30. jul 2022
2.618
2.084
113
če mu je trgovec sam to svetoval, pol je ziher pokrit s strani proizvajalca/uvoznika ali pa je uvoznik celo sam, in majo pač tako politiko, kar je čist ok, ni pa ok prikrivanje da vračaš pokvarjeno robo pod pretvezo, če to ne ločiš ...

Jaz sem pri odpovedi pogodbe napisal, artikel ne deluje in zato ga vračam. Podobno sem naredil 2 lete nazaj pri Mimovrste, samo tedi je monitor nagajal.

Sovražim pa takšne, ko testirajo računalniške komponente(grafične kartice, matične plošče, procesorje in rame) in jih potem vračajo nazaj v roku 14dni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.414
149
63
Šola za naprej...Ni prvič da sem ugotovil da žal poštenost ni vredna nič. Sem še generacije ki smo drugače vzgojeni.

V podobnem primeru drugič zapakiram ,vrnem..Pa naj potem oni vozijo kjer hočejo.

Namesto da bi bil "nagrajen" ker sem pošteno povedal da je tv crknil , sem sam sebe lepo zafrknil..

Bi že drugače sprejel kolobocije če bi crknil po mmesecu dveh..Tako pa prej kot po enem tednu..
 

Fly

Majstr
21. jul 2007
2.596
498
83
Nimaš kaj, se bo že zrihtalo. Konec koncev v vsakem primeru moras dobiti delujoc tv. Se nima smisla obremenjevati za en tv.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.795
9.040
113
Šola za naprej...Ni prvič da sem ugotovil da žal poštenost ni vredna nič. Sem še generacije ki smo drugače vzgojeni.

V podobnem primeru drugič zapakiram ,vrnem..Pa naj potem oni vozijo kjer hočejo.

Namesto da bi bil "nagrajen" ker sem pošteno povedal da je tv crknil , sem sam sebe lepo zafrknil..

Bi že drugače sprejel kolobocije če bi crknil po mmesecu dveh..Tako pa prej kot po enem tednu..
Tok enega joka. Si prijavil stvarno napako al si se šel garancijo?
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.601
706
113
toti Maribor
Evo kolega kupil prejšni teden eno zadevo na spletu in je pri odprtju ugotovil, da ne dela. Poklical in poslal nazaj kot stvarna napaka. Brez kakršnih koli problemov so mu izdelek zamenjali.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.414
149
63
Je pravilno zastavil zadevo... Ob odprtju ni delovalo ,meni je pa en teden delovalo..Verjetno bi jaz dosegel isto ,če bi vztrajal. Če bo servis hiter ,je pa načeloma tak vseeno.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.764
2.122
113
Je pravilno zastavil zadevo... Ob odprtju ni delovalo ,meni je pa en teden delovalo..Verjetno bi jaz dosegel isto ,če bi vztrajal. Če bo servis hiter ,je pa načeloma tak vseeno.
bi verjetno dosegel, vendar izključno zaradi dobre volje prodajalca...
če bi vedeli koliko zadev pride pokvarjenih zaradi neprebranih navodil ali pa nepozornosti kupca potem vam bi bilo jasno zakaj prodjaalec najraje vidi, da gre na servis
in v vseh zgoraj navedenih situacijah kupec misli, da bo če ne drugače pa z zvp in tržno dosegel svoje in to je narobe...
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.414
149
63
Načeloma sploh ni problem da gre stvar na servis.. Čeprav tole da crkne v tednu dni bi moral imeti tudi prodajalec nek dogovor z proizvajalcem ,dobaviteljem za takšne extremne primere. Po drugi strani pa tudi malo naveze prodjalec servis nebi škodovalo. Govorimo le o skoraj največjih slovenskih trgovcih. Malo bi pa tudi lahko delali na dobrem imenu.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.047
9.233
113
40
MB
s 3 % rvcja pač ponakupne dejavnosti odpadejo. ;) vsaj take ki dajo stranki vedet da ni samo številka.
 

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
212
-104
28
Nauk te zgodbe je: Ne kupuj največjega sranja pri največjem šalabajzeru.
Kupil si največje sranje od firme pri največjem šalabajzerju od trgovine.
Zakaj? Da bi prišparal par €. No sedaj pa imaš. Vaja dela mojstra.
Glede na to, da praviš da si starejša generacija, bi človek pričakoval, da te je že izučilo. Pa vas nikoli ne bo. Kaj ne ;)
 
  • Haha
Reactions: shift