Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.243
1.382
113
Kaj je tako tezko poklicat recimo ZPS in povprasat, kaj dejansko imas za opcij. Vem, malo je tecno uveljavljat garancijo za par dni star tv, zato se kar pozanimaj, kaj ti pripada. In med cem lahko izbiras.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.066
10.838
113
kod Džej-Zija
Malo izven teme, pa ne preveč:

Meni niso jasne ameriške prakse spletnih trgovcev, ki ponujajo zelo velikodušne pogoje za vrnitev robe (kot konkurenčno prednost). Vidim pri fotografiji: modeli si naročijo drage dSLRje ali sedaj brezzrcalnike, jih "testirajo" 30 dni, nato pa, če jim ne pašejo, enostavno vrnejo, no questions asked, denar pa nazaj na račun. Kako gre to skozi pri RVCju?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
1. če si dovolj velik vrneš proizvajalcu, on pa potem skoz demo enote spravi ven influenserjem :D
2. prodaš kot novo, meh.
3. prodaš z nulo kot demo.
4. če si pa amazon pa vržeš na paleto pa prodaš bulk da si povrneš del cene pa se ne ukvarjaš s tem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Ko sem lani preko Mimovrste kupil sony brezžične slušalke in ob prvi uporabi desna ni delala, sem jih prinesel nazaj, izpolnil obrazec in po njihovem nasvetu uveljavil stvarno napako (namesto garancijskega popravila) in v nekaj dneh na račun dobil vrnjeno celotno kupnino. Menda je tako enostavneje za vse.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Offtopic: a vračilo blaga pri nakupih na daljavo je z novo zakonsko ureditvijo deležno kakšnih sprememb? Ali je še vedno 14 dni za obvestilo prodajalcu in 14 dni za dejansko vračilo?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
Sedaj te bo pa tomi označil za prevaranta.
postopal je čisto korektno in pravilno, oni pa so tudi predlagali boljšo rešitev za njega v okviru zakona.

edit: to da so predlagali stvarno, je sicer proti zakonu, prodajalec ne sme stranki svetovat glede stvarne/garancije, tak da so mu dejansko pomagali.

tak pač je, eni pa vedno vidijo v vsaki transakciji zaroto ;)
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ok, zakaj vedno vračanje kupnine. Zakaj ne zamenjajo artikla?

zdej, če sm kupu slušalke, jih nekako rabim. Ne rabim 1 teden čakat na denar in potem še enkrat nove kupovat... A ni možno, da sam zamenjajo in gremo naprej???
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
trgovec ni garant in ne more presojat če je artikel nepopravljiv, to lahko pooblaščen servis.

njegovo delo pa je odvisno od blagovne znamke.

eni menjajo brez vprašanja, eni pa recimo raje pošljejo novo tipko pa stikalo za menjavo na tipkovnici (logitech) :D

sej ti nič ne brani da druge kupiš takoj :D
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Dober ste se razpisali..Moj tv je še pa kar v škatli in čaka na odločitev..

Dejstvo je ,da pri mimovrste sem rešil ponavadi kar nekaj zadev v enem dnevu.

Tu se pa delajo glupe in čakajo ,da bom lepo rešil mimo njih.

Kot dober prodajalec bi se morali zanimati tudi za poprodajo. Ne pa da se jim sedaj gladko hebe.

Ne iščem nič kar nisem že plačal. Samo da bom pa sedaj čakal na ta TV mesec dni je pa tudi malo huda.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
pritožuješ se da bo predolgo trajalo, a trgovec ti je predlagal da se obrni na servis ker bo prej.

ker sej veš, trgovec bo poslal na ta isti servis da ugotovi kaj je s tvjem, vse kar poskušajo je da ti prišparajo nekaj dni.

s tem ko sebe izključujejo iz enačbe pa bodo poskrbeli za manj šuma, ker boš pri trgovcu oddal, ta bo poslal na servis pa ti povedal kam je šlo, potem boš pa kot klasika, moril trgovcu kaj je s tem, le ta pa v tvojem imenu ne sme poizvedovat na servis.

da boš čakal mesec dni pa je tvoja domneva potegnjena iz riti. serviser v slabi uri pride do ugotovitve in če bo izjava o nepopravljivosti je to takoj, če bo servis pa verjetno tud ne bi smel bit problem glede na to da so tvji sestavljeni v .si ? ne bo pa takoj, to je pa res.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Sploh ne razumem ,kaj se imam jaz za ubadati s teden dni starim izdelkom. Ne dela ,Vrni,

Sem jim tudi ponudil ,da takoj plačam drugega ,tega jim vrnem ,pa naj mi vrnejo denar..Ampak to je že preveč na roko kupcu.

V glavnem ena slabših izkušenj.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
sej to se bo zgodilo, samo trgovec ni garant, ampak v tem primeru gorenje, to še moreš pokapirat.

če bi naročil drugega, oni ti vrnejo kupnino, gorenje ti pa da dobropis za tv za shoppster, pa bo spet slaba izkušnja ne?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Grestr

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
ma kr neki... pač, model je kupu tv, da ga bo gledal, ne pa da bo še 1 mesec čakal, da ga bo gledal... in ne, ni normalno da ne dela... pa si lahko trgovec al pa ne vem kaj... pač, ni zadeve kupil, ker mu je dolgčas v življenju in ne ve kaj bi z denarjem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Car in mercedes

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
To je bistvo vsega.. Imamo bolnika doma ,če že moram naštevati.. In sedaj bom čakal ta servis kot noe barko.

Jaz dobro razumem kdo je prodajalec in kdo proizvajalec ali dobavitelj.

Ampak to ne spremeni dejstva ,da se mora trgovec tudi ko izdelek proda .kupcu nuditi maximalno support .

Če tak trgovec nima dogovora z dobaviteljem, da bi v takem primeru ko gre res za par dni ,in da ima izdelek še vedno na zalogi enostavno izdelek menjal z novim , je to znak da ga kupec po prodaji ne zanima.
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Kaj ste delali s televizorjem da se ga bojiš poslati na servis ? A je kdo scal na kitajca ?
 
  • Haha
Reactions: sajkek

Marxon

Majstr
24. feb 2009
741
383
63
Malo izven teme, pa ne preveč:

Meni niso jasne ameriške prakse spletnih trgovcev, ki ponujajo zelo velikodušne pogoje za vrnitev robe (kot konkurenčno prednost). Vidim pri fotografiji: modeli si naročijo drage dSLRje ali sedaj brezzrcalnike, jih "testirajo" 30 dni, nato pa, če jim ne pašejo, enostavno vrnejo, no questions asked, denar pa nazaj na račun. Kako gre to skozi pri RVCju?
Sem prodajal na Amazonu v US, tako da govorim iz prve roke. Amazon ti kot prodajalcu lepo vračilo robe ne izplača, robo dobiš nazaj v njihovo skladišče in se potem ti odločaš kaj bo z njo. Lahko jo pošlješ nazaj sebi (v Eu se to ne splača), lahko jo daš amazonu na prodajo v bulk ali pa v uničenje. Torej prodajalec ostane brez tiste robe, ki si jo je taka stranka odločila malo stestirat. Sedaj če si sam v US lahko zadevo dobiš k sebi, očistiš in prepakiraš / prodaš kot rabljeno,...
Večina prodajalcev se pač ne bo šla z Amazonom nekaj kregat, ker jim je to pač največji prodajni kanal in ga nočejo zgubiti, tudi če tolče 0.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
A še kar nabijate?

Nakup bil opravljen pred novim zakonom - okvara v roku tedna dni po nakupu. Klic k prodajalcu, da uveljalvaš stvarno napako in kam naj dostaviš TV, da se opravi “pregled” in dokaz, da ne dela - zahtevaš novega ali denar na račun.
Pizdiš kaki peh te je zadel - ampak kaj drugega nimaš za narediti.
Aja - isti špil gre s servisom, kjer pa zna biti jajc “denar nazaj” al “nov”, ker tam se bo pa proizvajalec ozr. uvoznik umešal.

Pa še glede “peha” - mene so v roku 16 dni 2 x “od zadaj” (no - ne mene - mojega Karoqa) - seveda “storilca” pri dveh različnih zavarovalnicah - pa je “veselica” … pa nisem odprl teme na Alterju.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Tako je, poklic jim hebaj vse po spisku, tv pa fukni v skladišče .... potem se pa čudi zakaj se nic ne zgodi ....