Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Zakaj pa ima potem recimo Mimovrste na obrazcu za odstop od pogodbe med vzroki tudi izdelek ne deluje / je okvarjen?

Kaj pa če je DOA? Zakaj ne bi mogel odstopiti od pgodbe?


Če ima nekdo to na njegovem obrazcu, to še ne pomeni, da je tudi zakonsko OK ...

Aja - DOA "po novem" ZVPot-1 pomeni "poslabšanje" za potrošnika, saj je prvo "popravilo" - tu pa sedaj prihaja v špil "dobra poslovna praksa" in "glasovanje z lastno denarnico". Zase vem, da ne bo kupoval tam, kjer bodo v primerih DOA poskušali s "popravilom v sklopu jamstva". Je pa tu seveda štos, da moram biti tudi potrošniki toliko pošteni, da ne "izkoriščamo" odstop od "spletne" pogodbe za primere DOA - ali pa vsaj ustrezno izpolnemo priložen obrazec ...
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.432
1.612
113
Zakonsko je definitivno OK, če ti dajo morebitne dodatne pravice, ki ti jih po zakonu niso dolžni.

Če recimo nismo pošteni pri DOA, na komu je dokazno breme, da ugotavlja, da si vrnil nedelujoč izdelek in kdaj se je pokvaril? Kaj če ga niti sprobal nisi in takoj vrnil, ker ti recimo velikost ni ustrezala ali si ga vmes drugje dobil ceneje.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Ja, tokrat bo očala nabavu pa ne zna izvida prebrat.

Grem po kokice, to bo dolga zgodba :fredi:
 

sousis

Guru
16. nov 2019
1.617
1.084
113
ksz

Lepo prosim za nasvete, da čim hitreje pomagam žlahti in me nehajo gnjavit. Kupili so nov fensi multi skener printer, ni da ni. Prvi dan delal, drugi dan ne več. Kako se zdaj to rešuje po novem ZVPot?

Škatla ima 25kg, servis je na drugem koncu Slovenije, prodajalec pa tudi. Prodajalec ima nekje na spletni strani napisano, da krije poštnino v primeru reklamacije, samo v direktni komunikaciji nič ne pove kako in kaj, samo preusmerja na servis. Žlahta pa (IMHO razumljivo) ni navdušena nad opcijo vlečenja 25 kilske škatle na lokalno pošto in plačevanja pošti za paket.

Poleg tega so razočarani z odnosom trgovca, ki samo nekaj muti že par dni. Kakšne so zdaj opcije za odstop od pogodbe v 14 dneh, če se odločijo za grenenje življenja trgovcu?
 

H19ED

Guru
30. jul 2022
2.917
2.281
113
Jaz bi odstopil od pogodbe, saj artikel ne deluje. Če greš na servis in pod garancijo, boš čakal tudi do 45 dni.

Meni so na Shooppsterju svetovali, da je bolje da odstopim od pogodbe in naročim novi artikel. Če se mi pa ne mudi, pa naj grem na servis in čakam do 45 dni.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
najprej naj pove, ali je bil printer kupljen preko spleta ali v fizični trgovini.
 
22. jul 2007
13.509
1.718
113
124
Napaka je že narejena, ker se je kontaktiralo trgovca za navodila kako in kaj ob napaki in normalno da jih ta preusmerja na servis.
V vsakem primeru če se ga hočejo znebiti , ga je potrebno poslati nazaj trgovcu tudi na lastne stroške, razen če ni drugače navedno na spletni strani in zraven podati pisno odpoved pogodbe - ne rabijo navesti razlog za svojo odločitev.
primer klik
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.804
827
113
toti Maribor
Samo zdaj se bo vsul plaz kritik, da se to ne dela itd. Kako ste lahko taki, da vračate nedelujoče naprave, pa take fore.:evil:
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Ima pa potrošnik v primeru stvarne napake oz. po novem neskladnosti blaga, ki se pokaže v manj kot 30 dneh po njegovi dobavi, t. i. pravico do zavrnitve. V tem času lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo.
 

sousis

Guru
16. nov 2019
1.617
1.084
113
V bistvu je celotna sekcija IV v ZVPot-1 zelo informativna, hvala. Omenjajo tudi prodajalčevo odgovornost za stroške in vzpostavitev skladnosti blaga. Nikjer ni omenjen servis. :p Jasno mi je, da gre hitreje, če ne čakamo še 5 dni, da prodajalec prepošlje servisu, ampak mene ne zanima kaj imajo oni s servisom, samo od prodajalca želimo izdelek, ki dela.