Po zakonu lahko izdelek kupljen na spletu vrneš v roku 14 dni. Jaz bi izdelek vrnil in napisal, da ne dela.
To so tvoja predvidevanja ... Jaz sem imel problem rešen tudi preko servisa v enem dnevu. Res pa je, da je takrat servis dal nov izdelek.Pepe , ne pozabi da je tv crknil v enem tednu.
Moti me ,da bi sedaj čakal na garancijsko popravilo verjetno kar nekaj časa...
Se pravi je opcija menjave ,vračila...dosti bolj hitra .
Ti igraj advokata svojim domačim..
In da ,sigurno bi po enem tednu ,tudi za svoje dobro ime trgovec moral pomagati rešiti oziroma menjati zadevo.
Po enem tednu imam ceremonije. Razumeš ?
Ma sam zapakiraj, reci da je doa in naj ti vrnejo denar...
ZVPot-1 134. člen. 14 dni od nakupa imaš čas, da jih uradno obvestiš, da odstopaš od pogodbe, ne rabiš navesti razloga. in še naslednja 2 tedna, da izdelek vrneš nazaj. To je to, ni tu neke tople vode za odkrivat.
prvič omenjaš, da si kontaktiral servisRazumeš da sem na servis tudi poklical.
In mi reče da je samo odzivni čas 10 dni ?? Halo ,pa kje to mi živimo ?
In zame je velika razlika ali zadeva odpove praktično nova ali pa po enem letu.
In taki veliki trgovci bi morali imeti dogovor z dobaviteljem za takšne primere.
če je vse original zaprto mu vrne kupnino, če pa je zadeva rabljena oz odpakirana, pa ga obvesti, da vračilo ni možno in da artikel lahko pride iskat ali pa mu ga pošljejo nazaj na njegove stroške ....
in v tej tvoji opciji, kaj naredi prodajalec s takim artiklom?
Če sva poštena, a je to stvar kupca? Kupec je kupil in plačal nov izdelek, ki mora delati. Zakon je precej jasen in ni moja stvar, da se ukvarjam s tem, da je izdelek po 1 tednu uporabe defekten.
in v tej tvoji opciji, kaj naredi prodajalec s takim artiklom?
jaz sem govoril o tem ko je on predlagal, da pokvarjen tv zapakiraš nazaj in se greš odstop od pogodbe.če je vse original zaprto mu vrne kupnino, če pa je zadeva rabljena oz odpakirana, pa ga obvesti, da vračilo ni možno in da artikel lahko pride iskat ali pa mu ga pošljejo nazaj na njegove stroške ....
Ne rabi biti original zapakiran, dovolj je da je vrnjen v original embalaži. Pa še to je diskutabilno....če je vse original zaprto mu vrne kupnino, če pa je zadeva rabljena oz odpakirana, pa ga obvesti, da vračilo ni možno in da artikel lahko pride iskat ali pa mu ga pošljejo nazaj na njegove stroške ....
Če sva poštena, a je to stvar kupca? Kupec je kupil in plačal nov izdelek, ki mora delati. Zakon je precej jasen in ni moja stvar, da se ukvarjam s tem, da je izdelek po 1 tednu uporabe defekten.