Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Ne rabi biti original zapakiran, dovolj je da je vrnjen v original embalaži. Pa še to je diskutabilno....
bistvo je neodprt in nerabljen. če želiš po tistem vračati po tistem 14 dnevnem .... res pa je da trgovci včasih kaj vzamejo nazaj, kar jim ne bi bilo treba, potem pa vse obesijo na dobavitelja ....
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
Ti imaš res resne težave
res resno te naj postavim na drugo stran.

se pravi nekdo vrne pokvarjen tv pod pretvezo odstopa od nakupa, trgovec tak tv vrne v prodajo in ti kupiš tak tv.

se ti zdi to pošteno?

al pa še ena druga.

prodajalec ti gre na roko, vrne denar, tv da na servis in ga potem vrne v prodajo, in ti kupiš ta tv.

štima? je sprejemljivo kaj od tega.

al je edino sprejemljivo da pač trgova zaj*beš
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
bistvo je neodprt in nerabljen. če želiš po tistem vračati po tistem 14 dnevnem .... res pa je da trgovci včasih kaj vzamejo nazaj, kar jim ne bi bilo treba, potem pa vse obesijo na dobavitelja ....
Preberi si potem še 142. člen istega zakona, 1. točka pravi (1) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kako bi torej lahko potrošnik ugotovil ali naprava dela v skladu z njenim namenom, kot pa da jo odpre in prižge ;) Ampak, da se razumemo tu je govoraizrecno o nakupu na daljavo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.700
9.485
113
jaz sem govoril o tem ko je on predlagal, da pokvarjen tv zapakiraš nazaj in se greš odstop od pogodbe.
In potem trgovec zadevo proda naslednjemu kupcu, ki mu seveda ta isti televizor ne bo delal..... :bonk: upam, da bo čimveč ljudem to jasno, zakaj se v tem primeru ne dela odstopa od pogodbe.

Je pa tudi res, da so nemški prodajalci glede teh stvari po mojih izkušnjah malo bolje organizirani al kako bi temu rekel. Ko sem kupil dva trenažerja za kolo iz bike24 in je mel en vztrajnik iz centra in je vibriral ko ženska igračka, je bil dost mail s posnetkom težave in vprašanjem oziroma prošnjo za pomoč, kako se lahko obrnem na proizvajalca. Sem dobil nazaj, da so mi v duhu dobrega sodelovanja poslali nov izdelek, da me pa prosijo, če defektni izdelek zapakiram (po možnosti v original embalažo), napopam gor DHL nalepko ki je prišla v PDF priponki maila in pustim na prvi Pošti, da bodo oni poslali proizvajalcu nazaj. Naslednji dan je bil doma nov trenažer.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
Preberi si potem še 142. člen istega zakona, 1. točka pravi (1) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kako bi torej lahko potrošnik ugotovil ali naprava dela v skladu z njenim namenom, kot pa da jo odpre in prižge ;) Ampak, da se razumemo tu je govoraizrecno o nakupu na daljavo.
to ni problematično, samo more pač plačat povrnitev embalaže v prvotno stanje - tu se pa ponavadi pri slovenčkih spet zaplete.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
ej, če zadeva ne dela tako kot si si predstavljal je stvarna, če pa bi zadevo rad vrnil ker si se premislil pa mora biti zapakirana, dve različni stvari.

če je defekt je defekt in se postopa tako kot nekdo to odloči, nikakor pa ne odloča prodajalec, ampak zastopnik ali pa njegov pooblaščeni seviser.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
In potem trgovec zadevo proda naslednjemu kupcu, ki mu seveda ta isti televizor ne bo delal..... :bonk: upam, da bo čimveč ljudem to jasno, zakaj se v tem primeru ne dela odstopa od pogodbe.

Je pa tudi res, da so nemški prodajalci glede teh stvari po mojih izkušnjah malo bolje organizirani al kako bi temu rekel. Ko sem kupil dva trenažerja za kolo iz bike24 in je mel en vztrajnik iz centra in je vibriral ko ženska igračka, je bil dost mail s posnetkom težave in vprašanjem oziroma prošnjo za pomoč, kako se lahko obrnem na proizvajalca. Sem dobil nazaj, da so mi v duhu dobrega sodelovanja poslali nov izdelek, da me pa prosijo, če defektni izdelek zapakiram (po možnosti v original embalažo), napopam gor DHL nalepko ki je prišla v PDF priponki maila in pustim na prvi Pošti, da bodo oni poslali proizvajalcu nazaj. Naslednji dan je bil doma nov trenažer.

ni tolko problem v trgovcih, oni niso garant.

problemi so drugje, kjer se pa zadnja leta ubira precej bližnjic, podobno kot lahko bereš v temi o menjavi motorjev v škodah.
je šlo v drugo smer kot je bilo pred leti, ko so proizvajalci servisirali, menjavali in ostalo na lepe oči trgovcem, zdaj ne plačajo več nič.

iz prve roke, jaz prej v 10 letih nisem videl tolko hin tvjev na policah kot v zadnjem letu ali dveh.

trgovec ne proda naslednjemu, ker je tolko pameten da tak tv ko vzame nazaj ga pogleda, in seveda stranki prijazno svetuje da lahko uveljavlja stvarno ali da v garancijo.

harvey pa bb pregledata take tvje, hn celo pred prodajo na floru odpakira tv pred stranko, da ni pol izgovorov v stilu prodali ste mi razbit tv.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Pa ne se hecat no fantje al pa se pač ene SLO firme ne znajo iti resnega posla. Mimovrste naročeno, odprto, sprobano ni delalo kot mora, vrnjeno preko njihovega obrazca, denar nazaj v par dneh. Mimovrste drugič, šotor, napaka, ker je imel polno čisto drobnih luknjic ko sem ga testno postavil. Zapakiran nazaj, vrnjen v odprti embalaži, denar v 2 dneh na računu.
Amazon, poslal defekten izdelek. Prijava napake preko spleta, poslana nalepka za vračilo odprtega artikla, poslan nov artikel, še predno sem jaz oddal defektnega nazaj na pošto.
Bo dovolj primerov ali še kar ne gre v sistem poslovanja nekaterih?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.700
9.485
113
Že možno, tudi sam sem dal podoben primer. Samo nič od tega kar si napisal ni bil odstop od pogodbe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
resen posel je da s svojim rvcjem pokrivaš goljufije potrošnikov? mkay. :D
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ravno pri mimo vrste sem enkrat kupil izdelek "odprta embalaže". Ni delal. Vrnil nazaj in napisal tudi, da ne dela. Ker sem nesel v njihov center, se mi je zaposlena lepo zahvalila, da sem napisal dejanski razlog, sami očitno tega ne testirajo in potem tak izdelek kroži naprej ...
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Ravno pri mimo vrste sem enkrat kupil izdelek "odprta embalaže". Ni delal. Vrnil nazaj in napisal tudi, da ne dela. Ker sem nesel v njihov center, se mi je zaposlena lepo zahvalila, da sem napisal dejanski razlog, sami očitno tega ne testirajo in potem tak izdelek kroži naprej ...
Tudi moj šotor se je ponovno prodajal s pripisom odprta embalaža in 10% nižjo ceno, čeprav sem sam napisal zakaj vračam in govoril z njihovo reklamacijsko službo. Ampak ta del ni več moja stvar, če se grejo nepošteno poslovno prakso in prodajajo naprej kljub temu, da vejo da ima šotor luknje je njihov problem.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Res je, na Mimovrste že dvakrat vrnil izdelek, ki ni delal, kot bi moral, so ga vzeli in brez komplikacij in vrnili denar. Tudi v Leclercu so mi brez vprašanj vrnili denar za radio, ki na moji lokaciji ni lovil DAB programov.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Pa ne se hecat no fantje al pa se pač ene SLO firme ne znajo iti resnega posla. Mimovrste naročeno, odprto, sprobano ni delalo kot mora, vrnjeno preko njihovega obrazca, denar nazaj v par dneh. Mimovrste drugič, šotor, napaka, ker je imel polno čisto drobnih luknjic ko sem ga testno postavil. Zapakiran nazaj, vrnjen v odprti embalaži, denar v 2 dneh na računu.
Amazon, poslal defekten izdelek. Prijava napake preko spleta, poslana nalepka za vračilo odprtega artikla, poslan nov artikel, še predno sem jaz oddal defektnega nazaj na pošto.
Bo dovolj primerov ali še kar ne gre v sistem poslovanja nekaterih?
defekt
defekt
defekt

dej naroči en artikel, recimo brivnik, ga odpakiraj, potem pa pošlji nazaj z obvestilom da odstopaš od nakupa ker je se znotraj 14dnevnega roka