Pa kaj je s tabo?? Se znaš normalno pogovarjat ali ne?ti nisi pošten že v štartu, tak da tud dalje nima smisla debatirat, pač si balkanec.
Pa kaj je s tabo?? Se znaš normalno pogovarjat ali ne?ti nisi pošten že v štartu, tak da tud dalje nima smisla debatirat, pač si balkanec.
dovolj dolgo sem v retailu, da mam poln k idiotov.Pa kaj je s tabo?? Se znaš normalno pogovarjat ali ne?
Ti imaš res resne težaveti nisi pošten že v štartu, tak da tud dalje nima smisla debatirat, pač si balkanec.
bistvo je neodprt in nerabljen. če želiš po tistem vračati po tistem 14 dnevnem .... res pa je da trgovci včasih kaj vzamejo nazaj, kar jim ne bi bilo treba, potem pa vse obesijo na dobavitelja ....Ne rabi biti original zapakiran, dovolj je da je vrnjen v original embalaži. Pa še to je diskutabilno....
Glede na tvoj nivo komunikacije si edini idot tu, ti. Pa prosim dosti OFF topica.dovolj dolgo sem v retailu, da mam poln k idiotov.
ste me zmotivirali za nov podpis
res resno te naj postavim na drugo stran.Ti imaš res resne težave
Odstopa od pogodbe in navede kot razlog okvaro. Je v redu tako g. tomi?se pravi nekdo vrne pokvarjen tv pod pretvezo odstopa od nakupa, trgovec tak tv vrne v prodajo in ti kupiš tak tv.
Preberi si potem še 142. člen istega zakona, 1. točka pravi (1) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.bistvo je neodprt in nerabljen. če želiš po tistem vračati po tistem 14 dnevnem .... res pa je da trgovci včasih kaj vzamejo nazaj, kar jim ne bi bilo treba, potem pa vse obesijo na dobavitelja ....
Odstopa od pogodbe in navede kot razlog okvaro. Je v redu tako g. tomi?
In potem trgovec zadevo proda naslednjemu kupcu, ki mu seveda ta isti televizor ne bo delal..... upam, da bo čimveč ljudem to jasno, zakaj se v tem primeru ne dela odstopa od pogodbe.jaz sem govoril o tem ko je on predlagal, da pokvarjen tv zapakiraš nazaj in se greš odstop od pogodbe.
to ni problematično, samo more pač plačat povrnitev embalaže v prvotno stanje - tu se pa ponavadi pri slovenčkih spet zaplete.Preberi si potem še 142. člen istega zakona, 1. točka pravi (1) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kako bi torej lahko potrošnik ugotovil ali naprava dela v skladu z njenim namenom, kot pa da jo odpre in prižge Ampak, da se razumemo tu je govoraizrecno o nakupu na daljavo.
In potem trgovec zadevo proda naslednjemu kupcu, ki mu seveda ta isti televizor ne bo delal..... upam, da bo čimveč ljudem to jasno, zakaj se v tem primeru ne dela odstopa od pogodbe.
Je pa tudi res, da so nemški prodajalci glede teh stvari po mojih izkušnjah malo bolje organizirani al kako bi temu rekel. Ko sem kupil dva trenažerja za kolo iz bike24 in je mel en vztrajnik iz centra in je vibriral ko ženska igračka, je bil dost mail s posnetkom težave in vprašanjem oziroma prošnjo za pomoč, kako se lahko obrnem na proizvajalca. Sem dobil nazaj, da so mi v duhu dobrega sodelovanja poslali nov izdelek, da me pa prosijo, če defektni izdelek zapakiram (po možnosti v original embalažo), napopam gor DHL nalepko ki je prišla v PDF priponki maila in pustim na prvi Pošti, da bodo oni poslali proizvajalcu nazaj. Naslednji dan je bil doma nov trenažer.
Tudi moj šotor se je ponovno prodajal s pripisom odprta embalaža in 10% nižjo ceno, čeprav sem sam napisal zakaj vračam in govoril z njihovo reklamacijsko službo. Ampak ta del ni več moja stvar, če se grejo nepošteno poslovno prakso in prodajajo naprej kljub temu, da vejo da ima šotor luknje je njihov problem.Ravno pri mimo vrste sem enkrat kupil izdelek "odprta embalaže". Ni delal. Vrnil nazaj in napisal tudi, da ne dela. Ker sem nesel v njihov center, se mi je zaposlena lepo zahvalila, da sem napisal dejanski razlog, sami očitno tega ne testirajo in potem tak izdelek kroži naprej ...
defektPa ne se hecat no fantje al pa se pač ene SLO firme ne znajo iti resnega posla. Mimovrste naročeno, odprto, sprobano ni delalo kot mora, vrnjeno preko njihovega obrazca, denar nazaj v par dneh. Mimovrste drugič, šotor, napaka, ker je imel polno čisto drobnih luknjic ko sem ga testno postavil. Zapakiran nazaj, vrnjen v odprti embalaži, denar v 2 dneh na računu.
Amazon, poslal defekten izdelek. Prijava napake preko spleta, poslana nalepka za vračilo odprtega artikla, poslan nov artikel, še predno sem jaz oddal defektnega nazaj na pošto.
Bo dovolj primerov ali še kar ne gre v sistem poslovanja nekaterih?