2.) Občutna razbremenitev vzporednih lokalnih cest: manj nesreč, prihranek časa, manj CO2, bistveno višja kakovost življenja stanovalcev ob teh cestah, manj zdravstvenih težav le teh. Koliko je tebi to vredno?
Vprasanje, ce se bo to zgodilo. Dejansko guzve na lokalnih cestah so med delovnimi dnevi zjutraj in popoldne ko ljudje grejo v siht in domov. Ti ljudje se cjazijo po lokalni cesti, ker sparajo na cestnini, recimo iz vrhnike. Ce ze zdaj sparajo, bodo potem prav tako sparal in bodo tistih nekajkrat na leto raje kupovali dnevne/tedenske vinjete.
V mojem primeru vem da se bom manj vozil po avtocestah, pa se ze tko nisem kej dost, ampak zdej takrat k grem na morje in se peljem do postojne, zagotovo nebom preplaceval dnevnih vinjet in bom raje sel po stari cesti. No, smo ljudje s takimi in drugacnimi situacijami, bomo videli kasna bo vecina in povprecje.
Tudi nedeljski vozniki, ki se odpeketajo za kasn vikend na izlete, drugace pa se v sluzbo med tednom ne vozijo po avtocesti, bodo sedaj za tistih parkrat na leto ko grejo na izlet, recimo 20x (vsak 2. teden, ze to je velik estimate) raje sli kar po stari, ker bo 20x 10 se vedno boljse kot 1x200. Torej po nekem predvidevanju celo mogoce, da se za vikende bo vec nedeljskih voznikov po lokalnih cestah.
Se to, celo 25x 10eur bo za mnoge boljse kot 1x200eur.
To da pa majo zdaj ukaz v 14 dneh pripravit analizo in bojni plan.. za tole bi pa jaz enga v glavo pihnu. Kasna postena studija se pa loh naredi v 14 dneh?? To lahko kr z zagotovostjo brez Dannyjevih zvezd vidimo, da bo nepremisljena.
Po drugi strani, po stardecevi logiki, pa itak nimamo kej razmislat. To je (bo) zakon, bodmo tiho in se ga drzmo. Drzava bo ze dolocla omejitve in cene ki bodo za nas vse najbolj varne, saj bo naredila premisljeno studijo situacije in ce se jih bomo drzali, bomo financno najboljse skozi prisli.
lp,
Sasa