Projektanti raznih nadvozov, mostov in podobnih objektov sploh ne razmišljajo o vzdrževanju, ampak samo da dajo iz rok izdelek ( pa čeprav poln napak ).
Zaposleni v SCT-ju, ki je vodja skupine za popravila mi je povedal, da so opozarjali projektanta na možnost težav pri tem tipu dilatacije, vendar ji ni "šmirglal". Po neuradnih podatkih naj bi ta projektant sedaj živel nekje na jugu....
Pri frezanju snega po viaduktih ni nobenega problema do ograje, težava se začne na drugi strani ograje, kjer je zatrpan sneg in je potrebno zadevo odmetati ročno. Ekipa kakih desetih delavcev CP Kranj je sneg odmetavala na viaduktu Tržiška Bistrica po sneženju cel teden, vmes pa je še zmrznil. In to samo v smeri Kranja, ker je v obratni smeri naklon navzven, zato ni potrebe po čiščenju snega.
Projektant bi samo narisal naklon pločnika navzven, ali kakšno muldo, in zadeva bi bila rešena. Nekoč sem se imel priliko z enim pogovarjati o tej zadevi, vendar pa ti ljudje živijo na nekem višjem nivoju in niso dovzetni za mnenja "navadnih smrtnikov".
Žal se bo sedaj gradnja avtocest končala in možnosti sprememb pri kakem objektu na avtocesti tudi teoretično ni več možna.