Teslo v Tesli Y

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.378
1.463
113
Prodat ga ne moreš (cause EV... jebiga), popraviš kar je za popravit in goniš dalje. Še vedno bo cena vzdrževanja večkratnik manj od ICE (pa če upoštevaš kilometrino do 200k ali pa do 1000k km)... Kje je potem šele cena bencina...

Pa tudi če ga prodaš pri 200k ker ga ne bi šravfal, moraš pa nato kupiti novega. Kar je spet - kako si to sploh upam napisati - ekonomski samomor. Kar hočem povedati je, da se "star" avto PRAVILOMA bolj splača popravljati kot kupiti novega.

(Ampak ta pravega flame wara sploh še nisem štartal :-D Evo ga... Če bi moral delati 50k v tesli 3, bi moral razmisliti o kakšnem članstvu v ta prvem S&M klubu za mejo... To je grozno, za crknit... Saj vem, da eni delajo take kilometrine v kangoojih in doblotih, ampak, come on... Nekaj je tudi tvoja hrbtenica vredna...)

Jaz sem sicer oseba, ki bi vozila avto do milijon km, ce bi slo. Zdajsnji ma cez 400kkm, ampak vanj na 3 mesece vrzem 800€.

Mene sicer niti ne zanimajo okvare in te zadeve. Za kalkulacijo bi nekak rad ocenil, za koliko lahko prodam teslo Y po 4h letih in slabih 200k prevozenih.

Se nekaj. Raje novi model SR ali star model 11/2023 LR AWD 40k prevozenih. Star model je dva jurja cenejsi, oboje ob odbitku subvencij
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.884
1.617
113
Jaz sem sicer oseba, ki bi vozila avto do milijon km, ce bi slo. Zdajsnji ma cez 400kkm, ampak vanj na 3 mesece vrzem 800€.

Mene sicer niti ne zanimajo okvare in te zadeve. Za kalkulacijo bi nekak rad ocenil, za koliko lahko prodam teslo Y po 4h letih in slabih 200k prevozenih.
Za ceno niti slučajno ne znam oceniti (morda lahko kdo pomaga tle?) ampak se pa gotovo finančno bolj splača voziti avto še naprej kot prodati.

Kot pri 400k in 50k na leto gotovo že veš tudi sam, je, da je hudič v tem, da si težko že nekaj dni brez avta.

Obenem rabiš zanesljivega mehanika, ki lahko ob pojavu težave vzame avto not naslednji dan (povprečen one man band mehanik tega pogosto ne more, ker ima pač samo 2 roki), uradni servis pa je lahko drag in brez znanja kako reševati probleme na avtu s 400k km... V primeru Tesle pa imaš za resnejše težave servis šele v Zagrebu, kar je spet problem... V takem primeru je lahko nakup novega avta čisto razumna rešitev, ko se enkrat začnejo moteče težave...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.723
11.661
113
ce delas 50k na leto potem kupiš novega in ga cez 3 leta prodaš (tako običajno kot so fafe). Te kmje mora nekdo plačevat 3. oseba in tudi amortizacijo. In to potem ni tvoj direktni problem.
Če špilaš darjana in iz veselja delaš take kmje ker je fajn in to sam financiraš, si pa itak posebne sorte in to ni normalno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.619
7.235
113
pri taščici
Pro ice verjetno popraviš okvaro za 3 mestno cifro pod najblizjim kozolcem, ce imas na EV okvaro na klimi imas takoj 4 mestno cifro.
Ce imas okvaro baterije pa je popravilo v zagrebu 5k, obnovljena na servisu 15, lahko pa tudi vec za druge znamke.
Nissana se pa sploh nihce ne loti. Krulc jih zbira in caka na odgovore nissan evropa.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.919
1.041
113
Heh, kolega glihkar narocu novo Y, dobava marca. Da vidmo kaj bo drugac.

Dva mesca, da je zadeva doma. Y Launch edition, LR... 4,3 s do 100 - straight for KING's of TRAFIC LIGHT'S ;) Kakorkol, izdelana bols k prejsnje, zgleda leps, razlika ocitna. Stara se mi zdej kr mal kmecka zdi. Me ze ma, da bi...
 

Priponke

  • 1000024145-picsay.jpg
    1000024145-picsay.jpg
    208,8 KB · Ogledi: 1
  • 1000024144-picsay.jpg
    1000024144-picsay.jpg
    269,2 KB · Ogledi: 1
  • 1000024151-picsay.jpg
    1000024151-picsay.jpg
    276,5 KB · Ogledi: 1

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
6.043