Viadukt Tržiška Bistrica

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Gorenjska je na splošno znana kot pokrajina, kjer sneg redko pade. In je tako tudi pluženje zelo redko, če sploh kdaj. Za razliko od Primorske, kjer pozimi redno sneži...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Zakaj pa je tak problem samo na tem viadukdu, pri ostalih pa ne?
- viadukte po sloveniji ne gradi samo ena firma
- viadukte po sloveniji ne pluži samo ena firma
- dilatacije so menjali tudi na viaduktu med predoroma trojane in jasovnik, kjer je bil drug izvajalec in drug vzdrževalec (čeprav ne vem, kakšen je bil tu razlog)
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Če imaš dilatacijo prilagojeno plugom, potem ne bi smelo biti težav. Ta dilatacija očitno ni bila.

Sicer pa če plug lahko dvigajo železničarji na lokomotivah na označenih točkah (res pa da ne rabijo čistit vsakega milimetra, ki pade na zemljo), zakaj ne bi mogli tudi cestarji?

Hm bi moral enkrat zraven pa bi videl. Hitrost je pomembna pri pluženju prav tako stik kline s cestiščem.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pač dvigneš plug za kak decimeter za tistih par metrov, pa tista flika pač ne bo dobro splužena. Prava reč, se bo že samo stopila, sol bo še vedno padla gor.

Če ajzenponarji lahko pred vsakim prepustom, mostičkom, podvozom in cestnim prehodom dvigajo plug, pa res ne razumem, kako cestarji ne morejo pred tistimi nekaj viadukti z neustrezno dilatacijo.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Zato se mora splužiti, da ne ostane nekaj metrov snega na cesti. Tisti sneg lahko nato zmrzne in nastane led, imenovano tudi "dila".
Potem pa vozniki se morajo peljati vsaj 130 km/h, ker so plačali avtocesto in imajo to pravico, ni jim pa važno kakšne so vremenske razmere! Vsaj tako so prepričani.
Posledice pa poznamo.