vgradnja lastnih rezervnih delov pri mehaniku

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
zanima me, kakšne imate izkušnje z vgradnjo s seboj prinešenega materiala - zanima me za registrirane obrtne delavnice
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
moj mehanik nikoli ne komplicira, če je zadeva originalno zaprta in ni neka čang šlang firma sva se do sedaj vedno vse zmenila, nosim pa s seboj dele ki so recimo malo bolj specifični in jih je moč dobiti zgolj v tujini, vse ostale dele mi mehanik nabavi precej ceneje kot če bi šel sam v nabavo
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
potemtakem ima on boljše cene za dele, kot če jih ti dobiš iz tujine z 20 - 50% off glede na SLO ceno?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ne vem, ker cena filtrov in olja se mi pri nas ne zdi pretirana, dočim set za popravilo menjalnika za VAG 2.5 tdi so pri nas hoteli 600€, v angliji sem dobil identičen kit ravno tako SKF ležaje z poštnino za 220€, druga cvetka je bila sklopka in hidravlični ležaj, pri nas oboje valeo 300€, v Italiji 140€ sklopka valeo, ležaj mapco
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.946
2.240
113
po navadi ga pokličem in vprašam koliko me pri njemo koštajo kosi in če ne odstopa preveč vzamem pri njemu govorim predvsem o rednih servisih pri katerem seveda vedno prinesem svoje olje pri izrednih zadevah ponavadi moje cene drastično odstopajo od njegovih zato gladko prinesem kose ki jih on potem vgradi
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kar se ve v naprej da bo zamenjano kupim sam, kar se še pri servisu pokaže, da bo za zamenjat pa da on, ker se mi ne da naknadno kupovat pa k njem nosit. oddaljen je nekaj km, pa morem vedno koga za prevoz fehtat. Zakaj pa nabavim sam. Pri lokalnih trgovcih imam nekje med 20-30 posto rabata. on jemlje pri istrih trgovcih in ti proda po ceni napisani na embalaži (polni ceni). Verjetno ima več rabata kot jaz, ker pr vsakem vzame za nekaj kilo EUR na mesec. Njegov čisti dobiček. pa še kaki 2 uri dela vseka, kar je kakih 60 EUR. Če malo poračunamo. za 2 urci 60 EUR, pa na delih še dodatnik vsaj 20 EUR ali še mnogo več, odvisno kaj se rihta. Raje prinesem Svoje dele dobim mnogo ceneje, delo pa nas si zaračuna. Ni čudno da imajo vsi take bajte, boljš so po urni postavki plačani kot jedrsrski fiziki v NEK, zdravniki, pa še kdo zraven. Na meni ne bo služil po evropskih cenah.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Še nisem imel težav z vgradnjo svojih delov, tudi na pooblaščencu. Kako bi bilo z garancijo ne vem, ker običajno grem k preverjenim mehanikom s kvalitetnimi deli (ne neki žnj poceni ponaredki).
Se mi je pa ravno prejšnji mesec zgodil zanimiv primer. Menjava sklopke in vztrajnika:
mehanik 1: LUK komplet 510+delo 150 EUR
mehanik 2: LUK komplet 720
confused-1.gif
+delo 100 EUR
pooblaščenec: LUK komplet+delo 620 EUR
Sam dobim LUK komplet za 420 EUR (v avtotrgovini je cena za neznano stranko 490EUR na gotovino)+150 EUR za menjavo, ker drugi mehanik dvigne ceno dela, če sam prinesem kose. Pri tem imam potencialno težavo, če kaj usuje in moram še enkrat plačevati delo.
Dejansko je bil torej pooblaščenec najcenejši, ob tem, da je zraven račun, garancija in če kaj usuje bo sam zrihtal. Hm, časi se spreminjajo
smile-1.gif
.
Še tole: pooblaščenca sem poklical pošteno in mu razložil zadevo ter ga vprašal, če je sploh smiselno, da trošim njegov in moj čas, če bo zadeva itak šla v nebo. No, moram reč, da sem bil zelo presenečen nad ponujeno ceno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Delavnica, orodje, software, oprema in znanje je zastojn ne? Oziroma pade vse to iz neba kolk sem slišal. Plače nakazuje sosed.
Tak da to je čistih 30€ v žep. Zmaga.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
. No, moram reč, da sem bil zelo presenečen nad ponujeno ceno.

Saj se dostikrat to zgodi. Sploh pri starejših avtih. Majo določene dele v akciji za nižjo ceno kot je neoriginal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Nene, ne gre za original. Original komplet je samo material 900+ EUR (s popustom na starost vozila). Ponudba je vključevala identičen LUK komplet kot ostali.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Delavnica, orodje, software, oprema in znanje je zastojn ne? Oziroma pade vse to iz neba kolk sem slišal. Plače nakazuje sosed.
Tak da to je čistih 30€ v žep. Zmaga.

To mene kot stranko ne zanima. Zanima me cena in nič drugega. Tiste 20 let stare dizalice so verjetno že amortizirane. Ravno dobre 2 leti nazaj mu dam na meganu velik servis naredit. pridem po avto in na račun. Pa začne seštevat cene dol z škatel od delov. pa ga vprašam, kolk ma rabata na te cene, pa reče nič. sem reku al si opica al pa lažnivec, pri tej trgovini ki ti dobavlja imam jest kot uporabni 2x na leto 20 posto rabata. pa je vtihnu in zafarbal. Računal je 120 EUR za delo velikega servisa na bencincu, pa najmanj je mel še 50 EUR na delih, če ne več. Vglavnem skoraj 200 EUR v 3 urah, večina slo pa za to dela 1 teden. Naj si najdejo te mehaniki budale drugje, mene ne več. Ne bi rekel da je nevemm kak zahtevno delo, pa iskanje napak itd, ampak za nekaj vsakdanjega mnogo preveč. vsak dan lahk 10 malih servisov naredi kar je cca jurja čistega. Prvoščim, da se znajdejo ampak na mojih plečih ne. Sem letos drugega našel. Servis na 12 let stari korsi. 55 EUR. 29 EUR deli ( 4l elf 5-40 2x oljni filter, 1x zračni, 1x kabinski). Pa 25 EUR za 2 uri dela, ker je še prednje in zadnje bremze komplet razdru, spucal, pobrusil in avto čez tehnični kot nov. ta drugi avto pr bajt se pa tak na pooblaščenca vozi.
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
zanima me, kakšne imate izkušnje z vgradnjo s seboj prinešenega materiala - zanima me za registrirane obrtne delavnice

Pozitivne. Je pa res, da svoj material prinesem v bolj redkih primerih ampak kadar ga - ni težav.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Delavnica, orodje, software, oprema in znanje je zastojn ne? Oziroma pade vse to iz neba kolk sem slišal. Plače nakazuje sosed.
Tak da to je čistih 30€ v žep. Zmaga.

To mene kot stranko ne zanima. Zanima me cena in nič drugega. Tiste 20 let stare dizalice so verjetno že amortizirane. Ravno dobre 2 leti nazaj mu dam na meganu velik servis naredit. pridem po avto in na račun. Pa začne seštevat cene dol z škatel od delov. pa ga vprašam, kolk ma rabata na te cene, pa reče nič. sem reku al si opica al pa lažnivec, pri tej trgovini ki ti dobavlja imam jest kot uporabni 2x na leto 20 posto rabata. pa je vtihnu in zafarbal. Računal je 120 EUR za delo velikega servisa na bencincu, pa najmanj je mel še 50 EUR na delih, če ne več. Vglavnem skoraj 200 EUR v 3 urah, večina slo pa za to dela 1 teden. Naj si najdejo te mehaniki budale drugje, mene ne več. Ne bi rekel da je nevemm kak zahtevno delo, pa iskanje napak itd, ampak za nekaj vsakdanjega mnogo preveč. vsak dan lahk 10 malih servisov naredi kar je cca jurja čistega. Prvoščim, da se znajdejo ampak na mojih plečih ne. Sem letos drugega našel. Servis na 12 let stari korsi. 55 EUR. 29 EUR deli ( 4l elf 5-40 2x oljni filter, 1x zračni, 1x kabinski). Pa 25 EUR za 2 uri dela, ker je še prednje in zadnje bremze komplet razdru, spucal, pobrusil in avto čez tehnični kot nov. ta drugi avto pr bajt se pa tak na pooblaščenca vozi.

Hehe. Te pa odpri delavnico če je taki biznis in nezahtevno delo. €€ čakajo.
Oziroma še bolje zakaj sploh voziš na servis? Narediš sam in je?


Drugač pa veš kaj majo mehaniki najbolj radi. Ko pridejo taki kot ti, nazaj ker jim je oni za 20€ nekaj zajebal oziroma nekaj ni znal ali pa ni imel orodja. Takrat pa veš, da te bo brez slabe vesti 3 kratno opalo. In ja takega se zavoha kak iz avta stopi zakaj je prišo nazaj.

in ne 10 malih servisov ne gre. Ker rabiš uro do uro pa pol na avto. če šteješ not-ven, čiščenje med avtoma in pa pregled avta med servisom plus servis. kolko vem se pa dela ponavadi 8 ur. Pa še malca je, pa na wc je treba it, pa materjal naročit pa se peljat po materjal. Ampak ti že veš.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ne vem, če se bedake delaš ali kaj. Ne poznam in še nisem videl revnega mehanika. Vsi so veliko nad slo povprečjem. Že to nekaj pove. Če bo pa zafukal pri menjavi filtrov in bremz, potem mu pa res ni pomoči. Še bicikli so za njega prezahtevni.
 

splash

Fizikalc
1. sep 2007
439
49
28
43
Ponavadi grem k mehanikom, ki jim zaupam in vem da mi bodo nabavili in vgradili kvaliteten materijal. Tako da tam vse plačam.

Sem pa enkrat s kompenzacijo dobil dele za mali servis + vodno pumpo. In sem šel do enega mehanika (kateri velja za štručkota), me je pa odslovil in rekel da vgrajuje dele katere samo sam nabavi, ker se mu drugače ne izplača.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Ne vem, če se bedake delaš ali kaj. Ne poznam in še nisem videl revnega mehanika.

To kaj so tu okoliški če grem na obisk se pije za žejo iz zlatih kozarcev penino z zlatimi delčki. Drugega ne poznajo. Sama bogatija.
Na dvorišču itak pod 100k€ v avtih nima noben. Bajte pod 500 jurjev tudi ni. Froci pa diamante serejo, ker jih zobajo namesto arašidov.

Drugače pa kaj še čakaš? nisi še videl revnega mehanika. 30€ na uro da v žep gladko pa še od materjala nekaj preko. Res zakaj nisi mehanik? Al je finta v tem, da bi mogo met mehanik minimalca zato, da boš mel ti servise zastojn?