Citat:
Uporabnik markoman pravi:
Pomerjeno na mestu v leru 14,7 V,ostalo konec tedna,ko gre na tester...
Univerzalnim voltmetrom bi meril napetost med vožnjo tako, da bi priklopil na kontaktne v cigaretni dozi.
Videl bi morebitno nihanje napetosti.
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
Pomerjeno na mestu v leru 14,7 V,ostalo konec tedna,ko gre na tester...
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
bo avtoelektričar probal zrihtat na garancijo ali vsaj kulanco ...
se da popravit?
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Eno mičkeno dvomim. Ni nemogoče, ampak če je to ugotovil nekdo, ki bo poštimal tudi alternator, naj da garancijo (ne na alternator, na rešitev težave). Dopuščam cca 10% možnosti, da boš za 100 evrov imel zrihtan alternator, težava pa bo ostala.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Next...
Zacel ti bo tult lezaj....mehanik ga bo snel...nesu na SKF nato bodo tm ugotovil da je poseben od francoza in da je identicen njihovem sam za 1mm vecji....in bos mogu nacolat za oridzinal francoskega ki ga etak dela skf za njih
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
Pomerjeno na mestu v leru 14,7 V,ostalo konec tedna,ko gre na tester...
Tašča bi rada kupila še tretjega.Citat:
Uporabnik shift pravi:
z citroenom ti ni nikol dolgač.kaj šele če imaš dva