Še dobro da pri mojem sveti vse razen armature in dolgih. In včasih tudi ponoči enostavno prevozim krajše razdalje z dnevnimi lučmi(če ne rabim dolgih) Je pa res da nimam ločenih....
Huh, sem izgleda res preveč ''ozko'' napisal. VAG ima to odlično rešeno (vsaj v zadnjih generacijah, kako je pri prvih ne vem), saj poleg senzorja vključi luči tudi ob drugih pogojih. Npr. pri višjih hitrostih (mislim, da je 145 km/h meja), ob dežju (če delujejo brisalci), pa verjetno je še kakšen.Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Senzor pri tem nima kaksne vecje vloge... ce ni vezan recimo v kombinaciji z brisalci ... Meni tudi senzor odlicno deluje v normalnih pogojih... torej, ce se zapeljem v tunel ali podvoz, se takoj vklopi "nocni rezim" ... torej svetijo spredaj kratke luci in zadaj vse normalno... Ce pa je recimo svetlobe dovolj in je mocnejsi naliv, pa je problem, ker je potrebno luci rocno prizgati, da od zadaj nisi "neviden" ... sploh na AC, ko prsi voda za avtomobilom ali v meglenem dnevu (recimo spomladi ali jeseni), ko je svetlobe dovolj da senzor ne reagira ...
Tisti, ki pa sploh nimajo senzorja in morajo rocno prizigati luci )ocitno je zadnja generacija Cliota taka... vsaj pri nizjih paketih opreme... ker res videvam veliko teh, ki se celo zvecer, ko se ze zacne mraciti, vozijo samo s prizganimi prednjimi LED lucmi ...
Jah, ni nujno. Tudi v avtomobislski industriji se grejo varčevanje pri stroških in naredijo eno enoto za vse verzije avtomobilov, potem pa pri boljših opremah (oz. doplačilu) to zgolj omogočijo. Lep primer je recimo dial staging (inicializacija števcev) pri Octaviji II FL. Superb to ima recimo že serijsko, pri Octaviji pa to ni omogočeno (no, morda je v L&K opremi), da ni tako ''prestižna''Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Sami problemi s temi novotarijami, a ne..? Če je firma naredila na tak način, je že vedela zakaj.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Jah, ni nujno. Tudi v avtomobislski industriji se grejo varčevanje pri stroških in naredijo eno enoto za vse verzije avtomobilov, potem pa pri boljših opremah (oz. doplačilu) to zgolj omogočijo. Lep primer je recimo dial staging (inicializacija števcev) pri Octaviji II FL. Superb to ima recimo že serijsko, pri Octaviji pa to ni omogočeno (no, morda je v L&K opremi), da ni tako ''prestižna''Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Sami problemi s temi novotarijami, a ne..? Če je firma naredila na tak način, je že vedela zakaj..
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Jah, ni nujno. Tudi v avtomobislski industriji se grejo varčevanje pri stroških in naredijo eno enoto za vse verzije avtomobilov, potem pa pri boljših opremah (oz. doplačilu) to zgolj omogočijo. Lep primer je recimo dial staging (inicializacija števcev) pri Octaviji II FL. Superb to ima recimo že serijsko, pri Octaviji pa to ni omogočeno (no, morda je v L&K opremi), da ni tako ''prestižna''Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Sami problemi s temi novotarijami, a ne..? Če je firma naredila na tak način, je že vedela zakaj..
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/S3oQDW2aHAQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Notranjost? Števci in armaturna se na A klasi prižgejo preko svetlobnega senzorja ... vsaj pri W169 (način Auto).
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Notranjost? Števci in armaturna se na A klasi prižgejo preko svetlobnega senzorja ... vsaj pri W169 (način Auto).
Ja, pišem za W169.
Temu se reče polovično implementirana rešitev. Mi gre vedno na smeh, ko vidim čez dan optimističnoCitat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
V glavnem, kako je s prižiganjem ene meglenke pri zavijanju pri določenih avtomobilih(fiat, peugeot,..)v dnevnem času, ker po logiki bi morala stvar delovati le v nočnem času, da ti razsvetli del cestišča-ovinka v katerega zavijaš, ker po dnevi je stvar brezveze.
Popolnoma isto ni, saj je tam ločena žarnica, ampak je pa funkcionalnost pravilno nastavljenih meglenk identična dnevnim lučem. Kar se tiče stopnje opreme (oz. deželna oprema oz. doplačila) in aktiviranosti posameznih funkcij to drži za druge funkcije (udobje, fancy, itd.). Pri lučeh pa je običajno vezano na same zakonodajne zahteve posameznih trgov (čeprav v EU naj bi bilo to poenoteno). Recimo ZDA imajo bistveno drugačne nastavitve in običajno so pri VAG-u enaki moduli, kateri se dajo nastavit na več različnih načinov delovanja.Citat:
Uporabnik gringo512 pravi:
Če potegnem črto, dodatna kratka luč ali meglenka je pri nekaterih avtih isti šmoren, samo na kompjuterju je potrebno potem to sprogramirat glede na nivo opreme. Se motim ?
Skratka gre še za en polizdelekCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Temu se reče polovično implementirana rešitev. Mi gre vedno na smeh, ko vidim čez dan optimističnoCitat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
V glavnem, kako je s prižiganjem ene meglenke pri zavijanju pri določenih avtomobilih(fiat, peugeot,..)v dnevnem času, ker po logiki bi morala stvar delovati le v nočnem času, da ti razsvetli del cestišča-ovinka v katerega zavijaš, ker po dnevi je stvar brezveze..
To je še en dokaz, da kljukica pri neki opremi še ne pomeni, da je funkcionalnost te opreme ista in primerljiva z drugimi. Je bilo že včasih tako, recimo delovanje ABS zavor, ko so imeli evropski avtomobili že novejše generacije ABS-a, kjer te je le ta zgolj malo ''pobožal'' po nogi, ti je recimo pri kakšnem novem korejskem avtomobilu skoraj nogo zlomilo.
Kot lastnik imaš vsekakor moralno pravico, da ga imenuješ kot hočešCitat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Skratka gre še za en polizdelek
A nimaš CitroenaCitat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Na srečo nisem lastnik