Dnevne luči in funkcija AUTO

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
Še dobro da pri mojem sveti vse razen armature in dolgih. In včasih tudi ponoči enostavno prevozim krajše razdalje z dnevnimi lučmi(če ne rabim dolgih) Je pa res da nimam ločenih....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Senzor pri tem nima kaksne vecje vloge... ce ni vezan recimo v kombinaciji z brisalci ... Meni tudi senzor odlicno deluje v normalnih pogojih... torej, ce se zapeljem v tunel ali podvoz, se takoj vklopi "nocni rezim" ... torej svetijo spredaj kratke luci in zadaj vse normalno... Ce pa je recimo svetlobe dovolj in je mocnejsi naliv, pa je problem, ker je potrebno luci rocno prizgati, da od zadaj nisi "neviden" ... sploh na AC, ko prsi voda za avtomobilom ali v meglenem dnevu (recimo spomladi ali jeseni), ko je svetlobe dovolj da senzor ne reagira ...

Tisti, ki pa sploh nimajo senzorja in morajo rocno prizigati luci )ocitno je zadnja generacija Cliota taka... vsaj pri nizjih paketih opreme... ker res videvam veliko teh, ki se celo zvecer, ko se ze zacne mraciti, vozijo samo s prizganimi prednjimi LED lucmi ...
Huh, sem izgleda res preveč ''ozko'' napisal. VAG ima to odlično rešeno (vsaj v zadnjih generacijah, kako je pri prvih ne vem), saj poleg senzorja vključi luči tudi ob drugih pogojih. Npr. pri višjih hitrostih (mislim, da je 145 km/h meja), ob dežju (če delujejo brisalci), pa verjetno je še kakšen.
Tako da izgleda je tudi pri avtomatskih lučeh razlika v izvedbi. In absolutno bi jih morali prepovedat brez ustrezno delujočega sistema avtomatskega vklopa kratkih luči, saj se potem, kot si že omenil, kup ljudi vozi po temi samo z dnevnimi lučmi.

Tukaj bi dodal še to, da bi morali prepovedat tudi delovanje dnevnih luči ob vključenih kratkih, saj videvam ponoči vedno več ''novoletnih smrekic'' s kratkimi lučmi, zraven pa kup LED-ic, katere ne pripomorejo k ničemer, razen zmedi (oz. pri nekaterih tudi zaslepitvi) nasproti vozečih. Poleg večje porabe
grims-1.gif
.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Sami problemi s temi novotarijami, a ne..? Če je firma naredila na tak način, je že vedela zakaj.
Jah, ni nujno. Tudi v avtomobislski industriji se grejo varčevanje pri stroških in naredijo eno enoto za vse verzije avtomobilov, potem pa pri boljših opremah (oz. doplačilu) to zgolj omogočijo. Lep primer je recimo dial staging (inicializacija števcev) pri Octaviji II FL. Superb to ima recimo že serijsko, pri Octaviji pa to ni omogočeno (no, morda je v L&K opremi), da ni tako ''prestižna''
grin1.gif
.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa škodilaki (Octavije, Fabije), Golf V/VI, Poloti... Skratka vsi, ki imajo na poziciji 0 (ugasnjene luč) priklopljene dnevne in nimajo senzorja. V tem primeru e bolje da so prižgane vse luči).
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zanimivo oz butasto ima rešeno A klasa. Avto ima klasične halogenke z Auto senzorjem luči.

V auto načinu vedno svetijo vse luči, enako, kot če bi fizično prižgal na kratke luči. Edino notranjost ni osvetljena pri auto.
Fail.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Sami problemi s temi novotarijami, a ne..? Če je firma naredila na tak način, je že vedela zakaj.
Jah, ni nujno. Tudi v avtomobislski industriji se grejo varčevanje pri stroških in naredijo eno enoto za vse verzije avtomobilov, potem pa pri boljših opremah (oz. doplačilu) to zgolj omogočijo. Lep primer je recimo dial staging (inicializacija števcev) pri Octaviji II FL. Superb to ima recimo že serijsko, pri Octaviji pa to ni omogočeno (no, morda je v L&K opremi), da ni tako ''prestižna''
grin1.gif
.

Že na Golfu IV (letniki 2001 in navzgor oz. immo 3 sistem) se da s software modom vključiti samo osvetlitev kazalcev/displayev pri sicer izključenih lučeh. Uporabno pri vožnji skozi tunele.
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.984
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Sami problemi s temi novotarijami, a ne..? Če je firma naredila na tak način, je že vedela zakaj.
Jah, ni nujno. Tudi v avtomobislski industriji se grejo varčevanje pri stroških in naredijo eno enoto za vse verzije avtomobilov, potem pa pri boljših opremah (oz. doplačilu) to zgolj omogočijo. Lep primer je recimo dial staging (inicializacija števcev) pri Octaviji II FL. Superb to ima recimo že serijsko, pri Octaviji pa to ni omogočeno (no, morda je v L&K opremi), da ni tako ''prestižna''
grin1.gif
.
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/S3oQDW2aHAQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tole ima pri Octavii RS-ka.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Notranjost? Števci in armaturna se na A klasi prižgejo preko svetlobnega senzorja ... vsaj pri W169 (način Auto).

Ja, pišem za W169.
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
Sicer ne gre za isto stvar, ampak ima verjetno veze z funkcijo - AUTO pri lučeh ali pa tudi ne
sprasujem se.gif


V glavnem, kako je s prižiganjem ene meglenke pri zavijanju pri določenih avtomobilih(fiat, peugeot,..)v dnevnem času, ker po logiki bi morala stvar delovati le v nočnem času, da ti razsvetli del cestišča-ovinka v katerega zavijaš, ker po dnevi je stvar brezveze.

Me je zadnjič ta meglenka skoraj zmotila v krožnem križišču, ker sem že mislil da je voznik dal smerokaz in sem skoraj zapeljal v krožišče, saj vem boste rekli da naj vrnem izpit, če ne ločim bele od oranžne barve ampak se je takrat vse bleščalo zaradi sonca.
tongue-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Notranjost? Števci in armaturna se na A klasi prižgejo preko svetlobnega senzorja ... vsaj pri W169 (način Auto).

Ja, pišem za W169.

No, to kar pišeš ni res. Pri W169 se ti v načinu Auto v vožnji skozi tunel samodejno prižge osvetlitev števcev/armaturne.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
V glavnem, kako je s prižiganjem ene meglenke pri zavijanju pri določenih avtomobilih(fiat, peugeot,..)v dnevnem času, ker po logiki bi morala stvar delovati le v nočnem času, da ti razsvetli del cestišča-ovinka v katerega zavijaš, ker po dnevi je stvar brezveze.
Temu se reče polovično implementirana rešitev. Mi gre vedno na smeh, ko vidim čez dan optimistično
grin1.gif
.
To je še en dokaz, da kljukica pri neki opremi še ne pomeni, da je funkcionalnost te opreme ista in primerljiva z drugimi. Je bilo že včasih tako, recimo delovanje ABS zavor, ko so imeli evropski avtomobili že novejše generacije ABS-a, kjer te je le ta zgolj malo ''pobožal'' po nogi, ti je recimo pri kakšnem novem korejskem avtomobilu skoraj nogo zlomilo
grin1.gif
.
 

gringo512

Zelenc'
12. avg 2012
27
0
1
No mene je zanimalo točno to, kar je mtl napisal:

gringo512: pri kar nekaj starejših VAG avtomobilih se da nastavit dnevne luči kot si želiš. Recimo pri Octaviji 2 pred faceliftom (facelift ima, kot so že napisali, posebno žarnico pri meglenkah zgolj za dnevne luči) se brez težav nastavi, da so vključene zgolj meglenke (brez parkirnih, notranje osvetlitve, itd.), hkrati se jim zelo zmanjša svetilnost in tako zagotovi, da to ni moteče za nasproti vozeče. Dejansko je potem moč teh meglenk v funkciji dnevnih luči identična predpisani moči dnevnih luči (21W). Meglenke v funkciji meglenk sicer še vedno delujejo s polno svetilnostjo.

Sicer v knjižici avta najdem popolne specifikacije vseh žarnic, ki jih lahko sam menjam. Meglenke pa spadajo pod žarnice, ki jih lahko menja samo pooblaščen serviser, posledično ne piše tipa žarnice. Je pa na videz identična oni žarnici od kratkih luči - H7 12/55, pa še sveti za moje pojme enako.

Če potegnem črto, dodatna kratka luč ali meglenka je pri nekaterih avtih isti šmoren, samo na kompjuterju je potrebno potem to sprogramirat glede na nivo opreme. Se motim ?
confused-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik gringo512 pravi:
Če potegnem črto, dodatna kratka luč ali meglenka je pri nekaterih avtih isti šmoren, samo na kompjuterju je potrebno potem to sprogramirat glede na nivo opreme. Se motim ?
confused-1.gif
Popolnoma isto ni, saj je tam ločena žarnica, ampak je pa funkcionalnost pravilno nastavljenih meglenk identična dnevnim lučem. Kar se tiče stopnje opreme (oz. deželna oprema oz. doplačila) in aktiviranosti posameznih funkcij to drži za druge funkcije (udobje, fancy, itd.). Pri lučeh pa je običajno vezano na same zakonodajne zahteve posameznih trgov (čeprav v EU naj bi bilo to poenoteno). Recimo ZDA imajo bistveno drugačne nastavitve in običajno so pri VAG-u enaki moduli, kateri se dajo nastavit na več različnih načinov delovanja.

Kateri Seat sploh imaš?

V info: od danes naprej se dva Superba II letnik 2008 (ti še nimajo dodatnih žarnic) vozita z dnevnimi lučmi v meglenkah in tako prizanašata xenonkam
aplauz.gif
.
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
V glavnem, kako je s prižiganjem ene meglenke pri zavijanju pri določenih avtomobilih(fiat, peugeot,..)v dnevnem času, ker po logiki bi morala stvar delovati le v nočnem času, da ti razsvetli del cestišča-ovinka v katerega zavijaš, ker po dnevi je stvar brezveze.
Temu se reče polovično implementirana rešitev. Mi gre vedno na smeh, ko vidim čez dan optimistično
grin1.gif
.
To je še en dokaz, da kljukica pri neki opremi še ne pomeni, da je funkcionalnost te opreme ista in primerljiva z drugimi. Je bilo že včasih tako, recimo delovanje ABS zavor, ko so imeli evropski avtomobili že novejše generacije ABS-a, kjer te je le ta zgolj malo ''pobožal'' po nogi, ti je recimo pri kakšnem novem korejskem avtomobilu skoraj nogo zlomilo
grin1.gif
.
Skratka gre še za en polizdelek
tongue-1.gif