Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
baterije ne moreš izpraznit ... izprazni se lahko le tako, če slušajno pri kakem mehaniku pustiš avto v N, pa klimo na full. ker potem bencinski motor laufa v prazno in ne polni baterije ...
Ko rečem izprazniti , seveda ne mislim do konca, ampak do varne meje %, ko nato avtomatično preklopi na bencinski motor.

Tega pa nisem vedel, da jo dejansko lahko do konca izprazniš. A to drži?!? Ker podobna situacija zgoraj opisani bi bilo kakšno večurno stanje v neki večkilometrski gužvi na vročini s prižgano klimo, kjer se praktično nikamor ne premakneš.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne moreš do konca izpraznit, ti Toyota tega ne dovoli. Je vse trotl zihr narejeno. :)
Ko pade napolnjenost visokonapetostne baterije pod določen nivo, se avtomatsko prižge bencinski motor in prisilno polni visokonapetostno baterijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
mislim, bencinski motor itak stalno nekaj brunda zraven, samo takrat, ko % polnosti baterije pade, brunda več. :) long story short. :p

da jo dejansko do konca izprazniš, mora biti res splet okoliščin. ob tvoji situaciji, pač bencinski motor laufa in se spotoma polni. tako da se baterija ne izprazni tudi če stojiš na mestu. takrat daš itak v P, kjer se baterija ob teku motorja normalno polni.

mora biti res spet okoliščin, da se izprazni, ker zelo redko oz. bolje rečeno nikoli v N. in edino v N bi se lahko to dogodilo. tako, da enostavno, kadar mi kdo reče, naj dam avto v N, rečem, da nima, da je hibrid, da dam lahko edino v P.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
V N moraš imeti edino v kakšni avtopralnici, ki te za kolo vleče naprej. Jaz sem prišel samo do opozorila naj dam v P, ne vem kaj bi se zgodilo če bi čakal še naprej v N, verjetno se na neki točki avto ugasne in močno dvomim da bi bile kakšne hude posledice.

Sicer pa pri 40% baterije (pri NiMh) začne polnit bencinski motor, sem za foro v teh pogojih enkrat gnal avto v poden in sem prišel na 32%, torej kljub temu da je bila baterija razmeroma prazna je ob priganjaju še nekaj časa sodelovala pri sistemski moči. Redko se zgodi da bi 120 konj potreboval brez prestanka, vedno ko je vmes pavza ali zaviranje se baterja polni, ne moreš zmagat, da bi jo spraznil :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
V nobenem (pri normalni uporabi brez predelav) primeru ne moreš izpraznit pod mejo, ki še zmore zagnat motor. Tudi če ti zmanjka bencina bo na elektriko delal samo toliko, da bo še vedno nekaj ostalo baterije.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Zanimivo, da ti v N ne zažene po potrebi motorja, ampak najbrž je dobro imeti tudi takšno možnost za kakšne servise ipd. ko si res ne želiš, da bi se ti vmes še zagnal motor. Hvala vsem za vse te informacije:)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Zdaj pa si vzami eno uro ali uro in pol časa pa pojdi do salona pa se en krog pelji. Da vidiš kako to deluje v praksi.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Včeraj sem imel pri kolesarski vožnji na vršič, priložnost slišati glsnost novega priusa pri vožnji v hrib. Sem bil presenečen, da je bil eden od tišjih avtomobilov.
Ja moram tudi sam reči, da mi ni čisto jasno od kje ta gonja, da se CVT tako grozno dere. Tudi sam sem prvič poizkusil avto s CVT menjalnikom (Corolla 2.0) in moram reč, da sem prijetno presenečen. Ja saj je malce drugačen občutek ko ga pohodiš (ne znam niti dobro opisat) samo da bi se pa tako grozno drl kot eni pišejo tukaj pa sploh ne. Tudi moj sedanji bencinar, ko ga pohodim in ko je v visokih obrati se "dere" in to nič dosti manj kot Corolla 2.0.

Lp
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Koliko nasprotujočih si odgovorov, sm čist zmeden zdej ... najboljš kr gas do daske kr bo pa bo :p
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Teh 189 km/ je omejenih zaradi električnega motorja sem prebral nekje na tem forumu. A pa doseže teh 189 km/h tako normalno, ali potrebuje celo večnost do tja? Saj ne da bi v bistvu sploh rabil voziti tako hitro, samo zanima me. Na testni vožnji sem vozil po omejitvah, tako da nisem testiral končne hitrosti, v Nemčijo pa nisem šel z njim:oops1:
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Teh 189 km/ je omejenih zaradi električnega motorja sem prebral nekje na tem forumu. A pa doseže teh 189 km/h tako normalno, ali potrebuje celo večnost do tja? Saj ne da bi v bistvu sploh rabil voziti tako hitro, samo zanima me. Na testni vožnji sem vozil po omejitvah, tako da nisem testiral končne hitrosti, v Nemčijo pa nisem šel z njim:oops1:

Pride kar hitro do končne hitrosti, brez skrbi. :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
samo en mali update. ta vikend sem se veliko prevozil. tankal sem v vasici Obdach, nato 16km do Spielberga, tam pa potem od Spielberga do kraja St. Marein im Mürztal, skratka praktično od dirkališča do prenočišča po avtocesti, razen predorov večino časa tempomat na 140km/h, trasa pa precej zavita in razgibana. do povratka včeraj je bila po BC-ju poraba 5.0, včeraj potekm ko sem na Lukovici tankal po 740km pa je bila po BC 5.1, po spritmonitorju pa 5.3l/100km. 83km/h povprečna hitrost. Toyota Prius, tretje generacije. s hybridom se da lepo peljati tudi po avtocesti. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in 2CV

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Bencinska mazda 6 G145 karavan 2016 pri enakih pogojih: 6,3 l/100 km. Po mestu pa seveda precej več kot prius hibrid, a še vedno povprečje celega tanka skoraj nemogoče več kot 7 (seveda ne samo mestne vožnje).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Kako veš da pri "enakih pogojih"? A si ga zasledoval, pa ne preblizu da bi bil v zavetrju, ker potem spet niso enaki pogoji :p

Saj je lepo slišati posamezne izkušnje, sploh če je opis dovolj podroben, ampak da bi se pa teh številk oklepal do decimalke natančno je pa too much, pri takih vožnjah takoj lahko pride do pol litra razlike gor ali dol.

Dovolj dober približek na AC je edino tako da umeriš hirtost po GPS, umeriš BC napako, greš en odsek AC brez prometa odpeljat v obe smeri, da izničiš veter in višinsko razliko. Pa še pri takem testu bi hitro falil dcl ali dva.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ne, nisem vozil za njim, ker bi bilo premalo Cx. :)

Pot do Dunaja in nazaj, 4 osebe v avtu (2 majhna otroka), torej ekvivalent dvema odraslima z 90 kg. 140 tempomat, 110 tuneli. Okrog Wiener Neustadta vedno kar konkretno, ampak je bilo res tja in nazaj, veter pa po občutku nikoli ni bil v hrbet.