Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Ok to je bila zdaj malo čudna debata o nezgodah pri pihanju v noge :p

Ampak ko smo že pri klimi, glede na to, da je elektronska oziroma, da ima elektronski kompresor, ali to kaj spremeni zadeve pri gretju? Ali je treba vseeno počakati, da se motor dovolj ogreje za topel zrak, tako kot pri klasiki?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Klima kompresor deluje samo v ciklu hlajenja, v obratnem ciklu (gretje) deluje samo pri Priusu PHV, tam ima tudi vbrizg tekoče faze, da je gretje bolj učinkovito.

Če se ne motim ima za "front defrost" PTC heater, tam ranga 600W, tako da "mlačno" začne pihat takoj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
A ti resno pričakuješ odgovor na taka butasta vprašanja? Vse imaš v ceniku/katalogu in tudi tel. številko v oglasu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Glede klime upam da nima isto kot prius in lahko kombiniraš sprednje steklo in reže v armaturki. To mene najbolj moti, da ni. V noge mi pa ne piha razen pri gretju.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.675
1.041
113
Kaksno dejstvo je to glede nepihanja v noge? Prosim za kaj fabrisko napisanega, da je tako, ne rekla-kazala. Sicer pa dlakocepljenje, da ga ni.
 

Rocket500

Zelenc'
3. jul 2019
8
1
3
No saj ni bilo tako hudo, da ne bo zdaj kdo odvrnjen od avta zaradi klime, kogar zanima bo itak šel na ogled. Drugače je za vozit super avto. Najboljša sta se mi zdela pač hibridni pogon z avtomatikom, kjer pri vključevanjih, krožnih samo pohodiš gas in že leti. Pa radarski tempomat od 0 kmh je tudi super zadeva, je zanimiv občutek ko pustiš avtu, da sam vozi, ko si navajen starih ročnih avtov :).

Naslednji teden sem se zmenil, da še 2.0 sprobam.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
A se nikomur ne zdi 1.8 hibrid malce preveč len? Saj iz nule lepo spelje... samo če je pa potrebno kaj bolj dinamično prehitet, je pa žalost. Pri kick down sicer postane glasen, potegne pa ne in ne...
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
Pogrešal sem občutek, da lahko varno prehitim na relativno skopo odmerjeni ravnini. Sicer imaš za trenutek že občutek, da bo potegnilo, potem pa kot da bi šlepal prikolico zadaj. Ja, dizlca je bila za prehitevat proti tem zakon.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Prehiteva vsaj svojim konjem in masi primerno, prej bi rekel, da še bolje, ker ni take luknje pri kickdownu.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
No ja, prvič po dolgem času sem med prehitevanjem mogel odstopit. Res je, da je bila testna vožnja in sem pričakoval od avtomobila očitno preveč. Dolgočasno ko hudič.

Mogoče je tudi, da je bilo s testnim avtomobilom kaj narobe. Npr v vrhniški klanec navzgor se je bencinar vrtel z nerazumljivo visokimi vrtljaji kljub temu, da ga nisem priganjal. (je pa res, da potem po ravnini so šli vrtljaji lepo na cca 1500...)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.387
2.374
113
Pomurje
matjazy vsaj kak prispevek ali forum si preberi in se pouči o zadevi preden jo greš preizkusit. Bo ti lažje razumljivo zakaj avtomobili drugače delujejo.

Če si prestopil iz A6 v corollo boš negativno presenečen. Če iz golfa 5 tdi 90KM boš mislil da voziš spaceshutlle.
Če primerajš z golf 7 tdi ali tsi, ti bo jasno, da je vožnja v Vrhniški klanec ugodnejša z Golfom, po ravnem pa je ekvivalent s Corollo. Za po mestu pa vse kar ni hibrid ali elektrika nima šans. In ja v mestu tudi X6 M50d ali A7 50tdi nimajo za burek napram 4x cenejšemu avtu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
Npr v vrhniški klanec navzgor se je bencinar vrtel z nerazumljivo visokimi vrtljaji kljub temu, da ga nisem priganjal. (je pa res, da potem po ravnini so šli vrtljaji lepo na cca 1500...)
Normalno delovanje cvt-ja. bolj kot je obremenjen višji bojo obrati. In vrhniški klanec je kr zajebana zadeva kaj se moči tiče.