Kje smo zmagali tu? To je imela nasa ateca 2017 in ima moj a3 2010 letnik (tale sicer samo vzdolzno...) cudi me, da nima vec avtov tega.Samodejno parkiranje - dober prikaz:
Gas ali tipka, ja. Dela pa ok, sem probal v praksi tudi sam. Kljub temu, da je gumb za pritisnit ali gas, je to mnogo boljše kot pri ročnem menjalniku vsakič speljevat pa prestavljat.To, da je treba za speljevanje tipko pritiskat mi je zelo moteče... Verjamem, da je zaradi varnosti, lahko bi pa bila opcija, da se vsaj začasno to izklopi in avto speljuje sam, ko se pred njim prostor sprosti. Za kakšne zastoje na avtocesti idealka pa brez posebne nevarnosti.
Drugače zadeva kul dela
Prikaz funkcije delovanja pač. Nič novega.Kje smo zmagali tu? To je imela nasa ateca 2017 in ima moj a3 2010 letnik (tale sicer samo vzdolzno...) cudi me, da nima vec avtov tega.
Kljub temu, da je gumb za pritisnit ali gas, je to mnogo boljše kot pri ročnem menjalniku vsakič speljevat pa prestavljat.
Točno to kar pišeš sem tudi sam opazil, zato sem speljeval preko gas pedala in ga zadržal za sekundo dlje, da je avto malo bolj potegnil. Največji zamik pa počasnot je takrat, ko imaš v ECO mode, to pa je itak verjetno v večini časa, če si v koloni. Zato - pedal pa držat za sekundo dlje.Na tistem posnetku me moti to da je speljevanje tako polžje, kljub temu da pritisneš tipko za speljat dovolj zgodaj. Sem gledal še en nemški video, kjer omenjajo da z gas pedalom lahko varnostno razdaljo vedno še zmanjšaš in lahko tudi spelješ bolj odločno, brez da bi se tempomat ugasnil. Jaz bi ta sistem vsekakor uporabljal na tak način, torej spelješ z gas pedalom potem naj pa avto sledi tistemu spredaj.
Edit, še omenjen nemški video:
Včeraj sem imel pri kolesarski vožnji na vršič, priložnost slišati glsnost novega priusa pri vožnji v hrib. Sem bil presenečen, da je bil eden od tišjih avtomobilov.
Me pa zanima, kakšne so zmogljivosti, ko zmanjka baterije. In lastniki, ki ste se vozili z Priusi in Corollami Hybrid na Vršič, ali baterija zdrži do vrha?
Je bilo že večkrat povedano. Toyotin sistem nima elektromotorja kot dodatek ampak je nepogrešljiv del pogonskega sklopa. In zato je bencinski motor tako narejen da v vsakem trenutku zraven deluje elektro motorTole z Atkinsonovim ciklomda pri Toyotinih hibridih nujno rabiš še pomoč elektromotorja, da se izenačijo nekje po moči?
Saj se razume, da hibrida kupuješ, da varčuješ z gorivom, ne da dirkaš, ampak me čisto tako zanima ta razlika v praksi.
Razen najbrž ko izprazniš baterijo (zaradi pretiravanja, recimo primer zgoraj hitre vožnje po alpskih cestah)? Ali tudi takrat dela elektromotor, le da energijo pridobiva od bencinskega in se to potem še dodatno pozna na upadu moči?
To seveda ni res... vsaj v mojem primeru ne. Mi binglja za porabo...