Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Primerjava Mondeo hybrid vs. Corolla hybrid - vklopi angleške podnapise:
Zakjuček - mondeo je slaba kopija toyotine hibridne tehnologije.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
To, da je treba za speljevanje tipko pritiskat mi je zelo moteče... Verjamem, da je zaradi varnosti, lahko bi pa bila opcija, da se vsaj začasno to izklopi in avto speljuje sam, ko se pred njim prostor sprosti. Za kakšne zastoje na avtocesti idealka pa brez posebne nevarnosti.

Drugače zadeva kul dela
Gas ali tipka, ja. Dela pa ok, sem probal v praksi tudi sam. Kljub temu, da je gumb za pritisnit ali gas, je to mnogo boljše kot pri ročnem menjalniku vsakič speljevat pa prestavljat.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.505
113
Kljub temu, da je gumb za pritisnit ali gas, je to mnogo boljše kot pri ročnem menjalniku vsakič speljevat pa prestavljat.

Ja, ni dvoma kaj je boljše :) Da ne omenjam hitrejšega speljevanja, posledično manjših zastojev, posledično prišparanje pri infrastrukturi in izpustih.

Ampak pri nas se bo še desetletja žulilo ročne drkalice in spalo pred križišči. Prišparamo tukaj, veliko več izgubimo drugje, jebi ga.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Na tistem posnetku me moti to da je speljevanje tako polžje, kljub temu da pritisneš tipko za speljat dovolj zgodaj. Sem gledal še en nemški video, kjer omenjajo da z gas pedalom lahko varnostno razdaljo vedno še zmanjšaš in lahko tudi spelješ bolj odločno, brez da bi se tempomat ugasnil. Jaz bi ta sistem vsekakor uporabljal na tak način, torej spelješ z gas pedalom potem naj pa avto sledi tistemu spredaj.

Edit, še omenjen nemški video:
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Na tistem posnetku me moti to da je speljevanje tako polžje, kljub temu da pritisneš tipko za speljat dovolj zgodaj. Sem gledal še en nemški video, kjer omenjajo da z gas pedalom lahko varnostno razdaljo vedno še zmanjšaš in lahko tudi spelješ bolj odločno, brez da bi se tempomat ugasnil. Jaz bi ta sistem vsekakor uporabljal na tak način, torej spelješ z gas pedalom potem naj pa avto sledi tistemu spredaj.

Edit, še omenjen nemški video:
Točno to kar pišeš sem tudi sam opazil, zato sem speljeval preko gas pedala in ga zadržal za sekundo dlje, da je avto malo bolj potegnil. Največji zamik pa počasnot je takrat, ko imaš v ECO mode, to pa je itak verjetno v večini časa, če si v koloni. :) Zato - pedal pa držat za sekundo dlje.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Včeraj sem imel pri kolesarski vožnji na vršič, priložnost slišati glsnost novega priusa pri vožnji v hrib. Sem bil presenečen, da je bil eden od tišjih avtomobilov.
Me pa zanima, kakšne so zmogljivosti, ko zmanjka baterije. In lastniki, ki ste se vozili z Priusi in Corollami Hybrid na Vršič, ali baterija zdrži do vrha?

večkrat se peljem čez Ljubelj v Celovec, pa tudi na Predmejo, in ob normalni vožnji v Normal ali Eco Mode ni panike, se da normalno pripeljat. ampak tega nisem vedel, in sem enkrat imel prazno cestno pred sabo na ledenik Rettenbach, fantastična cesta, dal v PWR mode in pohodil ter nekaj serpentin pred vrhom ostal brez večine baterije (dve črtici), takrat se je kar poznalo, da se avto matra pospeševati. ne boš ostal na cesti, ampak se pa občutno pozna. naslednje dni sem vozil malce manj dinamično, a vseeno užival v ovinkih, pa sem prišel do vrha brez problema. :)

je pa režim delovanja pri novejših pogonih malce drugačen, ker ob tempomatu na 130km/h je tudi nivo baterije malo padal, ampak nikoli čisto "do konca".
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Tole z Atkinsonovim ciklom v Toyotinih motorjih, to imajo vsi novi hibridi, tudi 2.0? Če se ta cikel vklaplja in izklaplja po potrebi, glede na potrebe po varčevanju z gorivom, zakaj je potem še vedno taka razlika z običajnimi bencinskimi motorji; da pri Toyotinih hibridih nujno rabiš še pomoč elektromotorja, da se izenačijo nekje po moči?

Sem poskusil testno vožnjo hibridne Corolle vsaj mislim da z 1.8 motorjem in je vsaj po mojem mnenju nek navaden 1.6 bencinski motor bil bolj odziven in pa seveda tudi bolj potraten. 2.0 je pa kot sem razumel nekoliko drugačen motor od 1.8., a kljub temu rabi pomoč elektromotorja, da je nekje konkurenčen po moči enakovreden običajnim bencinskim.

Saj se razume, da hibrida kupuješ, da varčuješ z gorivom, ne da dirkaš, ampak me čisto tako zanima ta razlika v praksi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Jaz razumem nekako tako, Atkinsonov cikel izkorišča marsikateri sodobni bencinar, vprašanje je samo koliko, ker to pač ni Da/Ne zadeva. 2.0 in 2.5 motor obstajata tako v hibridni varianti kot v klasični, razlika je v kompresijskem razmerju, ampak kontradiktorno ima hibrid višje kompresijsko razmerje in nižjo moč, to je preprosto zato ker je atkinsonov cikel pri hibridu še bolj agresiven, kompresija v bistvu ni taka kot na papirju, ker ventili dlje ostanejo odprti. Ta cikel se pa pri vseh pogojih delovanja motorja ne more vklapljati in izklapljati "po potrebi", ker pri nizkih obratih in polnem plinu bi zaradi take kompresijske zasnove motorja verjetno prišlo do klenkanja. Direktni vbrizg to sicer negira, ampak ne vem če popolno, pri 1.8 direktnega vbrizga ni, zato se podhranjenost še bolj čuti, kljub zelo majhni razliki v prostornini motorja.

Torej vse to je na račun navora pri nizkih obratih, to pa vemo kako je cenjeno pri klasičnih vozilih, ker drugače se turbo motorji, sploh nebi prodajali. Pri hibridu se odzivnost rešuje z baterijo, med tem pa bencinski motor gre v prave obrate, da zagotavlja želeno moč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Razen najbrž ko izprazniš baterijo (zaradi pretiravanja, recimo primer zgoraj hitre vožnje po alpskih cestah)? Ali tudi takrat dela elektromotor, le da energijo pridobiva od bencinskega in se to potem še dodatno pozna na upadu moči?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.675
113
On dostikrat pridobiva energijo od bencinskega. Višek gre v baterijo. Ampak to je pri malem gasu.
Drugače nad določenim % gasa vedno samo pije iz baterije.

Taki primeri so hudo redki da bi bil prazn. Res pri polnem gasu dalj časa. Če se ti pogosto dogaja, da maš baterijo prazno si hudo falil avto. Je kak v6 turbo bolj primeren :).
Pri normalni vožnji tudi če je v avtu 5 ljudi s smučarsko opremo na roglo ne sprazniš kr tak

Ko si prazn se pa pozna na moči tak kot da ni elektromotorja. Torej skoraj nic navora, obrati in rahitičnih 99 konjev če gledamo 1.8.
Ko je baterija čisto prazna
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Razen najbrž ko izprazniš baterijo (zaradi pretiravanja, recimo primer zgoraj hitre vožnje po alpskih cestah)? Ali tudi takrat dela elektromotor, le da energijo pridobiva od bencinskega in se to potem še dodatno pozna na upadu moči?

baterije ne moreš izpraznit. sistem je tako zasnovan, da enostavno, ko pade pod določen nivo, začne pobirati od bencinskega motorja in se napolni do določene meje. izprazni se lahko le tako, če slušajno pri kakem mehaniku pustiš avto v N, pa klimo na full. ker potem bencinski motor laufa v prazno in ne polni baterije. kar pa je dejansko precej nevarno, ker če se tako baterija izprazne, lahko pride do trajnih poškodb (tako je vsaj zapisano v navodilih za uporabo). pri normalni vožnji tega niti ne opaziš, da polni (no, razen, da motor laufa tudi, kadar avto stoji, npr.), če pa malo bolj zahodiš, pa malce bolj zaspano odreagira in ne tako poskočno. ampak to so tako majhne razlike, da smo verjetno res redki, ki opazimo te spremembe.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
To seveda ni res... vsaj v mojem primeru ne. Mi binglja za porabo...

jup, I agree. sam vozim normalno oz. rahlo prehitro (seveda situacijam prilagojeno), všeč mi je, kako spelje z mesta, če ga malce bolj pohodim, tudi čez ovinke ... meni je Priusa res v užitek voziti (pa čeprav je položaj za volanom čorav, volan popolnoma neprimeren za hitre vožnje, pa mehak, ampak ja ... vzamem v zakup zaradi drugih plusov :) ).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik in 2CV