Govoril sem za VW grupo. Je za VW, Škodo, Seat popolnoma enako. Ne govorit nekaj na pamet in zdaj iskat dlako v jajcu.
Ne. Ima kamero za vzratno parkiranje in to je meni čisto dovolj. Ne vem zakaj bi zdaj kar naenkrat rabli senzorje spredaj. Pa če sem iskren sem še toliko voznika, da ne rabim niti zadaj.Po park senzorjih se ti nič ne kolca?
Ok ponoviva vajo z VW Golf Variant avtomatski menjalnik v štartu že cena 24.715€Line assistent 625,38 €. Ni potrebe iti dalje.Čak malo... A3 je folksvagen?????? Resno no? A gremo h Corolli prilagat cenike Lexusa?
Parkirne senzorje lahko naročiš dodatno, ca. 300€ (kamera zadaj je serijsko od Luna dalje), ne vem pa kako to da še vedno nimajo tega cenika dodatne opreme objavljenega na netu. Ne razumem pa kaj ti bo omejevalnik, če imaš radarski tempomat (že v osnovnem paketu opreme)? Nastaviš 55 kmh in avto sledi tistemu spredaj, če ni nobenega pred tabo gre pač 55 kmh.
Glede Yarisa, (vsaj za hibrida) je tempomat samo ena ročka za dokupit, vsa elektronika je že notri, vgradijo na uradnem servisu, ali pa vsak pod kozolcem, če je cena problem.
2.0 pa cca 5s od 80-120km/h.80-120 kmh v ca. 8s. Jasno kick down, ker fiksnih prestav ni. Druge nevšečnosti kot visoki obrati motorja pa pri takem dejanju ni, vleče zelo lepo in zvezno.
gledam karavana - TS
tudi mene muči dilema.. ali 1.8 executive ... ALI ... 2.0 sports ?
Kaj je smiselneje...
(no ja glede na to, da sem sedaj 7 let vozil focus karavana 1.0 - 125 KM in bil zadovoljen z zmogljivostmi - bi mogoče rekel, da raje 1.8 pa več opreme...)
(po drugi strani pa sem testno vozil 2.0 in je res luštno imeti to zmogljivost...)
dilema, dilema...
No poleg tega da ni estetska je še umazan za povrhu....offroad corolla... in blesav lastnik
krucefiks ste pussyi, ne znate rikverc vozt al kaj? Zenska mi ni ene rekla k sm ji Scenica brez vseh senzorjev, kamer pustu. Men se pa tud hebe za to. 2.5 masina vlece bp. Lahko recem da kamorkoli.