Kaj je že kdo sedel v Carolli HB? Je res tako malo prostora na zadnji klopi?
Ja, je kar utesnjeno vse skupaj, ampak za otroke bo ok. Čeprav sta pojamrala, da se slabše vidi ven zaradi visokih vrat.Kaj je že kdo sedel v Carolli HB? Je res tako malo prostora na zadnji klopi?
Ste probali tudi mazdo3 - kako je tam zadaj oz kaj pravita otroka? Mi zadnja vrata pri novi mazdi3 delujejo bolj zaprta kot pri corolli.Ja, je kar utesnjeno vse skupaj, ampak za otroke bo ok. Čeprav sta pojamrala, da se slabše vidi ven zaradi visokih vrat.
Malo, trd sedež, neudobna sedežna površina. To je v bistvu (poleg infotanimenta) največja hiba avta.Jaz sem. Malo je prostora. Jaz sicer sedim bolj naprej kot voznik in nekdo, ki bi za mano sedel ne bi imel težav, če pa sediš bolj nazaj pa zna biti problem zadaj s prostorom. Poleg tega ima HB krajšo medosno razdaljo in precej pozna.
Sem danes peljal testno Corollo 1.8 TS. Sem navdušen nad vožnjo, vodljivostjo, lep dizajn... edino zmoti nabijanje obratov med pospeševanjem. No, mogoče bi se sčasoma navadil. Verzija z 2.0 motorjem pa ni tako glasna med pospeševanjem? Pa tudi paketi opreme se malo čudno nastavljeni. Recimo, če bi rad imel parkirne senzorje, moraš vzeti najdražjo opremo...WTF?? Ampak kljub vsemu je Corolla kandidat za nakup. Ostaja edino dilema, ali vzeti maksimalno opremo z slabšim motorjem, ali srednjo opremo z močnejšim motorjem.
Je mogoče kje testni podatek o elastičnosti 60-100 km/h? Jaz ga ne najdem.
Malo še počakaj, bodo še drugi začeli omejevati zaradi WLTP. Nemci (VW) so pri nekaterih modelih že začeli s feltnami...Boh pomagaj pa kdo sestavlja te pakete opreme pri toyoti. Parkirne senzorje lahko doplačaš pri Dacii če jih rabiš(govorim o originalnih ne naknadno vgrajenih) Imaš kamero zadaj parkirnih senzorjev pa ne moreš dobiti v nižjih stopnjah oprem. Pa ti so malo bolani. Isto glupa fora pri yarisu omejevalnik hitrosti da tempomat pa NE kot da je to zdaj neka visoka tehnologija v letu 2019. Pri Dacii isto serijsko.(tempomat in omejevalnik). To pogojevanje z opremo v paketih in nezmožnost kupovanja posamične opreme, ki jo želiš je eden OGROMEN minus VZHODNIH znamk avtomobilov.
Pisal sem za 1.8.Hvala. To je za 1.8 verzijo ali 2.0?
Malo si poglej VW in Audi. Daš za avto 25k in več, pa moraš še pol stvari doplačat. Toyota Carolla oprema Luna ima za moje pojme vse kar rabim.
Sem. Evo koda avta za konfigurator=JG3BUG . A3 Sportback 30 TFSI 28.020,21 EUR. Na to ceno še doplačilo 855,25 EUR za tempomat, 826,38 EUR za line assist itd.+ 535,94 EUR za senzor dežja, ker je pogoj še paket s kup druge solate. VW ni nič kaj drugače. Pa ne mi rečt, da je A3 kaj boljši od Corolle TS.Ti pa že kar nekaj časa nisi pogledal paketov pri VW aneda ne?
Sem. Evo koda avta za konfigurator=JG3BUG . A3 Sportback 30 TFSI 28.020,21 EUR. Na to ceno še doplačilo 855,25 EUR za tempomat, 826,38 EUR za line assist itd.+ 535,94 EUR za senzor dežja, ker je pogoj še paket s kup druge solate. VW ni nič kaj drugače. Pa ne mi rečt, da je A3 kaj boljši od Corolle TS.
Malo si poglej VW in Audi. Daš za avto 25k in več, pa moraš še pol stvari doplačat. Toyota Carolla oprema Luna ima za moje pojme vse kar rabim.
Boh pomagaj pa kdo sestavlja te pakete opreme pri toyoti. Parkirne senzorje lahko doplačaš pri Dacii če jih rabiš(govorim o originalnih ne naknadno vgrajenih) Imaš kamero zadaj parkirnih senzorjev pa ne moreš dobiti v nižjih stopnjah oprem. Pa ti so malo bolani. Isto glupa fora pri yarisu omejevalnik hitrosti da tempomat pa NE kot da je to zdaj neka visoka tehnologija v letu 2019. Pri Dacii isto serijsko.(tempomat in omejevalnik). To pogojevanje z opremo v paketih in nezmožnost kupovanja posamične opreme, ki jo želiš je eden OGROMEN minus VZHODNIH znamk avtomobilov.