Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.384
2.374
113
Pomurje
Hebo vas. Kot bi se vsaj o babah pogovarjali, ne pa o plehu vrednosti 25k €. O lepoti in estetiki pleha se govori od 150k € plus.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ne more privoščiti? Saj se hecaš, ali?

https://autojosh.com/top-10-richest-car-companies-in-the-world/
1. Toyota Motor Corporation:
They have a market capitalization of $199 billion.
2. Volkswagen:
They have a market capitalization of $95 billion.
3. BMW:
They have a market capitalization of $71.1 billion
4. Daimler:
Their market capitalization is $68.50 billion.

Prihodki: https://www.statista.com/statistics/232958/revenue-of-the-leading-car-manufacturers-worldwide/
Vrednost blagovne znamke: https://www.statista.com/statistics/267830/brand-values-of-the-top-10-most-valuable-car-brands/

...

Da je doticni forumski serator izkompleksirana budala ni treba izgubljat besed.

O toyoti razglablja voznik Mondea ki ima za zacetek dizajna katastrofalno diskrepanco med oblinami in kolesnimi udrtinami. V kolikor nima avto aftermarket felge z manjsim ET in sirokimi platisci izgleda avto kot krava na kotalkah.

Sicer pa Ford po dizajnu slovi kot visek "visokosolskega" dizajna, zacensi od kravjakmobilov Bronco, CrownVictoria, F150 in tako naprej.

Ampak pustimo mu veselje, zadnje prihranke je dal za fordovo kripo, ki bo cez 2 leti vredna kaksnih 9.990EUR.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
... kar ni noben dokaz za to koliko denarja temu namenijo.

Sicer pa vsakemu svoje, če nekdo kupuje avto kot modni dodatek potem pač Toyota ni znamka zanj, se mi pa vseeno zdi da za nek splošen okus in tistemu, ki to ni prioriteta Toyota ni več tako slaba kot je z nekaterimi preteklimi modeli bila.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.015
9.661
113
Ja, drži. Ni več tako slaba, še vedno pa je v notranjosti podpovprečna. Zunanjost pa z zadnjimi modeli kar furajo neko svojo linijo in ni tako napačna. K sreči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

koliko

Guru
21. avg 2007
4.363
2.392
113
SV SLO
Ne more privoščiti? Saj se hecaš, ali?

https://autojosh.com/top-10-richest-car-companies-in-the-world/
1. Toyota Motor Corporation:
They have a market capitalization of $199 billion.
2. Volkswagen:
They have a market capitalization of $95 billion.
3. BMW:
They have a market capitalization of $71.1 billion
4. Daimler:
Their market capitalization is $68.50 billion.

Prihodki: https://www.statista.com/statistics/232958/revenue-of-the-leading-car-manufacturers-worldwide/
Vrednost blagovne znamke: https://www.statista.com/statistics/267830/brand-values-of-the-top-10-most-valuable-car-brands/

...
Saj imajo večina bogatašev ima veliko denarja ampak ga noče delit investirat, ga raje drži zase kot stric skopušnik. Pa tudi otroško delo je marsikje po svetu dovoljeno......
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.130
736
113
EU
Hehe, dobro si to napisal :).
Drugače je pa ta EKO gumb čisto ok, ko si v gužvi in živčen ko pes, ker ti vsaj malo poreže tisto živčno pospeševanje in bremzanje.
Tole s "prilagodljivim tempomatom z dometom za polno hitrost", kako se obnese v gužvi, recimo ko stojiš dlje časa v zastoju? Ga vklopiš nastaviš recimo hitrost 25 km/h in zmanjšaš tiste tri stopnje razdalje na najbližjo razdaljo med vozili in je to to? Se počasi pomika in zaustavlja avto varno sam najprej, ti sam še usmerjaš po potrebi volan (ga moraš tudi v gužvi ves čas držat? - ker piše da moraš), ali to ni tako?

Predvsem me zanima, ali lahko temu asistenčnemu sistemu 100 % zaupam, ali naj imam za vsak primer pripravljeno evropsko poročilo o nesreči in sklad za manjšo škodo na vozilih spredaj?:oops1::p
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.130
736
113
EU
kaj misliš? vsedeš se zadaj in tiste pol urce zadremaš....
Seveda ne to, saj ne govorimo o Teslinih žrtvah:p čisto tako me zanima, če se lahko zaneseš na ta sistem, da se v počasno-stoječi gužvi avto pomika sam naprej (ob stalnem nadzoru šoferja, a brez pritiskanja na stopalki za plin oziroma zavoro)?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.367
10.640
113
te zadeve načelno delajo tako da maš ti še vedno čas posredovat, pomni da zavirajo tolk prej da še lahko ti vskočiš..ja,noge moraš imet relativno ready roke pa tudi.Ce slucajno pokneš , avto ni kriv...jepa razlika, al imaš avto nižjega cenovnega razreda ali pa višjega. V dražjih sistemi delajo bolje, načelno. Ni pa tudi nujno.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.384
2.374
113
Pomurje
Vedno moraš pritisnit plin ali ročico tempomata. Volana ni treba držati. šofira sam.
Pišem za Lexus, ne vem kako je pri Toyoti.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.130
736
113
EU
Na Toyoti pravijo in tako tudi piše na linku zgoraj, da avto sam zavira in pospešuje ter da mora šofer v zastojih uporabljati le volanski obroč (ko imaš ta sistem vključen, tempomat nastavljen). In to počne, pravjo na Toyoti, do 0 km/h (če maš avtomatski menjalnik). Tako da me sedaj zanima, ali moram jaz v gužvi še karkoli početi razen držati volan, ali ne? Ker rekli so mi, da jaz ne rabim držati stopalke za plin pri tem (tudi piše "brez uporabe stopalke za plin").

Ampak eno je, ko mi eden neki reče, drugo pa, ko se zabijem v vozilo spredaj:p
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.367
10.640
113
običajno sta dva sistema.. "navadni" autopilot je tako da mu moraš dat signal da spelje (ročka ali gas)...novejši/pametnejši so pa "stop and go" assistenca, ki zna sam speljat. brez drkanja.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.518
4.627
113
V moji gajbi je tako, da volan obrača sam, drži razdaljo, pospešuje in zavira, skratka vse je avtomatsko, ne rabiš držat niti rok na volanu (to je omejeno do 30 km/h po moje, nad tem pa moraš imeti roke na volanu vsaj občasno, drugače prekine). Če pa se avto čisto ustavi, oz. stoji več kot sekundo, pa moraš sam pritisniti plin, da se spet premakne. Verjetno obstaja sedaj že novejši sistem, ki tudi spelje sam.
 

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
V moji gajbi je tako, da volan obrača sam, drži razdaljo, pospešuje in zavira, skratka vse je avtomatsko, ne rabiš držat niti rok na volanu (to je omejeno do 30 km/h po moje, nad tem pa moraš imeti roke na volanu vsaj občasno, drugače prekine). Če pa se avto čisto ustavi, oz. stoji več kot sekundo, pa moraš sam pritisniti plin, da se spet premakne. Verjetno obstaja sedaj že novejši sistem, ki tudi spelje sam.

Tudi Corolla ne gre sama naprej, če se vozilo pred tabo ustavi za več kot kako sekundo. Na ekrančku se izpiše "Waiting", takrat veš, da ne bo šla sama dalje.
Ni pa nujno, da jo spet poženeš s pedalom za plin - isto dosežeš z gumbom "+RES" na volanu (navodilo se izpiše na ekrančku, ko se vozilo pred tabo začne premikati). Tako da vsaj noge imaš lahko ves čas na tleh ;).
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.518
4.627
113
Tudi Corolla ne gre sama naprej, če se vozilo pred tabo ustavi za več kot kako sekundo. Na ekrančku se izpiše "Waiting", takrat veš, da ne bo šla sama dalje.
Ni pa nujno, da jo spet poženeš s pedalom za plin - isto dosežeš z gumbom "+RES" na volanu (navodilo se izpiše na ekrančku, ko se vozilo pred tabo začne premikati). Tako da vsaj noge imaš lahko ves čas na tleh ;).

Pri meni pa nič ne opozarja, tako, da dvomim, če bi lahko pritisnil kakšen gumb, da bi speljal brez noge na plinu. Je pa res, da je moj MB, kjer je marsikaj "čudno" rešeno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.367
10.640
113
verjetno nima stop and go asistence/pilot. navadni distronic plus, moraš ko se ustavi samo gas na kratko stisnit in gre on dalje.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.130
736
113
EU
Torej je sedaj le vprašanje, ali je tista sekunda vmes ko se ustavi ali ne?

Ker varno pa pravite, da je?