Gledam uradne teste. Vsi testi ocenjujejo iste parametre (več ali manj). Torej kako drži v suhem, mokrem in snegu. Nekateri dodajo še zavorno pot, porabo goriva, obrabo, itd. Ampak osnove naj bi bile enake.
In meni se zdi nedopustno od proizvajalcev, da očitno naredijo pod enako oznako in drugo dimenzijo tudi popolnoma drugo gumo, vsaj tako si predstavljam popolnoma različen rezultat enake gume v dveh različnih dimenzijah. Testirajo 225 širino gume. Super si misliš in upoštevaš to pri nakupu svoje 255. Kaj dobiš pa ne veš, ker ista firma, ki je zmagala pri 225, je katastrofa pri 195
Kot drugo pa se mi zdi smešno, da več neodvisnih testov med seboj primerja enake stvari, pa pridejo do popolnoma različnih rezultatov. Vsi testirajo obnašanje v suhem, mokrem in na snegu. Rezultat pa tak, da eni gumo postavijo na prvo mesto, drugi pa na šesto ali osmo, itd. Ista dimenzija.
Verjamem, da če kupim Continental, Michelin, Goodyear, Dunlop, verjetno hudo slabo ne bi smelo biti. Ampak cenovno so vse tam tam. Potem je pa recimo Hankook, ki je krepko cenejša od vseh teh. In po nekaterih testih tudi boljša od vseh teh. Ko se ti že smeji, da bo best buy, pa dobiš še druge teste, kjer so jo pa postavili za vse te znamke nekam v sredino. Pa smo spet tam. Hkrati se mi zdi bedno dat enak denar za dobro ali povprečno gumo, testi pa ti ne dajo jasne slika katera guma je kaj.