Test zimskih gum za sezono 2017/2018

oby

Fizikalc
20. jul 2008
386
130
43
k smo glih odprli temo... gledam pri španu komplet pnevmatike + feltne, 670 eur za conti 860 205/60/16.

a ma še kdo kako tako ponudbo? ker če sestavljaš na roke, nikjer ne prideš zraven...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
povsod so kompleti cenejši. ker enostavno vzamejo obojega več in so cene lahko bolj prijazne. je pa res, da če imaš potem kakšne glasbene želje (jaz lani, ko sem želel črna platišča), nimaš takšne izbire ...

vseeno pa, ko sem lani primerjal Španove kombinacije, nisem tudi sam prišel nikjer blizu ...
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
AMZS še ni prevedel v slovenščino, tako da so rezultati v nemščini. Za dimnezijo 195/64 R15 in 215/65 r16

klik
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Teji testi so tako brezvezni, da glava boli. Lani je bila Nokian wr d4 mislim, da druga v dimenziji 195/65/15, leto je med zadnjimi. Michelin Alpin se tudi vedno uvršča med zgornje, letos kar nekje pri dnu, Kleber Krisalp na tretjem mestu lol. Kdor več plača pač..
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Kdo bi si mislil da spreminjajo modele pa zmesi gume iz leta v leto. Vse je zarota pa vsi so podkupljeni! hahah
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Jaz bom pri teh testih začel gledat samo še obrabo, porabo in ceno in si sam ustvaril mnenje kako taka guma drži v mokrem, tehnologijo imajo vsi gumarji zelo podobno, čudežev ne moreš pričakovati.

Imel sem gumo, ki se je hitro izrabila in tako ki sem jo raje zamenjal kljub zadostnemu profilu in vedno raje izberem tako, ki ne zdrži največ km.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Mah, testi so v glavnem tko tko ... pri top znamkah ne moreš skoraj nikoli zgrešiti. Sam glede na izkušnje v glavnem prisegam na Conti in Bridgestone, tudi Nokian niso švoh.
cool-1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Kdor več plača pač..
Se pravi je Michelin plačal, da sta njegovi budžet znamki (za pol cene) povozili "original", ki je ponavadi tudi najdražja guma na trgu?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Teji testi so tako brezvezni, da glava boli. Lani je bila Nokian wr d4 mislim, da druga v dimenziji 195/65/15, leto je med zadnjimi. Michelin Alpin se tudi vedno uvršča med zgornje, letos kar nekje pri dnu, Kleber Krisalp na tretjem mestu lol. Kdor več plača pač..

Sem tudi jaz bil prepričan (na pamet seveda) da je tako, dokler nisem montiral conti 850. Dejansko se po mokrem pelješ skoraj kot po suhem. Vsekakor ni primerjave z michelin A4, sava S3, semperit nevemmodela...
smile-1.gif
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.553
4.703
113
Teli testi so popolna zmešnjava. Kako je lahko med različnimi testi toliko razlik, da je nekje guma druga, drugje pa v sredini ali celo med slabšimi. Continental je v nekaerih testih 1., drugje 6. Hankook 2., drugje deseti, itd. itd.

Enako so ogromne razlike med različnimi colami istega proizvajalca. Ista guma s 16 ali 17 colami so rezultati popolnoma različni. Dunlop recimo s 16 colami slab, s 17 colami odličen. Wtf?

kako potem izbrat dobre gume za dimenzijo, ki je pač ne testirajo? Cenovno je pa vse podoben rang. Na koncu so na testih ene gume, v prodaji pa druge, pa je spet loterija.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Kaj pa vem, ker ni enoznačnega pravila, kaj je boljše in kaj slabše?
Zato se rezultatu tudi reče ocena. Ker točno to je tisto kar dobiš.
Verjetno je tudi nekomu na Norveškem bolj pomembno obnašanje na snegu, medtem ko je nekomu iz Kopra pomembneje, kako se pnevmatika vede na mokrem.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.553
4.703
113
Gledam uradne teste. Vsi testi ocenjujejo iste parametre (več ali manj). Torej kako drži v suhem, mokrem in snegu. Nekateri dodajo še zavorno pot, porabo goriva, obrabo, itd. Ampak osnove naj bi bile enake.

In meni se zdi nedopustno od proizvajalcev, da očitno naredijo pod enako oznako in drugo dimenzijo tudi popolnoma drugo gumo, vsaj tako si predstavljam popolnoma različen rezultat enake gume v dveh različnih dimenzijah. Testirajo 225 širino gume. Super si misliš in upoštevaš to pri nakupu svoje 255. Kaj dobiš pa ne veš, ker ista firma, ki je zmagala pri 225, je katastrofa pri 195
confused-1.gif


Kot drugo pa se mi zdi smešno, da več neodvisnih testov med seboj primerja enake stvari, pa pridejo do popolnoma različnih rezultatov. Vsi testirajo obnašanje v suhem, mokrem in na snegu. Rezultat pa tak, da eni gumo postavijo na prvo mesto, drugi pa na šesto ali osmo, itd. Ista dimenzija.
confused-1.gif


Verjamem, da če kupim Continental, Michelin, Goodyear, Dunlop, verjetno hudo slabo ne bi smelo biti. Ampak cenovno so vse tam tam. Potem je pa recimo Hankook, ki je krepko cenejša od vseh teh. In po nekaterih testih tudi boljša od vseh teh. Ko se ti že smeji, da bo best buy, pa dobiš še druge teste, kjer so jo pa postavili za vse te znamke nekam v sredino. Pa smo spet tam. Hkrati se mi zdi bedno dat enak denar za dobro ali povprečno gumo, testi pa ti ne dajo jasne slika katera guma je kaj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Ali pa kar prvih 28.

Kot sem že pisal, po enem letu uporabe gume bi bila ta tabela spet čisto na glavo obrnjena
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ali pa kar prvih 28.

Kot sem že pisal, po enem letu uporabe gume bi bila ta tabela spet čisto na glavo obrnjena

točno to!! vsaka nova guma je po moje prvih 5000 km vrhunska, oz. drži kot je treba. kako se začne obnašati po tem času me najbolj zanima ... recimo, imel sem Michelin Primacy HP - od začetka je bila odlična, drugo sezono pa je bila na mokrem praktično iz meseca v mesec slabša ... konkretno slabša ... zato sem jo zamenjal, sedaj s Kumho ni nekih hudih razlik po skoraj 20.000 km ... edino, da je ob zaviranjih postala glasnejša ...