Po mojem si lahko kar sam odgovoriš iz mojega komentarja zgoraj
v bistvu ne, ker ne sprašujem za primorsko in zimo, ampak za poletje in blato
Po mojem si lahko kar sam odgovoriš iz mojega komentarja zgoraj
Samo smo le v temi test zimskih gum (na normalnih cestah) in domnevam, da nas vsaj večina tu ne vozi poleti po nekih blatnih gozdnih stezah, ali povedano drugače to je tema za čisto svoj forum Jaz sicer mislim, da če želiš voziti po blatu rabiš posebne gume v ta namen in da ti tudi pri tem celoletne ne bodo kaj prida pomagale.v bistvu ne, ker ne sprašujem za primorsko in zimo, ampak za poletje in blato
Za blato so čisto druge karakteristike kot za zimo. Za blato morajo biti čim bolj krampaste gume brez kakršnihkoli lamel, guma v blatu se ne sme zabiti z blatom, ker blato na blato je drsalnica, čisto drugače je pri zimski gumi, ker je dejansko je zaželeno da se guma zabije s snegom.v bistvu ne, ker ne sprašujem za primorsko in zimo, ampak za poletje in blato
2000 km letno, do trgovine in nazaj...pa to leto jih je blo 1800.Meni osebno so zraven zavornega sistema pnevmatike najpomembnejši del avtomobila, zato ne vidim pointa v tem, da bi dal na avto gume, ki niso ne tič ne miš (celoletne).
Če nekdo nima denarja za dva kompleta gum (letne in zimske), si naj nabavi tak avto, da s tem ne bo imel težav, ali pa naj raje preklopi na javni prevoz.
Tudi pri 2000 km letno te lahko gume pustijo na cedilu, če niso take kot bi morale bit... Če npr. neke čungalunga gumice uporabljaš le 2x na leto, je lahko to več kot dovolj za zibanje čez 9 mesecev2000 km letno, do trgovine in nazaj...pa to leto jih je blo 1800.
Še vedno boljse kot tomket, westlake, atlas itd
Ti bo Andy razložil.
Baje da so pri njih pod določenimi pogoji gume zastonj.