Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Tesla ima kar 25 patentov v vezi varnosti baterij:
http://uautoinsurance.com/b/tesla-battery-fire-patents-cm475/
Tole ti nič ne pomaga ker so jedro problema celice ki se uporabljajo v kombinaciji z mehansko (ne)zaščito. Celice s tehnologijo kot se uporablja so pa nevarne takoj ko so podrvržene neugodnim mehanskim pogojem. Pri normalnem delovanju ni problema, imaš pač zaščite ki skrbijo da se celice ne pregrejejo oz. prenapolnijo, ko pa ni več vse idalno pa .... seveda ko ena celica začne goret pride do fizične verižne reakcije, ki je ne more preprečit nobena tehnologija (oz. ja, lahko bi vsako celico fizično ločili z izolacijo, ampak bi to pomenilo cca. 2x večjo težo packa ki je že tako težak).
Skratka takoj ko se deformira ena celica (kar je pri trku kot je na sliki skoraj 100% izpolnjen pogoj) imaš problem. Celotno dno od avta je battery pack tako da je možnost poškodbe že pri manjših trkih precej velika (s tem da prve verzije so imele še nezaščiteno oz. slabo zaščiteno dno in je bilo dovolj povzit kaj trdega). Če bi tesla uporabljala varnejše baterije bi kapaciteta (in doseg) padla za 25-30%, cena vozila bi se pa dvignila. To je pač tradeoff trenutnega stanja na trgu baterij, in žrtvovali so varnost. Jih pa ta odločitev trenutno najbolj tepe od vsega, ker potrošnik hoče "idealen" produkt ki pa danes s to tehnologijo (žal) ni možen.