Tesla MODEL S

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Seveda subvencijo ( ki gre iz žepov vseh nas ) vedno upoštevaš pri izračunih za Ampero...

Pristranskost ti ni tuja, vidim...


Ne piši bedarij prosim,ker očitno nimaš razčiščenih pojmov o teh subvencijah....
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Ja tale "Praktično nikoli" od SJTV1 je res bosa.
V parih sekundah sem našel tole:

Approximately one in seven fires responded to by fire departments across the nation is a highway vehicle fire.
From 2008 to 2010, an estimated 194,000 highway vehicle fires occurred in the United States each year resulting in an annual average of approximately 300 deaths, 1,250 injuries and $1.1 billion in property loss.1
http://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf/statistics/v13i11.pdf

Torej avtomobili, ki zagorijo predstavljajo 14% vseh požarov v ZDA ozr cca 100.000 na leto. Toliko o temu "Pratično nikoli"...

Edit:
Leta 2012 je število avto-požarov v ZDA naraslo že na 172.500, to je v povprečju požar na vsake 3 minute.
http://www.nfpa.org/~/media/Files/Research/Fact%20sheets/FireLossFacts.pdf
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.975
6.991
113
Je pa, pomojem, kar visok delež Tesl, ki se vnamejo/zagorijo ob nesreči, veliko višji od "ostalih" avtomobilov, ali se motim?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Motis se. Povprecje je se vedno nizje.

Je pa visje od ostalih elektricnih vozil.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Motis se. Povprecje je se vedno nizje.

Je pa visje od ostalih elektricnih vozil.

Tukaj je treba dodati še to,da je Tesla S po splošnih standardih nadpovprečno zmogljiv avto,zato je statistično tudi precej več možnosti,da se v nesreči prekolje na pol,če ga v roke dobi nekdo,ki ga ukrade in potem beži pred policijo.
Kaj takega si bolj težko predstavljam z Leafom
cool-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Itak, ce je po ulicnih cestah iz ovinka v ovinek uspel pospesevati na cez 160km/h
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ja,točno to! Leaf še končne nima tolk
cool-1.gif

Približno podobno bi bilo,če bi delal statistiko,koliko voznikov se je ubilo na Tomosu APN6,v primerjavi z vozniki Suzukija Hayabuse
evil.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.552
436
83
baterije pač gorijo, test LiPo gorenja je delal že Pečjak s tolčenjem celice s kovinsko palico
ko dodaš zrak, gori kot bakla

znanec je 1 mesec nazaj dal na pol passata 2000 letnik, stopil ven iz avta (zadnji del prav tako posebej)

o čem teče debata, o gorenju ali razpolovitvi avta?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik futuristic pravi:
Ja tale "Praktično nikoli" od SJTV1 je res bosa.
V parih sekundah sem našel tole:

Approximately one in seven fires responded to by fire departments across the nation is a highway vehicle fire.
From 2008 to 2010, an estimated 194,000 highway vehicle fires occurred in the United States each year resulting in an annual average of approximately 300 deaths, 1,250 injuries and $1.1 billion in property loss.1
http://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf/statistics/v13i11.pdf

Torej avtomobili, ki zagorijo predstavljajo 14% vseh požarov v ZDA ozr cca 100.000 na leto. Toliko o temu "Pratično nikoli"...

Edit:
Leta 2012 je število avto-požarov v ZDA naraslo že na 172.500, to je v povprečju požar na vsake 3 minute.
http://www.nfpa.org/~/media/Files/Research/Fact%20sheets/FireLossFacts.pdf

Mišljeno je bilo bolj tole:
Fires that originated in the fuel tank accounted for only 2 percent of all highway vehicle fires

Skratka, da bi zagorelo skladišče energije pri ICE avtu (torej rezervar za gorivo) je res redko. Pri Tesli pa skladišče energije (baterije) zagori oz je vir požara pri precej večjem % požarov (če se ne motim, kar pri vseh).
Pa trčenje je vzrok požara pri le 4% požarov pri ICE avtih (ob tem ne pozabit, da so v ZDA vse te cifre veliko višje, ker imajo več bencinskih avtov kot evropa). Pri Teslah je ta cifra koliko, 20%?
evil.gif


Skratka: jasno je, da so Tesline baterije kot vir energije veluiko nevarnejše od klasične posode za gorivo, sploh v primerjavi z dizlom. Tako pač je. Ne pomeni, da je avto zanič, ne pomeni nujno, da je po naravi nevaren, je pa stvar, o kateri velja razmišljat. Sploh glede na to, kako težko je te baterije pogasit.
Jaz se ne bom čudil, če bodo imeli probleme z NHTSA ... Upam, da ne, presenetilo me pa ne bo, če se to zgodi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri Teslah je ta cifra koliko, 20%?
evil.gif

20%? Pa menda ni bil do sedaj zaletenih samo 20 Modelov S
wink-1.gif

Ne. Pri 20% požarov (če se prav spomnim je doslej zagorelo 5 model S) je bil vzrok prometna nesreča (pri enem). Pri ostalih je bil vzrok drugje. Če se seveda prav spomnim.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če me spomin ne vara, sta bila dva požara zaradi udarca predmeta na cesti od spodaj, dva pa zaradi nesreče - ena v Mehiki, druga tale zdajle - v obeh primerih je zagorelo zaradi trka pri visoki hitrosti.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Danes sem videl tole čudo v živo. KR tablice, parkiran pred rastlinjakom v volčjem potoku. Avto zgleda res impresivno, sploh znotraj s tistim megalomanskim displejem.
Sem pa resnično razočaran nad detajli zunaj. Une kromirane letvice so štrijo stran kot pri kakšni stari stoenki. Tudi zadaj pri prtljažniku so razmiki med paneli ogromni, bistveno večji kot pri kakem novem golfu. Najprej mi je prišla namisel tista scena iz Top Geara, ko sta se začela ob pogledu na novega Viperja, Clarkson in May režat: "Panel gaps, Panel gaps." Panel gaps indeed!!!.
Gre za avto ki stane 100 jurjev, za božjo voljo, a res ne gre tega malo bolje nardit.

Prilagam nekaj fotk





Danes sem imel, v Kranju, priložnost pofotkat P85+ Modela S z GO registracijo, ki sem ga v Kranju že videl. Tole je najmočnejša verzija, ampak po tvojem namigu, sem bil tudi jaz pozoren na kvaliteto izdelave in oæitno je to bolj širok problem:

20140712132154.jpg


20140712132427.jpg


20140712132448.jpg


20140712132459.jpg


20140712132528.jpg