Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tesla open-sources all its patents

Citat:
When Tesla CEO Elon Musk says that he's thinking about something, you definitely need to pay attention because it's likely something big. In an eloquently worded press release (a very rare thing indeed) Musk explains reason after reason why Tesla is opening up all of its patents, effective immediately.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Nedvomno zanimiva poteza v času, v katerem živimo. Ko vsi ostali ali skrivajo ali na veliko patentirajo zadeve. Sej, nekje sem zasledil debato o tem, da naj bi tudi Rimac kopiral, malo spremenil in preoblekel Brusa elektro pogon in na to, reklamiral, kot plod hrvaškega znanja in kako vse naredijo sami ! Mislim, da neke velike neznanke in uganke tu ni več !
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Nedvomno zanimiva poteza v času, v katerem živimo. Ko vsi ostali ali skrivajo ali na veliko patentirajo zadeve.
Če bi njihovi patenti imeli kakšno vrednost, ali, da se jih nebi dalo spodbijati s tožbo, ali, da jih nebi povozil čas in s tem nove tehnologije, se to zagotovo nebi zgodilo.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Pa dobro, to imaš prav. Sej konec koncev ni nobena njihova zadeva nekaj posebno revolucionarnega. Ogromno (+6000 baterij) 2 spodobna elektro motorja in to je to. Flat screen pa tudi ni problem montirat v avto
smile-1.gif
! Šalo na stran, vseeno je poteza, kakor koli obrneš, za podpret in ne smemo zaničevat prispevka Tesla Mo. !
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Včeraj, okoli 19h, mi je v Ljubljani, v nasprotni smeri peljal bel Model S z Norveško registracijo EL xxxxxxx (na Norveškem se registracije za EV-je začnejo z EL).
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
Problem se začne že pri elektru, ki ti mora varovalke pomenjat in potem plačuješ juhuhu.....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
- Standard za gospodinjstvo je 7 kW kar stane 11 € na mesec fiksno ne glede na porabo. Ampak to pomeni dejansko 3 * 20 A kar pa je 13 kW.
- Nadgradnja na 10 kW (3 * 25 A) te mesečno stane 5 € več imaš pa na razpolago 17 kW moči.
- Nadgradnja na 22 kW te pa mesečno stane že 25 € več, ampak ne vem če je to še preprosta menjava varovalk, ali je potrebno še kaj več

Če se pa omejiš na preprostih 3 * 25 A in inštaliraš en "smart EVSE", ki ti dinamično spreminja moč glede na ostale porabnike v hiši, pa to pomeni, da bi vsako noč lahko avto napolnil za ~600 km dosega. Povprečen Slovenec na dan naredi manj kot 50 km in samo toliko rabiš čez noč napolnit.

Zmotno mišljenje je da z večjo baterijo nujno potrebuješ še večjo moč za polnjenje, ravno obratno je hitro polnjenje doma bi potreboval ravno pri EV z ~80 km dosegom, ker bi prišel iz službe s prazno baterijo in potem zvečer nebi mogel več daleč, ker bi bilo enostavno premalo časa za dopolnit baterijo.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Novi števci ki se sedaj montirajo so do 85A, NV ločilnik je 160A, žica pri vezavi števca 10mm2 ali 16mm2,
vsaj tako jaz povežem, ni električnih problemov s polnjenjem 22kW v garaži
so samo ekonomski in birokratski problemi
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
A bencinski pa nikoli ne zagori, če ga prekoleš na pol?

A saj res tako kot bi namesto bencina zaradi varnosti mogli vozit dizle, tako bi mogli vsi namesto Tesle vozit Leaf-e