Če si opazil, pri trifaznem polnjenju, kjer vtičnica omogoča polnjenje z 32+ Amperi, Model S omejuje na 26 Amperov, čeprav je deklrariran za 22kW = 3 faze * 230V * 32A.
Če pogledaš komentarje pod video posnetkom, sem se z Bjornom pogovarjal glede tega, ker me je zanimalo, čemu je tako in je stvar v tem, da ima očitno Tesla težavo s polnjenjem pri polnih 22kW in zaradi tega omejujejo moč na 18kW. Škoda, ker to bi mu pri vsakem 32+A polnjenju prihranilo 1 uro.
Druga slabost, ki je sigurno zelo redka je bila vidna, ko je avto polnil na vtičnici pri distributerju elektrike in je napetost nihala pri okoli 240V in se je polnjenje kar prekinilo. Sicer je res, da je to zelo redka situacija, ker standard ze Evropo je 230V, ampak očitno imajo distrubuteriji blizu trafo postaj višjo napetost, da v domove pride 230V (pač, izgube na žicah).
Npr. za Ampero sem prebral, pa pri 230V polnjenju tolerira napetost med 180V-250V.
To lahko potrdim, saj sem zdaj že 2x polnil na vtičnicah, kjer je napetost padla na cca. 190+V.
P.S.: Mene pri vidu moti le to, da, ok, sta mladoporočenca, ampak, da ji pred kamero hoče dajati poljube, ona pa hladna.