Tesla MODEL S

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Kaj je hotel pesnik povedati?
confused-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prodajo bodo iz trenutnih 35.000 avtov povečali na 500.000, če delničarji temu verjamejo potem so to pripravljeni plačat že danes, pa čeprav je napovedano šele za 2020.

Druga stvar, ki se jo je treba vprašat je koliko od prodaje odnese Tesla, če bodo sami proizvajali najdražji del avtomobila? Drugi proizvajalci imajo ogromno dobaviteljev za posamezne dele?

Pa še primerjava z BMW, letno prodajo ca. 1.600.000 vozil, pa BMW delnica je na P/E 10, kar je dokaj nizko, ker očitno delničarji ne vidijo neke rasti.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Seveda ne samo BMW, tudi drugi "klasični" proizvajalci nimajo nekega velikega prostora za rast...časi so bolj tako, tako...trg je konkurenčen in zasičen...

Jaz se strinjam, da je Tesla kanček druga zgodba, ampak veš kje je 2020? Mislim, kaj bo s Teslo, ko bodo električni avti postali širše zanimivi (polnilna infrastruktura, kapaciteta baterij, cena...) to bo preveč mamljiv del kolača in "stari" proizvajalci bodo prav tako preklopili na elektriko...

Se strinjam, da je Tesla zelo inovativna in kul, ampak pričakovanja so previsoka...podobno kot je bil Apple recimo..
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
A sem kje trdil drugače
wink-1.gif


Vrednost delnic je lahko včasih totalno v deželi KU KU v primerjavi z neko realno vrednostjo podjetja...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:

Se strinjam, da je Tesla zelo inovativna in kul, ampak pričakovanja so previsoka...podobno kot je bil Apple recimo..

Smiselna primerjava,s pomembno razliko,da je imel Apple vedno hudo konkurenco (mobilnik ali tablico ali PC s poodbnimi funkcijami in zmogljivostmi znajo izdelati še najmanj 3 firme na svetu),pri Tesli pa je trenutno zadeva taka,da jim konkurenca ne pride niti blizu,če govorimo o električnem dosegu. In to zgodbo pač delničarji kupujejo...
Kar pa se lahko izredno hitro spremeni,če bo npr.Audi predstavil električnega R8 s podobnim dosegom kot Model S (sprašujem se,kaj čakajo??)
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Glede na denarje, ki se pretakajo v avto industriji, prodaja ene tesle S, predstavlja zanemarljiv delež. Denarji se delajo v golf razredu ali še manjši (recimo stil avtov v Indiji, Kitajska...)..sem prepričan, da ko bodo ocenili da je pravi čas (ne vem..pocenitev baterij, daljši doseg...) bo sila hitro prišla konkurenca! Tudi če ne znaš sam, zaposliš za mesten denar nekoga iz Tesle pa gremo...

Vedno pride konkurenca...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
To da so denarji v "golf" razredu se pa ne strinjam, poglej si primerjavo npr. med BMW in VW, pa poglej koliko VW proda več (5x več) pa nima niti približno toliko več dobička (manj kot 2x več).

Resna konkurenca Tesli, pa kdorkoli že to bo, bo pa tisti, ki bo oznanil gradnjo naslednje večje fabrke za baterije za namen EV, vse ostalo je neresnost.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
..sem prepričan, da ko bodo ocenili da je pravi čas (ne vem..pocenitev baterij, daljši doseg...) bo sila hitro prišla konkurenca! Tudi če ne znaš sam, zaposliš za mesten denar nekoga iz Tesle pa gremo...

Vedno pride konkurenca...


Ja,točno tako,vedno pride konkurenca,problem je samo,da v kratkoročnem obdobju (nekaj let) ne vidim nikogar,ki bi lahko to naredil oz. imel vsaj namen narediti avtomobila z daljšim dosegom (mogoče Nissan,Mitsubishi,GM...ali BMW,mogoče celo VW?).
In do takrat bodo delnice Tesle pač precenjene...
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi: Resna konkurenca Tesli, pa kdorkoli že to bo, bo pa tisti, ki bo oznanil gradnjo naslednje večje fabrke za baterije za namen EV, vse ostalo je neresnost.
Oznanjanje gradnje Tesline "gigafactory", ki naj bi bila zgrajena šele čez nekaj let, ni nič drugega, kot nabijanje delnic v višave. Do takrat bodo že tudi drugi proizvajalci zgradili nove fabrike. LG Chem, namerava graditi na kitajskem:
http://www.reuters.com/article/2014/03/02/lg-china-idUSL3N0LY02T20140302,
ravno tako Samsung SDI
http://www.electricvehiclesres...asp?sessionid=1
podobno razmišljajo tudi pri Nissanovem AESC,
Bolivijci, gradijo ob svetovno največjem rudniku litija:
http://www.electricvehiclesres...asp?sessionid=1
Velika neznanka je kitajski BYD. Rusi imajo že "gigafactory" in to za letne potrebe 500 000 avtobusov.
http://en.rusnano.com/press-centre/news/88601
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Kakor sem prebral,naj bi šlo tukaj za zmanjšanje cene v eurih zaradi padca dolarja proti euru od začetka februarja naprej (mogoče pa so to samo govorice)?
Menda jim tudi v Nemčiji ne gre prodaja ravno po načrtih...moje mnenje je,da bi morali imeti za Evropo,še posebej za Nemčijo,poseben model,namesto 100% električnega bi morali ponuditi opcijo s pol manjšo baterijo (doseg 200 km) + range extender z najmanj 150 KM + povišati bi morali najvišjo hitrost!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Dejstvo je, da ko daš zraven ICE, dobiš kup "problemov". Servisiranje, predpise o izpustih, merjenje porabe in kdove kaj še zahteva EU homologacija... Verjetno je to težko narediti ekonomično za serijo nekaj 1.000 ali nekaj 10.000 vozil v času življenja enega modela (denimo 4 do 5 let). Je pa trotl ziher glede vira energije in tudi sam bi raje imel tako električno vozilo, čeprav z dosegom tesle ne bi shodil mogoče samo enkrat na dve leti.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Dejstvo je, da ko daš zraven ICE, dobiš kup "problemov". Servisiranje, predpise o izpustih, merjenje porabe in kdove kaj še zahteva EU homologacija... Verjetno je to težko narediti ekonomično za serijo nekaj 1.000 ali nekaj 10.000 vozil v času življenja enega modela (denimo 4 do 5 let). Je pa trotl ziher glede vira energije in tudi sam bi raje imel tako električno vozilo, čeprav z dosegom tesle ne bi shodil mogoče samo enkrat na dve leti.

Se strinjam,ampak njihovi "problemi" kupca v bistvu ne zanimajo! BMW zato izdeluje i3 Rex, GM ima Volta/Ampero,ki se uspešno prodaja (in načrtujejo tudi že novo generacijo z isto zasnovo),BYD Qin (plug-in s 44 miljami dosega) je letos najbolje prodajan plug-in na kitajskem trgu,itd...
S Teslo se sicer da peljati tudi iz Lj. do Munchna ali Splita,vendar s povprečno pod 100 km/h in ugasnjenim gretjem,kar pa,predvidevam,večini kupcev ni smiselno pri avtomobilu,za katerega bi plačali 100.000+ eurov. Če daš toliko denarja za avto,bi dal pa še parkrat na mesec za bencin,če ti slučajno 200 kilometrski doseg na zadošča. Realno gledano,če se lastniki Voltov/Amper večinoma vozijo na elektriko z manj kot pol manjšim dosegom (kot bi ga verjetno imela Tesla z re-ex),potem se tudi v Tesli range-extender nebi ravno pregrel od uporabe
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
BMW in Opel imata lastne ICE, izobražene mehanike zanje, zalogo vsaj skupnih rezervnih delov, homologacije za lastne motorje in znanje, kako se za nov izdelek to naredi. Motor z notranjim izgorevanjem in generator z vsemi nujnimi pritiklinami imata toliko rezervnih delov (posameznih), kot verjetno tretjine tesle sedaj. To jim drastično ubije profitabilnost, ki je verjetno že sedaj ni.
Mislim, da Teslo kupujejo ljudje kot kultni avto. Uporabnost je drugotnega pomena, ekologija prav tako, stroški tudi. Izstopaš, to je važno. Zato je ICE nesmiseln strošek s strani Tesle.
To je moje mišljenje, vprašanje je kako v resnici razmišljajo vodilni v Tesli...