Telemachu je "uspelo", da je preneseno številko (stacionarno) po cca. 2 letih zamenjal kar s svojo. Kličem včeraj in danes svojo mati na stac. telefon, zvoni, zvoni... se ne javi. Mi je čudno, da se tolikokrat ne bi javila. Jo pokličem na mobilnik, se javi, povem štorijo, ona pravi da ji telefon ni zvonil. Ji predlagam, da modem izšteka in nazaj všteka ter da naj me pokliče na mobilnik, da ji vrnem klic z Unifona. No čez nekaj minut mi mobilnik zazvoni, izpisana številka pa namesto prenesena 01XXXXXXX Telemachova 0838XXXXX. Si rečem kaj je to, mi mati še reče, da je v telefon pogledala in da je zadnji sprejet klic imela točno 1 teden nazaj.
Pokličem na Telemach, povem problem, odgovor, da je šlo za nadgradnjo sistema in da je pri tem primeru sistem po nadgradnji pod Linijo 1 dal primarno Telemachovo številko, preneseno pa pod Linijo 2. Vprašam, zakaj je meni vseeno v slušalki zvok dajal vtis kot da normalno kliče, je bil odgovor da je številka še vedno aktivna, ni pa v uporabi, ker je na Liniji 2.
Torej Telemach si privošči "menjavo" stacionarne številke in kdorkoli je v zadnjem tednu klical mojo mati, je mislil, da se mu ni oglasila, čeprav njej telefon sploh ni zvonil.
Za konec pa tale Telemachov svetovalec: opravičil se je, ker sem čakal na liniji, ko je on poizvedoval glede problema, ni pa se opravičil zaradi Telemachove šlampaste nadgradnje.
Torej uporabniki Telemacha, ki ste prenesli številko od drugega operaterja. Preverite, če je prenesena številka aktivna, da ni tudi pri vas enak primer kot je pri moji mami. Obljubljeno mi je, da bo danes ponoči stvar urejena. Pa da vidimo...
Fak, Telemach naj bi bil resna firma, ampak taka "napaka" se pa enostavno ne bi smela zgoditi...